Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

eddy135

Citaat van: HTip op december 23, 2011, 20:51:32
Iedereen die mijn topic volgt en alle anderen natuurlijk ook...

:xmas:

Bedankt, en natuurlijk ook hele fijne feestdagen voor jullie!
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Maximus_Aurelius

Philip en Annet ook jullie fijne feestdagen.

En uiteraard de rest van de users op HtForum ook fijne feestadagen.
Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Sonic Circle

Maximus_Aurelius

Citaat van: larzie op december 23, 2011, 16:04:23
Pfff als ik eens langs wil gaan samen met High-q ofzo dan is het meteen een uur of 3 rijden als het meezit.  :nopompom:

Citaat van: Maro op december 23, 2011, 16:25:50
Dat weerhoudt mij er ook van om langs te komen.. Denk zo'n 250 km heen en ook weer terug...500km wordt me echt te gek...hier klinkt het ook goed.. :D

Je kunt ook een binnenlandse vlucht nemen naar Maastricht Aachen Airport of een vlucht naar België (Luik)  :D vandaar verder te reizen met een huurauto  :tongue2:.Dan is het niet meer ver ;)
Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

larzie

Citaat van: Maximus_Aurelius op december 24, 2011, 12:32:49
Je kunt ook een binnenlandse vlucht nemen naar Maastricht Aachen Airport of een vlucht naar België (Luik)  :D vandaar verder te reizen met een huurauto  :tongue2:.Dan is het niet meer ver ;)

Leaseauto rijdt tot 16.500 km per jaar "gratis" :P
Vraag me ook af wat sneller is :P
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

HTip

Citaat van: Martijn90 op december 24, 2011, 11:21:35
Jullie ook fijne feestdagen!  :D
Citaat van: Maximus_Aurelius op december 24, 2011, 12:26:49
Philip en Annet ook jullie fijne feestdagen.
Citaat van: Sonic Circle op december 24, 2011, 12:29:09
Fijne feestdagen samen!
Bedankt allemaal! Het worden zeker fijne dagen en waarmee beter beginnen dan een lekkere film. Weten nog niet welke, maar keuze genoeg :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

skyfox

Hele fijne dagen ook gewenst. Geniet van elkaar, familie, vrienden en natuurlijk van de Chamber!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Madhouse

Philip en Annet, jullie ook fijne feestdagen en een mooi 2012 gewenst!!  :)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Etiennevh op december 24, 2011, 17:25:14
Fijne dagen !
Bedankt Etienne! Jij natuurlijk ook met Nadine :xmas:

Citaat van: skyfox op december 24, 2011, 18:10:22
Hele fijne dagen ook gewenst. Geniet van elkaar, familie, vrienden en natuurlijk van de Chamber!
Ik wens jou hetzelfde Richard, alleen op de Chamber moet je nog even wachten ;) Wij hebben vanavond genoten van Tron Legacy :o

Citaat van: Madhouse op december 24, 2011, 19:09:29
Philip en Annet, jullie ook fijne feestdagen en een mooi 2012 gewenst!!  :)
Ik wens jou en Femke hetzelfde. Het is jullie eerste kerst als man en vrouw :wub:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

SV..S

Citaat van: HTip op december 23, 2011, 20:51:32
Iedereen die mijn topic volgt en alle anderen natuurlijk ook...

