Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

WickedGame

Citaat van: HTip op januari  2, 2012, 23:07:19
Ik heb Rens dit net laten weten.
Het is inderdaad best een ritje. En als je dan niet alleen hoeft te rijden is natuurlijk altijd fijn. RonG komt hier uit te buurt, maar volgens mij wonen WickedGame en Peerless Monster bij jou in de buurt.

Als Valkyrie mogelijkheid ziet om tot Alphen a/d Rijn te komen is er misschien wel een oplossing. Den Haag en Maarssen is niet echt naast elkaars deur. Maar daar komen we vast nog wel uit. Ben best bereid te rijden.

skyfox

Als het planmatig te regelen is (en Valkyrie het een goed idee vind) dan zou hij in Maart/April met mij mee kunnen rijden. Ik kom uit Z'meer, dus naast het Haagse. Maar dat zou wel betekenen dat hij iets later naar de Chamber kan komen, gezien hij al voor Feb op de rol staat.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

HTip

Citaat van: HTip op januari  2, 2012, 23:08:51
De PM is echt een prachtig apparaat. Afgelopen weekend samen met Annet de vergelijking gedaan met de SR met meerdere nummers en we zijn nog niet helemaal klaar, maar het resultaat is niet echt verrassend ;)
Ik ben inmiddels met de review begonnen...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Valkyrie

Op zich vind ik een eind rijden niet erg, alleen het is zo zonde als het ook makkelijker kan. Ik kan ook zelf naar Alphen of Maarssen rijden. :)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

WickedGame

Citaat van: Valkyrie op januari  6, 2012, 09:20:14
Op zich vind ik een eind rijden niet erg, alleen het is zo zonde als het ook makkelijker kan. Ik kan ook zelf naar Alphen of Maarssen rijden. :)

Dan moet er vast wel een oplossing te vinden zijn. Zal Rens eens een berichtje sturen, die is laatste tijd hier wat minder actief. Eens zien hoe hij erover denkt.

HTip

Vanavond Oorlogswinter gezien. Als er geen sneeuw buiten ligt, dan maar op het grote scherm. Ontroerende en spannende film met voor Nederlandse begrippen een hoge kwaliteit van de afwerking van de BD. Top!

Ook een auto in GT5 uitgezocht voor de Top Gear competitie "Een audiofiel in een redelijk geprijsde automobiel". Het is een Honda CR-Z geworden met 112pk. Ik heb een tijd gezet (1m41.440) met de controller, dus die moet met het stuur te verbeteren zijn. Ook de data en ghost lap bewaard, dus we kunnen altijd vergelijken ;) Ik heb er weer zin in.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martijnst1990

Citaat van: HTip op januari  7, 2012, 23:58:55
Vanavond Oorlogswinter gezien. Als er geen sneeuw buiten ligt, dan maar op het grote scherm. Ontroerende en spannende film met voor Nederlandse begrippen een hoge kwaliteit van de afwerking van de BD. Top!

Ook een auto in GT5 uitgezocht voor de Top Gear competitie "Een audiofiel in een redelijk geprijsde automobiel". Het is een Honda CR-Z geworden met 112pk. Ik heb een tijd gezet (1m41.440) met de controller, dus die moet met het stuur te verbeteren zijn. Ook de data en ghost lap bewaard, dus we kunnen altijd vergelijken ;) Ik heb er weer zin in.
Is inderdaad een mooie film :) En ik ben blij dat ik een rondje in de Ferrari heb mogen doen, lijkt me toch een stukje intenser :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: Martijn90 op januari  8, 2012, 02:33:25
Is inderdaad een mooie film :)
Ontroerend ook op momenten. Overigens in de openingsscene stort een Engelse bommenwerper neer. Het leek echt of die van achter over ons heen kwam. Haren bewogen, broekspijpen wapperden, heel erg gaaf 8)

Citeer
En ik ben blij dat ik een rondje in de Ferrari heb mogen doen, lijkt me toch een stukje intenser :D
:D Is het ook, maar daar moet je wel voor kunnen sturen en jij had het supersnel onder de knie, maar dat is niet voor iedereen weggelegd ;D Maar het kan natuurlijk daarnaast, maar dan wordt het gaming-deel misschien te lang. Ach, ik merk het wel. M&G's zijn sowieso erg leuk!
Showcase - Topic

JCL

Citaat van: HTip op januari  7, 2012, 23:58:55

Hoe stoer klonk het begin met het vliegtuig? Dat is hier al eng, dat moet bij jou helemaal indrukwekkend zijn!

