Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

RonG

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Maximus_Aurelius

Citaat van: HTip op juni  6, 2012, 20:40:32
Weet het eigenlijk ook niet. Misschien dat Frank het weet ;)

Voorlopig geen upgradeplannen. Alleen een satellietontvanger zodat ik TV in de HT kan kijken. Mediaspeler komt er misschien ook nog wel, maar ik denk dat dat nog even duurt ;)

Ik weet ook nog wel een upgrade ;). Nee niet de note 9 :D. Ik ben even vele voor voordat dit weer aangehaald wordt ;).
Het is een kleine upgrade. Ik verwacht absoluut een meerwaarde en winst ten opzichten van de huidige situatie.
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

VlisChris

Hoo, wacht. Lees ik daar het woord "bar"?

Ik verwacht toch wel de opening op zijn minst te moeten fotograferen :P

tiptop

Citaat van: Christiaan S op juni 13, 2012, 01:04:14
Hoo, wacht. Lees ik daar het woord "bar"?

Ik verwacht toch wel de opening op zijn minst te moeten fotograferen :P
Volgens mij wordt het druk bij de opening. Een soort HT forummeeting ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

treky22

Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Robbert54

ja hoe staat het eigenlijk met de vorderingen van de bar??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Erg leuk weer allemaal :pompom: De plannen voor de bar staan voorlopig on hold. Eerste wat moet gebeuren is de garage/tuinberging met nieuwe tuinafscheiding en de hele bovenverdieping (bad-, logeer- en slaapkamer en overloop). Daar ben ik denk ik de komende 2 jaar wel mee zoet. Misschien gaat het tussendoor nog wel jeuken, dus wie weet... :unsure:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Nosferatu

Is het niet iets om tijdens de M&G de bezoekers even aan het werk te zetten aan de nieuwe bar ? Als een soort van 'toegangskaartje' ?  :angel:
Video corner: Denon X-4000 AVR + Denon DBT-3313UD, B&W XT-8 front- + B&W M-1 rear luidsprekers, Inakustik luidsprekerkabels, LG 50PK350 Full HD plasma TV.

Music corner: Luxman L-509Z versterker, Luxman D-07X SACD speler, Denon DCD-1520 (1989)  CD speler, Philips CD-101 (1984) CD speler, Tellurium Q Black Diamond XLR interlinks, Tellurium Q Ultra Black II RCA interlinks, Denon DP-3000NE platenspeler, Ortofon Cadenza Black, Ortofon Cadenza Blue, Ortofon MC-X40, Ortofon Quintet Black-S, Audio Technica  AT33xMLB, Denon DL-103R elementen, Primare R35 Phono pre-amplifier, ATC SCM19 luidsprekers, Belden 19364 luidsprekerkabels.

HeadFi corner: Sony NW-A306 DAP, Pioneer XDP-30R DAP, Denon AH-D9200, Sony WH-1000XM3, Bose QC25, ATH-MSR7NC hoofdtelefoons, AudioQuest DragonFly Kobalt USB-DAC/amp.

RalphH

Zeg hoe is het???! Had is maar een minder populaire hobby moeten kiezen hoor. Theezakjes sparen ofzo.  ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

HTip

Citaat van: Nosferatu op juni 13, 2012, 10:49:26
Is het niet iets om tijdens de M&G de bezoekers even aan het werk te zetten aan de nieuwe bar ? Als een soort van 'toegangskaartje' ?  :angel:
Da's een goeie. Om 12.00 uur verzamelen, bouwen aan de bar tot het avondeten en na het eten een filmpje. Prima voorstel! :clapping:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

clockwork

Daarmee wordt ook gelijk de wachtlijst een stuk korter......  :D
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

HTip

Citaat van: RalphH op juni 13, 2012, 10:53:55
Zeg hoe is het???! Had is maar een minder populaire hobby moeten kiezen hoor. Theezakjes sparen ofzo.  ;D
Vergis je niet. Theezakjes sparen is enorm populair. Niet bij mij, maar er zijn vast fora over te vinden ;D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: clockwork op juni 13, 2012, 11:12:32
Daarmee wordt ook gelijk de wachtlijst een stuk korter......  :D

:D Ligt eraan hoe graag men komt voor een film ;) We kunnen ook vroeger beginnen (08.00 uur) en dan na de lunch de Chamber of Dreams in :popcorn:
Showcase - Topic

RalphH

Citaat van: HTip op juni 13, 2012, 11:17:11
Vergis je niet. Theezakjes sparen is enorm populair. Niet bij mij, maar er zijn vast fora over te vinden ;D

Ik had het kunnen weten klikkerdeklik
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro

HTip

Citaat van: RalphH op juni 13, 2012, 12:21:27
Ik had het kunnen weten klikkerdeklik
:clapping: Er waren net 3 gasten online. Zouden die allemaal van het HTforum zijn :unsure: ;D
Showcase - Topic

Nosferatu

Most users ever online was 27 on Sun 17 Jun, 2007 10:39
Heeeeeeeeel erg populair forum. Ga maar even een beetje rondkijken waar het over gaat.  :D
http://www.theezakjes.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=613
Bezoekers aan 'de kamer der dromen' die even zijn wezen shoppen ?  :angel:
Video corner: Denon X-4000 AVR + Denon DBT-3313UD, B&W XT-8 front- + B&W M-1 rear luidsprekers, Inakustik luidsprekerkabels, LG 50PK350 Full HD plasma TV.

Music corner: Luxman L-509Z versterker, Luxman D-07X SACD speler, Denon DCD-1520 (1989)  CD speler, Philips CD-101 (1984) CD speler, Tellurium Q Black Diamond XLR interlinks, Tellurium Q Ultra Black II RCA interlinks, Denon DP-3000NE platenspeler, Ortofon Cadenza Black, Ortofon Cadenza Blue, Ortofon MC-X40, Ortofon Quintet Black-S, Audio Technica  AT33xMLB, Denon DL-103R elementen, Primare R35 Phono pre-amplifier, ATC SCM19 luidsprekers, Belden 19364 luidsprekerkabels.

HeadFi corner: Sony NW-A306 DAP, Pioneer XDP-30R DAP, Denon AH-D9200, Sony WH-1000XM3, Bose QC25, ATH-MSR7NC hoofdtelefoons, AudioQuest DragonFly Kobalt USB-DAC/amp.

RalphH

Haha, ik zie het nu ook. Last post aug 2011 en gok inderdaad dat alle gasten nu van htforum zijn :clapping:

HTip

En van de theezakjes weer naar de HT is een kleine stap ;)

Geheel tegen jullie adviezen in* (zie poll) gaat de Oppo op wereldreis. Als het een beetje meezit, dan is ie over een week of 4 weer terug en heeft dan een hoop geleerd zodat ik er nog meer plezier van ga hebben.

*Ik had zelf vorige keer ook op Nee gestemd ;D
Showcase - Topic

larzie

Ik had op ja gestemd :P Ben benieuwd of de update gaat bevallen :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

HTip

Citaat van: Maximus_Aurelius op juni 12, 2012, 19:54:57
Ik weet ook nog wel een upgrade ;). Nee niet de note 9 :D. Ik ben even vele voor voordat dit weer aangehaald wordt ;).
Het is een kleine upgrade. Ik verwacht absoluut een meerwaarde en winst ten opzichten van de huidige situatie.
Had je post gemist, maar ben natuurlijk wel benieuwd naar je idee. Pucks voor onder de Notes? ;)

Onze afspraak ben ik nog niet vergeten, maar wordt denk ik niet eerder dan ergens in juli/augustus :unsure:
Showcase - Topic

Martijnst1990

Ben get even vergeten, maar wat voor update staat er ook alweer op de planning in Amerika? Wat valt er nog precies te upgraden aan een SE TUC versie? :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: larzie op juni 13, 2012, 13:21:07
Ik had op ja gestemd :P Ben benieuwd of de update gaat bevallen :D
Ik ook. Als ik trouwens de uitslag van de poll bekijk is het toch de meerderheid die ja zegt, 27 tegen 24.

Citaat van: Martijn90 op juni 13, 2012, 19:14:11
Ben get even vergeten, maar wat voor update staat er ook alweer op de planning in Amerika? Wat valt er nog precies te upgraden aan een SE TUC versie? :D
Mijn modificaties zijn van december 2009 en sindsdien zijn er verbeteringen in de upgrades doorgevoerd. O.a. de RFI/EMI-afscherming, bedrading, voedingen, etc. Zowel het analoog als digitaal deel krijgt de laatste verbeteringen. Volgens David Schulte komt mijn Oppo 83 dan in de buurt van de Oppo 95TUC. Je snapt wel dat ik dan erg benieuwd ben naar het verschil.
Showcase - Topic

Martijnst1990

Citaat van: HTip op juni 13, 2012, 22:45:08
Ik ook. Als ik trouwens de uitslag van de poll bekijk is het toch de meerderheid die ja zegt, 27 tegen 24.
Mijn modificaties zijn van december 2009 en sindsdien zijn er verbeteringen in de upgrades doorgevoerd. O.a. de RFI/EMI-afscherming, bedrading, voedingen, etc. Zowel het analoog als digitaal deel krijgt de laatste verbeteringen. Volgens David Schulte komt mijn Oppo 83 dan in de buurt van de Oppo 95TUC. Je snapt wel dat ik dan erg benieuwd ben naar het verschil.
Dat snap ik zeker :D Zomaar nieuwsgierig, maar wat kost zoiets als ik vragen mag? Als je het kwijt wilt natuurlijk :) Klinkt in ieder geval wel heel goed, ben erg benieuwd wat je ervaringen zijn.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: Martijn90 op juni 14, 2012, 00:15:03
Dat snap ik zeker :D Zomaar nieuwsgierig, maar wat kost zoiets als ik vragen mag? Als je het kwijt wilt natuurlijk :) Klinkt in ieder geval wel heel goed, ben erg benieuwd wat je ervaringen zijn.
Je hebt PM ;)
Showcase - Topic