:xmas:

Jullie ook fijne dagen gewenst vanachter een lekker glas wijn en vanonder een afkoelende projector :)

En alle andere lezers ook natuurlijk ;)

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

HTip

Citaat van: SV..S op december 24, 2011, 23:01:12
Jullie ook fijne dagen gewenst vanachter een lekker glas wijn en vanonder een afkoelende projector :)
Bedankt Jos! Klinkt als dat jullie genoten hebben van een gezellige kerstavond :)
Showcase - Topic

Snowmaster

Hoe is het daar in het Zuiden?
Hier in Hengelo hebben wij traditioneel Kerstmiddag in alle café's en kroegen.  Jeugd onder de twintig komt dan bijna niet, maar alleen dertigers en (veel) ouder. Het is dan één groot feest, beregezellig met een groot reüniegevoel.
Het mooie is dat je rond 14.00 begint, 's avonds ben je gewoon weer thuis en de volgende morgen ben je weer fris en fruitig voor eerste Kerstdag.
Natuurlijk waren Annelies en ik er gisteren samen met vrienden weer bij en het was weer.....knettergezellig.
Nu eerst een paar proefkabeltjes maken (kan het niet laten) en dan kerstfilmpje kijken met de dames....zij willen iets met Kerstprincess en Roger Moore zien... :)

Wat ga jij en Annet kijken, Philip?
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

HTip

Er wordt hier met kerst ook veel georganiseerd, zowel in Nederlands als Belgisch Limburg, maar Annet en ik houden het altijd rustig met familie en elkaar. Lekker eten hoort daar natuurlijk bij en dan is het fijn om in een familie met kookprincessen te zijn terechtgekomen :D

Kerstavond hebben we Tron gezien (niet echt een Kerstfilm, maar wel erg gaaf!) en gisteravond waren we pas laat thuis. Vandaag was ook de bedoeling om een paar films te kijken, maar Annet voelde zich niet lekker en dan is veel geluid niet prettig. Misschien na het eten, maar ze moet morgen werken, dus waarschijnlijk gaat ook dat niet door.

Deze week staat nog wel het stereovergelijk tussen de SR9600 en PM-15S2 op het programma. En een vriend komt de gewijzigde set bekijken en beluisteren. Hij is vorig jaar voor het laatst hier geweest, dus hij heeft nog wat tegoed ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Alex Groningen op december 23, 2011, 14:08:33
Jaap en ik zijn er uit. 19 mei komt ons beide wel uit. Nu maar hopen dat de anderen ook kunnen op deze datum.
De anderen kunnen, dus het wordt 19 mei. Ik stuur jullie nog een PM ter bevestiging.
Showcase - Topic

skyfox

Citaat van: HTip op december 24, 2011, 22:31:24
Wij hebben vanavond genoten van Tron Legacy :o

Tron Legacy gaat bij mij de openingsfilm worden als mijn HT af is  O0 Ik heb em in de bioscoop gezien en mijn vrouw nog helemaal niet... Gaat genieten worden!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

HTip

Citaat van: skyfox op december 29, 2011, 10:57:02
Tron Legacy gaat bij mij de openingsfilm worden als mijn HT af is  O0 Ik heb em in de bioscoop gezien en mijn vrouw nog helemaal niet... Gaat genieten worden!
Goeie keuze! Beeld en geluid is referentiemateriaal, dus een mooie inwijding van je nieuwe HT :thumbs-up:
Showcase - Topic

HTip

Nog net in 2011 geregeld, maar de M&G's voor 2012 staan vast.

M&G Part IX - 25 februari
Wie komen:

• Peerless Monster
  • RonG
  • Valkyrie
  • WickedGame

M&G Part X - 19 mei 2012
Wie komen:

• Alex Groningen
  • frankp
  • Janbo
  • Nosferatu

M&G Part XI - 22 september
Wie komen:

• DVDPF (dvd.nl)
  • eddy135
  • Hipster
  • Kamidioblitz

Ik heb er nu al weer zin in!
Showcase - Topic

RonG

Sonic Circle

SV..S

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Ik heb nieuw internet sinds vandaag :pompom:

Voor

Na

Me happy, nu natuurlijk weer druk bezig om alles weer aan de praat krijgen. Alarm werkt en dat is het belangrijkste...
Showcase - Topic

clockwork

Wow! Dat is een lekkere verbetering.  :pompom:

Ik zie de volgende upgrade alweer aankomen. ;)

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling