Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

frankp

Leuke verslagen heren!!! Zeker een geslaagde dag.

Ik heb ondertussen al even de DVD van J.M. Jarre en de SACD van de Dire Straits opgezocht. Voordat ik de boel ga inpakken, wil ik ze toch nog even op mijn set horen. Kijken of er verschil is met de CoD (antwoord weet ik denk ik al  :-X)
En Dr. Chesky's DVD wordt nog gezocht  :D

LittleNinja

Citaat van: Nosferatu op mei 23, 2012, 08:29:58
Is dat echt nodig ? :butbut:

;)

Hahaha!!!

Het blijft toch vreemd al die mensen die vrijwillig een belgische kelder in verdwijnen... Blijft toch een beetje spannend.

Leuk om te lezen heren! Er is volgens mij aardig wat veranderd bij Philip sinds mijn laatste bezoek. Wellicht mag ik ooit nog een terug komen.. ( zelfs na mijn Belg onvriendelijke opmerking?! )

HTip

Citaat van: Nosferatu op mei 23, 2012, 08:29:58
Is dat echt nodig ? :butbut:

;)
Je bedoelt het verslag of het Top Gear scoreboard :D Ik wil niet mijn kans vergooien op mooie muziek van PG, dus zeg maar of ik je tijd moet opnemen ;)

Citaat van: LittleNinja op mei 23, 2012, 10:00:45
Hahaha!!!

Het blijft toch vreemd al die mensen die vrijwillig een belgische kelder in verdwijnen... Blijft toch een beetje spannend.

Leuk om te lezen heren! Er is volgens mij aardig wat veranderd bij Philip sinds mijn laatste bezoek. Wellicht mag ik ooit nog een terug komen.. ( zelfs na mijn Belg onvriendelijke opmerking?! )
:D Je mag zeker nog een keer terugkomen. Volgend jaar organiseer ik een paar reünie M&G's voor de early birds die alle ingrijpende wijzigingen nog niet hebben meegemaakt en dat zijn er nogal wat ;)

Citaat van: frankp op mei 23, 2012, 08:34:29
Leuke verslagen heren!!! Zeker een geslaagde dag.

Ik heb ondertussen al even de DVD van J.M. Jarre en de SACD van de Dire Straits opgezocht. Voordat ik de boel ga inpakken, wil ik ze toch nog even op mijn set horen. Kijken of er verschil is met de CoD (antwoord weet ik denk ik al  :-X)
En Dr. Chesky's DVD wordt nog gezocht  :D
:D Blij dat voor jullie de dag zo geslaagd was. Jullie hebben er toch heel wat voor moeten doen om hier te geraken. En trouwens, Annet en ik hebben 's avonds nog de 2 overgebleven gebakjes opgegeten :wub:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Lex Groningen

Citaat van: HTip op mei 23, 2012, 21:36:55
Je bedoelt het verslag of het Top Gear scoreboard :D Ik wil niet mijn kans vergooien op mooie muziek van PG, dus zeg maar of ik je tijd moet opnemen ;)

Hoe vernederend het voor Jaap ook is, ik zie graag even zijn tijd hier in je topic. ;)

Voor iedereen die nog bij Philip op bezoek komt en gaat racen, zorgen om de tijd die je gaat neerzetten hoef je je niet te maken. Een naaktslak zet nog een betere tijd neer dan Jaap. :D

Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Nosferatu

Je mag mijn tijd rustig plaatsen Philip, ik overleef het wel.  :D

Heb de Audio DVD software opnieuw geinstalleerd en na heel veel proberen (is software met een 'gebruikshandleiding') is het me gelukt om 2 Audio DVD's met 24bit/48Khz te branden. Zal deze morgen afspelen om te horen of het echt gelukt is. Zo ja, dan komen ze jou kant op, kan je er ook eens mee experimenteren.  ;D
Video corner: Denon X-4000 AVR + Denon DBT-3313UD, B&W XT-8 front- + B&W M-1 rear luidsprekers, Inakustik luidsprekerkabels, LG 50PK350 Full HD plasma TV.
Music corner: Luxman L-509Z versterker + Luxman D-07X SACD speler + Denon DCD-1520 CD speler, Philips CD-101, Tellurium Q Black Diamond XLR, Tellurium Q Ultra Black II RCA interlinks, Denon DP-3000NE platenspeler, Ortofon Cadenza Blue, Ortofon MC-X40, Ortofon Quintet Black-S, Audio Technica  AT33xMLB & Denon DL-103R elementen, Primare R35 Phono pre-amplifier, ATC SCM19 luidsprekers, Belden 19364 luidsprekerkabels.
HeadFi corner: Sony NW-A306 DAP, Pioneer XDP-30R DAP, Denon AH-D9200, Sony WH-1000XM3, Bose QC25, ATH-MSR7NC hoofdtelefoons, AudioQuest DragonFly Kobalt USB-DAC/amp.

