Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

skyfox

Leuke beschrijving weer, Philip! En Annet mag best eens met Nicole praten over dit soort dingen, hahaha. Nee, gekheid, Nicole gaat in december ook mee naar Mutrox om onze zolder HT daar te bespreken, dus wat dat betreft heb ik ook gewoon een kanjer :)

Toen ik bij je was met de m&g had je toch een ander apparaat om cds mee te behandelen? Die de putjes in de cds behandeld, niet demagnetiseerd. Heb je dat er extra bij nu? Of herinner ik het me verkeerd?
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Martijnst1990

Citaat van: skyfox op november 29, 2016, 22:11:50
Leuke beschrijving weer, Philip! En Annet mag best eens met Nicole praten over dit soort dingen, hahaha. Nee, gekheid, Nicole gaat in december ook mee naar Mutrox om onze zolder HT daar te bespreken, dus wat dat betreft heb ik ook gewoon een kanjer :)

Toen ik bij je was met de m&g had je toch een ander apparaat om cds mee te behandelen? Die de putjes in de cds behandeld, niet demagnetiseerd. Heb je dat er extra bij nu? Of herinner ik het me verkeerd?
Vroeg ik me ook al af, maar zoals ik het lees zijn het 2 verschillende apparaatjes. Wat jij bedoeld is de Nespa denk ik, dat had volgens mij te maken met een laser die de "poriën" van een CD als het ware glad streek waardoor het beter klonk of zo :P
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Maikel_audionerd

Leuk en interessant verhaal weer hoor Philip.
Hoezo kan je met de EV niet meer analoog? Heeft ie alleen digitale ingangen?
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

HTip

Citaat van: Madhouse op november 29, 2016, 21:35:45
Wat een verstandige vrouw heb je toch! Analoog blijft gewoon iets hebben wat je zeker zou gaan missen. De PM11S3 is al een beest, wat zouden modificaties gaan brengen  :o
Niet alleen verstandig... :wub: Ik denk dat je gelijk hebt, dus alleen daarom wilde ik ook graag de PM-11S3 houden. Maar het was een beetje de vraag wat Annet wilde. Zij wil dat nu blijkbaar ook :thumbs-up:

We hebben de standaard Denon X7200WA 1-op-1 kunnen vergelijken met de CineMike-versie. Dat verschil was zo overduidelijk dat we eigenlijk in 2 minuten wisten wat we wilden. Wat CineMike kan met electronica is verbluffend, dus als hij de PM-11S3 onder handen neemt weet ik zeker dat we weer dezelfde ervaring gaan hebben.

En het mooie is dat als de voeding en de EV's zijn gemodificeerd, dat dat ook de surroundbeleving ten goede komt. De test was eigenlijk alleen de voorversterker van de X7200 versus de voorversterker van de PM11S3 en de verschillende interlinks. De eindtrappen waren gelijk door de HT-schakeling.

De testconfiguratie was als volgt
digitaal: UD7007CM => CM HDMI => X7200CM (VV) => NF1302 RCA => PM11S3 (EV) => LS1202 => Note 9
analoog: UD7007CM => JvG XLR => PM11S3 (VV+EV) => LS1202 => Note 9

Weer iets leuks om naar uit te kijken. Maar geen zorgen, op 17 december klinkt het ook al fantastisch :headbanging:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Martijn90 op november 29, 2016, 21:53:15
Leuk stukje weer om te lezen :)
Dank je Martijn! Het was weer zo'n verhaal dat als ik eenmaal begin te typen dat ik weer niet kan ophouden ;D

Citaat van: mr.crash op november 29, 2016, 22:06:18
Leuk om hier te lezen dat jij ( jullie )
de hobby na een tijdje weer goed hebben
opgepakt.

Nu samen weer genieten
Dank je Han! Ben ik ook erg blij mee. Muziek is een hele tijd op de achtergrond geweest, eigenlijk alleen af en toe een film. Annet zei gisteravond nog hoe prettig het eigenlijk is om daar te zitten met lekkere muziek op de achtergrond of soms wat harder ;D

Dank je Richard! Zo te lezen mag jij ook niet klagen (en doe je ook niet ;D), want we mogen ons gelukkig prijzen dat onze vrouwen dit allemaal net zo leuk vinden. Maakt een gesprek over een upgrade veel makkelijker ;D

Citaat van: Maikel_audionerd op november 30, 2016, 06:20:01
Leuk en interessant verhaal weer hoor Philip.
Hoezo kan je met de EV niet meer analoog? Heeft ie alleen digitale ingangen?
Dank je Maikel! Een EV, zoals de Marantz MM7025 heeft alleen een analoge ingangen en natuurlijk speakeruitgangen. Geen volumeknop of andere zaken. Alles wordt dan geregeld via de Denon.

Natuurlijk kan ik de UD7007 ook analoog aansluiten op de Denon, maar die is geoptimaliseerd voor HDMI. Dus digitaal klinkt gewoon beter ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Martijn90 op november 29, 2016, 22:19:39
Vroeg ik me ook al af, maar zoals ik het lees zijn het 2 verschillende apparaatjes. Wat jij bedoeld is de Nespa denk ik, dat had volgens mij te maken met een laser die de "poriën" van een CD als het ware glad streek waardoor het beter klonk of zo :P
Het andere apparaat is inderdaad de Nespa. Die haalt oneffenheden (residu) weg tussen de verschillende lagen van een schijf.

Dit staat in een review van 6Moons
Citeer
The NESPA #1 claims differently. Read on. The leaflet reminds us that CDs and DVDs are manufactured by impressing a plastic disc with the pits and lands that form the digital representation of the analog signal. This receiver polycarbonate is injected onto a plate. A stamper will now imprint the soft polycarbonate with the land/pit pattern. In order to keep the stamper free of polycarbonate residue, its surface is regularly lubricated with a very thin layer of oil-like separator. Our disc under construction is subsequently spattered with a very thin metallic film of aluminum or gold to form the reflective layer that bounces back the reading laser beam in a certain pattern. Nanotec Systems goes on telling us that this metallic film often doesn't properly adhere over the full surface of the disc. There are tiny gaps between film and polycarbonate substrate due to a captured residue of the stamper's lubricant. The NESPA #1 can and will close these gaps by means of applied energy in the form of a hi-intensity broadband light flash.

Wat de Nespa doet is éénmalig. Maximaal 3x en dan moet je er verder niets meer mee doen. Daarom markeer ik ook mijn schijven met het aantal keer dat een schijfje in de Nespa is geweest. De Acoustic Revive RD-3 mag je zo vaak doen als je wilt. Het effect zou 6 maanden houden, maar ik doe het gewoon elke keer voordat ik een schijfje afspeel.

Ze staan dan ook gebroederlijk naast elkaar en het leuke is, zelfs een door de Nespa behandelde schijf klinkt beter na een behandeling door de RD-3. En bovendien is mijn RD-3 nog krachtiger door de modificaties van CineMike :thumbs-up:

Nog een paar foto's

Showcase - Topic

HTip

Het moment van de M&G komt nu snel naderbij. Nog slechts 2 weken en dan is mijn 1e M&G sinds lange tijd. Er is zoveel veranderd sinds de laatste keer dat jullie hier waren. Ruben heeft het alleen kunnen meemaken in mijn topic ;)

• JVC HD950 => X7000 CineMike (in 2010 nog HD1)
  • ALR/Jordan Note 7 => Note 9
  • Modificatie Velodyne DD-18
  • Marantz SR9600 => Denon X7200 CineMike
  • Marantz PM15S2 => PM11S3 (in 2010 nog niet aanwezig)
  • Oppo BDP-83 TUC => Marantz UD7007 XLR CineMike (in 2010 nog Marantz DV9600 met Pana BD-35)
  • CA Diamond I => Diamond II (in 2010 nog niet aanwezig)
  • Furutech stroomkabels (in 2010 nog W&M Tornado)
Ik heb de verslagen van jullie laatste bezoek opgezocht.
Erg leuk om weer te lezen! 8) Ik heb er zin in... :music: :popcorn: :pompom:
Showcase - Topic

HTip

Ter vergelijk nog de foto's

Voorkant
2011

2016

Achterkant
2011

2016

Showcase - Topic

Etiennevh

Citaat van: HTip op december  3, 2016, 18:26:02
Het moment van de M&G komt nu snel naderbij. Nog slechts 2 weken en dan is mijn 1e M&G sinds lange tijd. Er is zoveel veranderd sinds de laatste keer dat jullie hier waren. Ruben heeft het alleen kunnen meemaken in mijn topic ;)

• Oppo BDP-83 TUC => Marantz UD7007 XLR CineMike (in 2010 nog Marantz DV9600 met Pana BD-35)
Ik heb de verslagen van jullie laatste bezoek opgezocht.
Ik denk dat je overigens nog de "witte plaat" achter vergeet ;)

Ik heb er zin in!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Citaat van: Etiennevh op december  4, 2016, 09:53:01
Ik denk dat je overigens nog de "witte plaat" achter vergeet ;)

Ik heb er zin in!
Klopt! Dat was een aanbeveling n.a.v. de laatste meting van Toine die een M&G later is uitgevoerd.

Die witte plaat is trouwens de RPG Broadband, een absorber die effectief tussen 35 en 5000 Hz. Heeft een groot effect gehad op de controle in het laag. Eigenlijk zijn alleen de PS Audio PPP, de ALR/Jordan Note 5 (achter) en de Velodyne DD-18 over van de set van toen :angel:

Citaat van: HTip op november 10, 2016, 07:45:51
Mag je zeker doen. Ik gebruik PEP 3 en dat werkt voor AB's van zowel Philips (Pronto) als Marantz (RC9001). Ik heb me nog niet gewaagd aan Pronto Script, maar als je daarmee aan de gang gaat dan is bijna alles mogelijk. Ik heb configuraties gezien, waarbij overlay-schermen verschijnen en na gebruik weer verdwijnen. Erg cool!

Ik houd het voorlopig bij macro's, sub-menu's en speciale commando's en dat is moeilijk genoeg :D
Ook weer een stap verder met het programmeren van de AB. De belangrijkste apparatuur is vanuit het hoofdscherm van film kijken direct benaderbaar. Van daaruit kan je dan naar de overige functies van dat apparaat. Vanavond met de film ga ik kijken of ik nu helemaal zonder de andere AB's kan.
Showcase - Topic

Jean Sibelius

Citaat van: HTip op december  3, 2016, 18:26:02

Mooie samenvatting Philip!

Je hebt eigenlijk je hele set-up veranderd in de afgelopen vijf jaar alleen de ruimte is nog (nagenoeg) hetzelfde ;D. Gaaf hoor, ben heel benieuwd hoe het klinkt en wat de ervaringen van de anderen binnenkort zullen zijn.

Van de andere kant: het is duidelijk dat jij en Annet uitermate tevreden zijn met de huidige set-up en daar gaat het tenslotte om :pompom:

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op december  4, 2016, 16:32:06
Mooie samenvatting Philip!

Je hebt eigenlijk je hele set-up veranderd in de afgelopen vijf jaar alleen de ruimte is nog (nagenoeg) hetzelfde ;D. Gaaf hoor, ben heel benieuwd hoe het klinkt en wat de ervaringen van de anderen binnenkort zullen zijn.

Van de andere kant: het is duidelijk dat jij en Annet uitermate tevreden zijn met de huidige set-up en daar gaat het tenslotte om :pompom:

Groeten, Jan
Dank je Jan!

Je hebt gelijk dat we in iets meer dan 5 jaar bijna onze complete set hebben herzien. In oorsprong was de set afgestemd op de surroundbeleving van films en concerten met een mogelijkheid om ook een stuk muziek (zonder beeld) in stereo te kunnen beluisteren. Gaandeweg is dat uitgangspunt veranderd en kreeg muziek een steeds prominentere rol. Toen bleek wel dat we daar veel winst konden behalen door o.a. een extra stereoversterker. Heb in die tijd ook veel geleerd over de integratie van stereo in een surroundset. Dat heeft uiteindelijk geresulteerd in de huidige stereoversterker, die op zich al erg goed is, maar nu voorbij is gestreefd door de nieuwe surroundversterker. Vind het steeds ongelooflijk wat CineMike daarin heeft gepresteerd. Daarnaast hebben natuurlijk de CA platen een grote bijdrage geleverd aan de huidige beleving. Ik denk dat de CineMike apparatuur hierdoor nog beter zijn kunsten kunnen laten zien.

De ruimte hebben we na de laatste verbouwing van de projectiewand eigenlijk gelaten zoals die was. Of er nu nog iets kan worden verbeterd aan de akoestiek zonder al te grote ingrepen weet ik niet. Met de laatste aanpassingen van de akoestiek was het in onze oren optimaal. Tot op heden hebben we niet meer de behoefte gehad iets aan de ruimte te wijzigen. Even los van de laatste cosmetische aanpassingen die (nog steeds) niet zijn gedaan :-X

Ben ook erg benieuwd hoe ons beeld en geluid nu wordt ervaren. Met name Etienne en Toine hebben nog niet eerder de verschuiving richting stereo meegemaakt. Roy wel, maar dat was nog met de PM15S2. Laat staan met alle CA platen. En natuurlijk ben ik ook benieuwd hoe jij het nu vind. Het is voor jou ook al meer dan 5 jaar geleden dat je hier was. Wat gaat de tijd toch snel :o

Feit is in ieder geval dat we nu zowel in stereo als surround enorm kunnen genieten en daar gaat het inderdaad tenslotte allemaal om :pompom:
Showcase - Topic

HTip

Heb nu eens echt de tijd genomen/gemaakt om het grote M&G-boek te maken. Ben bij nr. 14 en het beslaat nu al  ... pagina's :o
Ik ga proberen het af te hebben voor de M&G volgende week, maar pin me er niet op vast. Het is echt veel werk (!)

Maar wel erg leuk om te doen en bij elk verslag krijg ik weer een lach op mijn gezicht! :pompom:

EDIT: aantal verwijderd i.v.m. prijsvraag ;)
Showcase - Topic

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Maximus_Aurelius

Citaat van: HTip op december  7, 2016, 21:53:25
Heb nu eens echt de tijd genomen/gemaakt om het grote M&G-boek te maken. Ben bij nr. 14 en het beslaat nu al 65 pagina's :o
Ik ga proberen het af te hebben voor de M&G volgende week, maar pin me er niet op vast. Het is echt veel werk (!)

Maar wel erg leuk om te doen en bij elk verslag krijg ik weer een lach op mijn gezicht! :pompom:

Heb het iets verandert, zie hierboven ;). Dat klinkt en staat toch mooier :D.

Ik kan mij goed denken dat het leuk werk is en herinneringen ophaalt. Een soort van flashbacks krijgt ;).
Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

HTip

Citaat van: Martijn90 op december  7, 2016, 22:21:30
Leuk!  8)
Zeker erg leuk Martijn. Jij komt er 2 keer in voor 8)

Citaat van: Maximus_Aurelius op december  7, 2016, 22:57:58
Heb het iets verandert, zie hierboven ;). Dat klinkt en staat toch mooier :D.
Grapjas ;D

Citeer
Ik kan mij goed denken dat het leuk werk is en herinneringen ophaalt. Een soort van flashbacks krijgt ;).
Klopt helemaal Nico. Het is een beetje een "trip down memory lane". Heb zojuist jouw privé stereodagje in het boek opgenomen. Brengt echt weer leuke herinneringen boven. In jouw eerste verslag was je minder onder de indruk van mijn stereogeluid, maar in dit verslag (met PM15 en CA plates) was je juist onder de indruk en een sub had je geen moment gemist. En dat was nog niet eens met de Note 9 8)
Showcase - Topic

Maximus_Aurelius

Citaat van: HTip op december  7, 2016, 23:25:24
Zeker erg leuk Martijn. Jij komt er 2 keer in voor 8)
Grapjas ;D
Klopt helemaal Nico. Het is een beetje een "trip down memory lane". Heb zojuist jouw privé stereodagje in het boek opgenomen. Brengt echt weer leuke herinneringen boven. In jouw eerste verslag was je minder onder de indruk van mijn stereogeluid, maar in dit verslag (met PM15 en CA plates) was je juist onder de indruk en een sub had je geen moment gemist. En dat was nog niet eens met de Note 9 8)

Ik blijf de Note 9 een fantastische speaker het vinden. Ze hebben wel ruimte nodig, wat bij jouw geen enkel probleem is. Maar wat voor stage ze neerzetten vind ik enorm, mits goed aangestuurd. Maar dat geld voor alle top luidsprekers. En zo'n Note 9 laat ook goed merken of hij het mee eens is of niet als er een verandering komt of doorgevoerd wordt. Misschien dat ik de Note 9 nog een keer hoor bij jouw. Stiekem ben ik wel erg nieuwsgierig geworden. Maar dit heeft ook te maken mijn zwakte en liefde voor ALR Jordan Note serie.  :inlove:. Heb nog bij een kameraad de Note 3  geadviseerd en hij heeft nog een paartje op de kop kunnen tikken. 700 Euro  :omg: :o. Is geen geld voor zo'n luidspreker. Hij speelt met Leema Acoustics Elements serie.dac/pre amp en twee monoblokjes.

Over dat top luidsprekers waaronder de Note 9 alles goed laten merken of hij/zij het mee eens zijn of er een verandering doorgevoerd is/wordt.
Heb dit nu met mijn eigen luidsprekers ondervonden. Ik dacht zet de dames even op andere voetjes ( finite Cerapucks) en bij de eerste geluidsnoten die er weer uitkwamen vonden ze het niet goed.  :o. Dus terug naar standaaard en ze vonden mij weer leuk  :D. Daarna nog een mooi Japans merk(Geen Harmonix) die gespecialiseerd zijn in onderzetters voor luidsprekers en apparaten eronder gedraaid en wat er toen gebeurde was huge te noemen. Dit vonden ze heel erg leuk. Nu weet ik wat ik moet doen en waar mijn verjaardagsgeld wat ik op einde van het jaar hopelijk ga krijgen  ;) aan opgaat. Plus de rest  ;).  Alles wel laten doen door een kennis want ik ga (nog) niet tillen en sjouwen, laat staan dat ik mij op dit moment goed kan bukken.
Misschien dat ik nog een keer de Note 9 bij jouw hoor.
Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

HTip

Citaat van: Maximus_Aurelius op december  8, 2016, 00:32:07
Ik blijf de Note 9 een fantastische speaker het vinden. Ze hebben wel ruimte nodig, wat bij jouw geen enkel probleem is. Maar wat voor stage ze neerzetten vind ik enorm, mits goed aangestuurd. Maar dat geld voor alle top luidsprekers. En zo'n Note 9 laat ook goed merken of hij het mee eens is of niet als er een verandering komt of doorgevoerd wordt. Misschien dat ik de Note 9 nog een keer hoor bij jouw. Stiekem ben ik wel erg nieuwsgierig geworden. Maar dit heeft ook te maken mijn zwakte en liefde voor ALR Jordan Note serie.  :inlove:. Heb nog bij een kameraad de Note 3  geadviseerd en hij heeft nog een paartje op de kop kunnen tikken. 700 Euro  :omg: :o. Is geen geld voor zo'n luidspreker. Hij speelt met Leema Acoustics Elements serie.dac/pre amp en twee monoblokjes.

Over dat top luidsprekers waaronder de Note 9 alles goed laten merken of hij/zij het mee eens zijn of er een verandering doorgevoerd is/wordt.
Heb dit nu met mijn eigen luidsprekers ondervonden. Ik dacht zet de dames even op andere voetjes ( finite Cerapucks) en bij de eerste geluidsnoten die er weer uitkwamen vonden ze het niet goed.  :o. Dus terug naar standaaard en ze vonden mij weer leuk  :D. Daarna nog een mooi Japans merk(Geen Harmonix) die gespecialiseerd zijn in onderzetters voor luidsprekers en apparaten eronder gedraaid en wat er toen gebeurde was huge te noemen. Dit vonden ze heel erg leuk. Nu weet ik wat ik moet doen en waar mijn verjaardagsgeld wat ik op einde van het jaar hopelijk ga krijgen  ;) aan opgaat. Plus de rest  ;).  Alles wel laten doen door een kennis want ik ga (nog) niet tillen en sjouwen, laat staan dat ik mij op dit moment goed kan bukken.
Misschien dat ik nog een keer de Note 9 bij jouw hoor.
Kan het niet meer eens zijn met jou. De Note 9 is echt een fantastische speaker. Elke keer als we denken dat we het maximale eruit hebben gehaald worden we verrast als we een verbetering hebben doorgevoerd. Is echt ongelooflijk wat deze speaker laat horen als hij (of zij :D) goed wordt gevoed. Het mooie van de Note 9 vind ik dat het allemaal heel gedetailleerd klinkt (elk afzonderlijk instrument/stem kun je volgen) zonder aan muzikaliteit te verliezen.

Ondergrond is inderdaad net zo belangrijk als de plaatsing. Zonder een hele discussie over koppelen en ontkoppelen te starten heb ik hele diverse ervaringen met spikes, dempers, combinaties van beide of totale ontkoppeling. Wat nog op mijn to-do lijstje staat is de CA Diamond II, die nu onder de Note 9 ligt, op SuperSpikes te zetten. Is een heel precies werkje, waar ik nog altijd niet aan heb durven beginnen.

En don't worry, de Note 9 ga je nog echt wel ervaren. Eerst "even" je rug rust gunnen. Reizen en lang zitten bevordert het herstel niet echt ;)
Showcase - Topic

HTip

Zojuist van RubenV te horen gekregen dat hij helaas niet kan komen naar de M&G van volgende week. Ik heb dus onverwacht een plaats vrij.

Sta je dus al lang op de wachtlijst en heb je volgende week zaterdag 17 december niets te doen, pak je kans!! :pompom:
Showcase - Topic

skyfox

Ha, op m'n trouwdag! Leuk kadootje voor m'n vrouw. Kan ze ervaren wat een top-ht aan extra waarde toevoegt op wat we al hebben :D ;)
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12

HTip

Citaat van: skyfox op december  9, 2016, 20:36:41
Ha, op m'n trouwdag! Leuk kadootje voor m'n vrouw. Kan ze ervaren wat een top-ht aan extra waarde toevoegt op wat we al hebben :D ;)

:clapping: Ik denk niet dat ze dat als kadootje zal zien... ;D

Alvast proficiat :pompom:
Showcase - Topic

skyfox

Citaat van: HTip op december  9, 2016, 20:45:39
:clapping: Ik denk niet dat ze dat als kadootje zal zien... ;D

Alvast proficiat :pompom:
Niet?! Snap er niks van :crazy:

Thx :) we gaan er een mooie dag van maken.

HTip

Alle verslagen zijn opgenomen in het M&G-boek. Ik wil nog een voor-/dankwoord toevoegen ;)

Wie het aantal pagina's raad mag het volgende week komen lezen ;D
Showcase - Topic

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op december  9, 2016, 22:24:57
Ik doe dit keer niet mee met de prijsvraag  :D
:clapping: Lijkt me een goed idee. Jij hebt tot nu toe de meeste gewonnen! 8) En het heeft deze keer ook weinig zin ;D

Maar de laatste plaats is weer ingevuld. Volgende week is het zover! :pompom:
Showcase - Topic