HTip

Citaat van: JCL op januari  8, 2012, 11:53:47
Hoe stoer klonk het begin met het vliegtuig? Dat is hier al eng, dat moet bij jou helemaal indrukwekkend zijn!
Angstaanjagend was het! De aanzwelling van de bas, terwijl je nog niet weet wat het precies is en dan het gevoel krijgen dat het vliegtuig boven je vliegt. Het leek wel of het is het bos liepen en dat vliegtuig vlak voor ons neerstortte. Maar wel erg gaaf! Naast broekwapperend laag hebben we nu ook haarwapperend :D

Is ook een leuke scene voor de HSDD 2.0. Voor HSDD 1.0 zie dit topic: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=118327.0

Daar is een groot deel van mijn vrije tijd in gaan zitten de afgelopen weken. Ook de reden dat de review van de PM nog niet klaar is ;)
Showcase - Topic

frankp

Is ie beter dan de Top Gun scenes?
Dan wil ik 'm nog wel aanpassen....

Je hebt gelukkig nog wel tijd kunnen vinden om wat andere films te kijken ;-)

HTip

Citaat van: frankp op januari  8, 2012, 17:47:07
Ik vond 'm indrukwekkender. De drukopbouw vanaf het begin tot de explosie was gewoon angstaanjagend. Maar Top Gun is ook goed hoor. De HSDD wordt sowieso erg goed!

Citeer
:D Het meeste "werk" heb ik 's avonds gedaan als Annet al sliep ;) De beeldscenes van Life hebben we samen uitgezocht :wub:

Trouwens als dit mijn werk zou zijn, dan tekende ik daar meteen voor :pompom:
Showcase - Topic

frankp

Anders ik wel. Betaald worden om dit te doen lijkt me toch ook wel wat.

Ik denk dat ik anders top gun laat zitten en daar oorlogswinter van maak...

Ik zal jullie samen bij de credits zetten op de aftiteling ;)

HTip

Citaat van: frankp op januari  8, 2012, 18:42:29
Anders ik wel. Betaald worden om dit te doen lijkt me toch ook wel wat.
Ideetje voor een bedrijfje? :D

Citeer
Ik denk dat ik anders top gun laat zitten en daar oorlogswinter van maak...
Prima!

Citeer
Ik zal jullie samen bij de credits zetten op de aftiteling ;)
Hoeft niet hoor, maar wel leuk :wub:
Showcase - Topic

Lex Groningen

Citaat van: HTip op januari  8, 2012, 13:34:22
Naast broekwapperend laag hebben we nu ook haarwapperend :D

Dat wil ik ook wel eens meemaken. Zal op 19 mei m'n toupet opzetten. :D
Versterker: Yamaha A-S2100/ KEF R3 Meta notenhout/ 
Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Element: Ortofon Quintet Bronze/
Streamer: ?/ DAC: ?/  Kabels: ?/
Platenwasmachine: Okki Nokki

HTip

Citaat van: Alex Groningen op januari  8, 2012, 22:41:29
:clapping: Heb nu ineens een heel ander beeld van jou :D
Showcase - Topic

larzie

Citaat van: Alex Groningen op januari  8, 2012, 22:41:29

Zou m wel vastplakken met die harde wind de laatste tijd.  :pompom:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Lex Groningen

Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Element: Ortofon Quintet Bronze/

JCL

Citaat van: frankp op januari  8, 2012, 17:47:07

Welke BD van Top Gun heb je? Meesterlijke film (tegengestelde van een chickflic) maar heb nooit een mooie uitgave gezien.

Eddye

Citaat van: JCL op januari  9, 2012, 21:13:12
Welke BD van Top Gun heb je? Meesterlijke film (tegengestelde van een chickflic) maar heb nooit een mooie uitgave gezien.

Ik heb een beetje een melige bui, dus..... Is het tegengestelde van een chickflick een gaymovie?
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

HTip

Citaat van: Alex Groningen op januari  9, 2012, 16:48:38
Had ik me maar stil gehouden. ;)
;D Uiterlijk is voor een M&G totaal onbelangrijk. In de HT is toch voor het grootste deel van de tijd donker :D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: JCL op januari  9, 2012, 21:13:12
Ik heb de NL-uitgave uit 2009 en die is vergelijkbaar met deze review:
http://www.blu-ray.com/movies/Top-Gun-Blu-ray/475/

Mocht een re-release uitkomen zal die waarschijnlijk beter zijn, maar deze is al erg goed.
Showcase - Topic

Lex Groningen

Citaat van: HTip op januari 10, 2012, 15:05:30
;D Uiterlijk is voor een M&G totaal onbelangrijk. In de HT is toch voor het grootste deel van de tijd donker :D

:D

Maken er een leuke en gezellige dag van. Ik verheug me er in ieder geval al enorm op.

HTip

Showcase - Topic

skyfox

Citaat van: HTip op januari  5, 2012, 10:11:18
Ik ben inmiddels met de review begonnen...

Hoe vordert het betere schrijfwerk? Ik ben erg benieuwd naar je review!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9