Nosferatu

Citaat van: Alex Groningen op mei 23, 2012, 22:25:48
Hoe vernederend het voor Jaap ook is, ik zie graag even zijn tijd hier in je topic. ;)

Voor iedereen die nog bij Philip op bezoek komt en gaat racen, zorgen om de tijd die je gaat neerzetten hoef je je niet te maken. Een naaktslak zet nog een betere tijd neer dan Jaap. :D
Wou je nog een keer met me mee Alex ?  :D
Video corner: Denon X-4000 AVR + Denon DBT-3313UD, B&W XT-8 front- + B&W M-1 rear luidsprekers, Inakustik luidsprekerkabels, LG 50PK350 Full HD plasma TV.
Music corner: Luxman L-509Z versterker + Luxman D-07X SACD speler + Denon DCD-1520 CD speler, Philips CD-101, Tellurium Q Black Diamond XLR, Tellurium Q Ultra Black II RCA interlinks, Denon DP-3000NE platenspeler, Ortofon Cadenza Blue, Ortofon MC-X40, Ortofon Quintet Black-S, Audio Technica  AT33xMLB & Denon DL-103R elementen, Primare R35 Phono pre-amplifier, ATC SCM19 luidsprekers, Belden 19364 luidsprekerkabels.
HeadFi corner: Sony NW-A306 DAP, Pioneer XDP-30R DAP, Denon AH-D9200, Sony WH-1000XM3, Bose QC25, ATH-MSR7NC hoofdtelefoons, AudioQuest DragonFly Kobalt USB-DAC/amp.

Lex Groningen

Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Bas Akkerman

Volgend jaar organiseer ik een paar reünie M&G's voor de early birds die alle ingrijpende wijzigingen nog niet hebben meegemaakt en dat zijn er nogal wat ;)
Ah, lekker. Ergens in 2015 zie ik dus je HT Philip. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Martijnst1990

Leuke verslagen weer om te lezen :) Ben ook wel benieuwd naar het Top Gear verslag :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

morca

Citaat van: Nosferatu op mei 23, 2012, 22:30:07
Je mag mijn tijd rustig plaatsen Philip, ik overleef het wel.  :D

Heb de Audio DVD software opnieuw geinstalleerd en na heel veel proberen (is software met een 'gebruikshandleiding') is het me gelukt om 2 Audio DVD's met 24bit/48Khz te branden. Zal deze morgen afspelen om te horen of het echt gelukt is. Zo ja, dan komen ze jou kant op, kan je er ook eens mee experimenteren.  ;D
Ik heb hier ook veel mee getest,bij het branden of de kwalitijd van het schijfje,ik vermoed het 2e gaat veel verloren.
Nou stream ik het maar dan klinkt het wel geweldig.

Ben benieuwd hoe jij dit ervaart of het niet hoort,andere prog gebruikt misschien...

Lex Groningen

Citaat van: Martijn90 op mei 23, 2012, 22:50:05
Leuke verslagen weer om te lezen :) Ben ook wel benieuwd naar het Top Gear verslag :D

Ik heb gehoord wat voor een tijden jij hebt neergezet. Dat verklaard dan ook jouw nieuwsgierigheid. ;)

Nosferatu

Citaat van: morca op mei 23, 2012, 23:03:47
Ik heb hier ook veel mee getest,bij het branden of de kwalitijd van het schijfje,ik vermoed het 2e gaat veel verloren.

Ben benieuwd hoe jij dit ervaart of het niet hoort,andere prog gebruikt misschien...
Na ontzettend veel zoekwerk had ik een freeware pakketje gevonden waarmee Audio DVD's zijn te branden. Deze zet FLAC en WAV automatisch om en kan overweg met 24bit bestanden. Kan alleen geen 48 en 96Khz door elkaar gebruiken. Gebruik is alleen een beetje lastig. Had de software lange tijd niet meer gebruikt en vergeten hoe het ook alweer werkte; resultaat was dat er geen ISO werd aangemaakt.  :wacko: Maar goed, de aanhouder wint. Misschien ook maar even snel een Playstation aanschaffen ? Kan ik m'n rondetijd verbeteren als ik ooit nog eens langs mag komen.  :D

Wat schijfjes betreft, daarmee ben ik kieskeurig en tot nog toe zijn m'n zelfgemaakte DVD-A's na ongeveer een jaar nog steeds afspeelbaar. Kwalitatief klinken de DVD-A's beter dan de 16bit bestanden die ik ook heb. Waarom branden i.p.v. streamen ? Nou, simpel; ik heb geen kwalitatief hoogwaardige DAC en streamer die kan opboksen tegen m'n DVD-3930 DVD speler.

Martijnst1990

Citaat van: Alex Groningen op mei 23, 2012, 23:09:04
Ik heb gehoord wat voor een tijden jij hebt neergezet. Dat verklaard dan ook jouw nieuwsgierigheid. ;)
Tijden gaat het me niet eens zo zeer om, maar een verslag ervan lijkt me gewoon erg leuk :D Ik heb het spel zelf en dat scheelt (zeker met GT5) enorm veel ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: Alex Groningen op mei 23, 2012, 22:25:48

Citaat van: Nosferatu op mei 23, 2012, 22:30:59
Wou je nog een keer met me mee Alex ?  :D
Citaat van: Nosferatu op mei 23, 2012, 23:15:58
Misschien ook maar even snel een Playstation aanschaffen ? Kan ik m'n rondetijd verbeteren als ik ooit nog eens langs mag komen.  :D

:clapping: Het is ook maar een spelletje ;) En als de afstand je geen bezwaar is, ben jij (en Alex natuurlijk) zeker nog een keer welkom :thumbs-up:

Citeer
Bedankt voor de moeite die je doet. Lukt het niet dan hebben we altijd die andere optie nog ;)

Citaat van: morca op mei 23, 2012, 23:03:47

Heb nog nooit een DVD-A gebrand, dus ben ook benieuwd of de Oppo dat wel slikt.

Citaat van: Bas Akkerman op mei 23, 2012, 22:48:46
Ah, lekker. Ergens in 2015 zie ik dus je HT Philip. ;)
Don't worry. Je staat op de (wacht)lijst, dus ergens volgend jaar moet wel lukken ;)

Citaat van: Martijn90 op mei 23, 2012, 22:50:05
Citaat van: Alex Groningen op mei 23, 2012, 23:09:04
Martijn is dan ook een natuurtalent. Ben wel benieuwd hoe hij het doet met stuur en handschakeling ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Lex Groningen

Citaat van: HTip op mei 24, 2012, 06:35:44
:clapping: Het is ook maar een spelletje ;) En als de afstand je geen bezwaar is, ben jij (en Alex natuurlijk) zeker nog een keer welkom :thumbs-up:

Afstand is zeker geen bezwaar. Ik denk dat ik ook wel voor Jaap kan praten en dat we zeker (graag zelfs) nog een keer langs willen komen. Alleen zullen we er dan wel voor zorgen dat we dan ook echt op tijd zijn.

Nosferatu

Citaat van: Alex Groningen op mei 24, 2012, 06:53:54
Afstand is zeker geen bezwaar. Ik denk dat ik ook wel voor Jaap kan praten en dat we zeker (graag zelfs) nog een keer langs willen komen. Alleen zullen we er dan wel voor zorgen dat we dan ook echt op tijd zijn.
Lees: Alex laat aan niemand weten dat hij die kant uit gaat zodat er geen last-minute tussenstops op het programma komen.  :angel:

RonG

Erg leuk om die veslagen weer te lezen. Wederom een geslaagde dag/avond.

Lex Groningen

Citaat van: Nosferatu op mei 24, 2012, 08:22:35
Lees: Alex laat aan niemand weten dat hij die kant uit gaat zodat er geen last-minute tussenstops op het programma komen.  :angel:

:D

Ik hou me de volgende keer stil. ;)

frankp

Een tip voor de volgende keer: ga een avond van te voren al en overnacht in Maastricht, maak je er helemaal een leuk uitstapje van  :D

Lex Groningen

Citaat van: frankp op mei 24, 2012, 15:42:11
Een tip voor de volgende keer: ga een avond van te voren al en overnacht in Maastricht, maak je er helemaal een leuk uitstapje van  :D

Dat lijkt mij nou een perfect idee. Het schijnt dat je heerlijk kunt stappen in Maastricht.
Moet ik alleen zorgen dat ik me de volgende dag niet verslaap. ;D

frankp

Lex Groningen

Laat ik daar dan maar gebruik van maken. Maar goed, voordat het zover is zijn we alweer vele maanden verder.
Ik heb het idee dat de wachtlijst van Philip enorm groot is.

Robbert54

leuk om die verslagen te lezen! leuk ook dat het gelijk weer allerlei herinneringen naar boven haalt. Toch echt een prachtige ruimte! met geweldig geluid.

Volgend jaar organiseer ik een paar reünie M&G's voor de early birds die alle ingrijpende wijzigingen nog niet hebben meegemaakt en dat zijn er nogal wat ;)
ik zeg jippie!! :D

Citaat van: LittleNinja op mei 23, 2012, 10:00:45
Hahaha!!!

:clapping: :clapping: :clapping:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Maro

Citaat van: frankp op mei 24, 2012, 15:42:11

Het begint zo wel erg aanlokkelijk te worden... :worship:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -