Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

skyfox

Wifi? Airco? Een kassa voor tickets tot het HT (kan je de rest van de verbouwing mee financieren ;))?
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Zefanja

| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

:clapping: Ik zit echt weer met een grote glimlach dit te typen, maar jullie hebben het nog steeds niet geraden. En dat zal waarschijnlijk ook niet gebeuren, dus geef het nou maar op :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Zefanja

Citaat van: HTip op december 21, 2011, 18:36:18
:clapping: Ik zit echt weer met een grote glimlach dit te typen, maar jullie hebben het nog steeds niet geraden. En dat zal waarschijnlijk ook niet gebeuren, dus geef het nou maar op :D

Je maakt het alleen maar spannender zo hoor, met zulke opmerkingen  ;D
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Citaat van: Zefanja op december 21, 2011, 18:41:42
Je maakt het alleen maar spannender zo hoor, met zulke opmerkingen  ;D
Echt? Dat had ik niet in de gaten :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Showcase - Topic

Midcall

Stereo: GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator + Gaia DDC - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Audioquest Dragon powercables - Audiolund True Silver i2s - Callas Audio Clamprack
HT (geïntegreerd met stereo): Sony VPL-VW590ES - Yamaha CX-A5000 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - GoldenEar SuperCenter Reference (center) - XTZ A2-400 - XTZ A2-300 - Korsun D9 - NBS Statement II XLR kabels.

Zefanja

skoebiedoe

Een barbeque of een automatische lasagna bereider (of is die er al;) )

larzie

Citaat van: HTip op december 21, 2011, 15:43:39
Heerlijk, jouw fantasie en creativiteit :clapping:

Het laatste is het (gelukkig) zeker niet. De anderen dingen trouwens ook niet. Het is zoals ik al gezegd heb voor zowel de HT als erbuiten. Maar jullie raden het toch niet en ik wil eigenlijk wachten tot ik zeker weet dat het doorgaat en doet wat ik ervan verwacht. Lekker cryptisch hé?

Degenen die me goed gevolgd hebben zouden het kunnen weten. Meer zeg ik even niet :D

Ah ok als mensen te veel geld hebben is ook geen probleem hoor ik heb eigenlijk nooit genoeg. Sponsoren zijn altijd welkom! :D Ik wil best zo nu een dan een shirt dragen met HTip's Chamber of Dreams erop  :D

Ik heb de laatste tijd wel redelijk je topic gevolgd, maar zou het niet weten zo 1,2,3. Multiroom audio?  :music:

Bedankt voor het compliment over de fantasie en creativiteit!  :happy:

Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Madhouse

Deze upgrade is niet zo moeilijk hoor, wanneer kan ik F1 komen kijken Philip?  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijnst1990

Citaat van: Madhouse op december 21, 2011, 20:29:12
Deze upgrade is niet zo moeilijk hoor, wanneer kan ik F1 komen kijken Philip?  :D
Die is het blijkbaar niet, dacht ik ook als eerste aan ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Etiennevh

Ik kan maar een paar dingen bedenken: eerste stap naar streaming audio / video, WiFi in en rond het huis, betere internetconnectie, bewakingscamera's, koelkast dichterbij?!?!

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Citaat van: HTip op december 21, 2011, 08:24:46
:D Ik heb overigens celerontje al tijden niet meer gezien in mijn topic.
Als alles goed is/gaat, dan ben ik vanaf dan een beetje bij de tijd ;)
:D Nee hoor, echt niet!
Sowieso niet op het forum gezien, niet meer actief?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

frankp

HTip

Het is geraden! Volgende week wordt internet en telefoon geïnstalleerd. Hoe snel het uiteindelijk is weet ik nog niet, maar alles is beter dan wat ik nu heb. Wifi heb ik reeds in en om het huis en wordt met de nieuwe installatie ook nog beter vanwege de centrale plaatsing in het huis. Misschien ook het begin van streaming? Geen idee, mijn NAS is daar in ieder geval niet voor geschikt...

F1 en TV in de HT staat inderdaad nog op het wensenlijstje, maar dat wordt iets voor 2012. Davey zal toch eerst het dak op moeten om de 4 LNB's die hij voor mij geserveerd heeft van de schotel af te halen.

Citaat van: frankp op december 21, 2011, 22:44:23
Een leuke demo blu ray?!?!  :popcorn:
Die komt er zeker. Vraag is alleen wanneer. Ik begrijp dat de AVS-schijf niet zo goed is :unsure:
Showcase - Topic

VlisChris

Een kind :D ;)
Maar dat is niet te rijmen met volgende week vrijdag . . .
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Etiennevh

Citaat van: HTip op december 21, 2011, 23:04:13
Het is geraden! Volgende week wordt internet en telefoon geïnstalleerd. Hoe snel het uiteindelijk is weet ik nog niet, maar alles is beter dan wat ik nu heb. Wifi heb ik reeds in en om het huis en wordt met de nieuwe installatie ook nog beter vanwege de centrale plaatsing in het huis. Misschien ook het begin van streaming? Geen idee, mijn NAS is daar in ieder geval niet voor geschikt...

F1 en TV in de HT staat inderdaad nog op het wensenlijstje, maar dat wordt iets voor 2012. Davey zal toch eerst het dak op moeten om de 4 LNB's die hij voor mij geserveerd heeft van de schotel af te halen.
Die komt er zeker. Vraag is alleen wanneer. Ik begrijp dat de AVS-schijf niet zo goed is :unsure:
Mooi dat ik het geraden heb, wat levert dat op? :D Haha

larzie

Citaat van: HTip op december 21, 2011, 23:04:13

Streaming media is de verzamelterm voor de technologie om audio en video rechtstreeks via computernetwerken (zoals het internet) te distribueren. Dit gebeurt zonder dat de weergave wordt onderbroken door downloaden. (info: Wiki)
Als je mediafiles van je nas wil afspelen kun je de nas toch gewoon net als een computer aan de router hangen? Alleen ik weet niet hoe dat zit ivm de Oppo enzo. Ik heb natuurlijk gewoon 2 pc's in hetzelfde netwerk hangen. Als je van je pc af kunt streamen dan lijkt het me ook geen punt. Nas->pc->Oppo. Of toch maar gewoon een htpc  :pompom:

Had je nog helemaal geen internet en telefoon? :blink: Heb je wel stromend water al? :D

Gek op F1. Vandaar dat je in België woont. Zeker vlakbij Spa? ;) Ff racen over Francorchamps? :pompom:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Mooie upgrade! Streaming media zou een mooie toevoeging zijn die een boel gemakken met zich mee brengt :)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

RonG

Ik denk dat ik het weet :), een butler, overal in huis te gebruiken :D
Erg handig toch?

Oh, zie nu pas dat het al geraden was :-\

WickedGame

Internet en Telefonie in huis, ach het is een stap tot streaming ;)

Zag dit nog in je openingspost:

M&G Part IX - feb/maart 2012 (vol!)

Mogelijke data:
HTip Ja Ja Ja Ja Ja
Peerless Monster ntb ntb ntb ntb ntb
RonG ntb ntb ntb ntb ntb
Valkyrie ntb ntb ntb ntb ntb
WickedGame ntb ntb ntb ntb ntb

Nu nadert Feb/Mrt soms sneller dan je denkt. Misschien een idee om de betrokken personen eens te peilen wanneer ze plek zouden hebben?  ;D

denoontje

HTip

Citaat van: Christiaan S op december 21, 2011, 23:04:38
Een kind :D ;)
Maar dat is niet te rijmen met volgende week vrijdag . . .
Dat zou wel heel erg goed zijn als je het op de dag kon plannen :D

Citaat van: Etiennevh op december 21, 2011, 23:09:25
Mooi dat ik het geraden heb, wat levert dat op? :D Haha
Reservering voor de reünie M&G :D

Citaat van: RonG op december 22, 2011, 11:27:16
Ik denk dat ik het weet :), een butler, overal in huis te gebruiken :D
Erg handig toch?

Oh, zie nu pas dat het al geraden was :-\
:clapping: Erg leuk gevonden! :D

Citaat van: denoontje op december 22, 2011, 15:30:36
eeeh nieuwe job in de ht --> adviseur?
:D Zou erg leuk zijn en is nog altijd een wens... Maar het is al geraden ;) High speed internet met een snelheid die voorheen niet beschikbaar was :wacko:
Showcase - Topic