Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: larzie op december 20, 2011, 20:00:41
@Philip:  Je hebt wel gelijk. Lijkt wel of er opeens heel wat meer mensen zijn die hun setje willen showen :) Wordt nog gezellig druk op het forum! :pompom:
Des te meer mensen des te meer vreugd, nieuwe ideëen, meer kennis, meer markt, etc... Altijd een goede zaak!  :pompom:

... Maar het is inderdaad wel even zoeken naar je eigen topic  :D
Zoeken vind ik niet erg, maar als je een paar dagen niets post sta je zo op pagina 2. Dat was vroeger wel eens anders. Ik vind het ook leuk dat er steeds meer mensen op het forum hun ruimte/set tonen. Voel ik ook me weer iets gewoner :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: skyfox op december 20, 2011, 20:39:37
Had het gezicht van de taxateur graag willen zien. Binnenkort krojg je vast een belletje dat ie graag nog even terugkomt omdat ie de kelder nogmaals moet inspecteren ;)
:D Hij was inderdaad verbaasd wat er achter de deur schuil ging. Verbazing sloeg over in een glimlach en tot slot bewondering. Maar de man was te bescheiden om zijn emotie te tonen. Kan best dat zijn foto's mislukt zijn :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Nog iets anders... Volgende week vrijdag heb ik misschien nog nieuws :pompom:
Showcase - Topic

Lex Groningen

Ik zie dat Nosferatu en ik ingepland zijn voor mei/juni. Wat mij betreft kan ik dan wel.
Zal nog even contact opnemen met Jaap of hij dan ook kan. Laat het je zo spoedig mogelijk weten.
Versterker: Yamaha A-S2100/ KEF R3 Meta notenhout/ 
Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Element: Ortofon Quintet Bronze/
Streamer: ?/ DAC: ?/  Kabels: ?/
Platenwasmachine: Okki Nokki

Etiennevh

Jaap? Neemt Jaap al wel deel in mei / juni? De reünie is dus in mei / juni ;) :D
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Citaat van: Alex Groningen op december 20, 2011, 22:59:48
Ik zie dat Nosferatu en ik ingepland zijn voor mei/juni. Wat mij betreft kan ik dan wel.
Zal nog even contact opnemen met Jaap of hij dan ook kan. Laat het je zo spoedig mogelijk weten.
Ik had jullie er al vast opgezet ;)

Citaat van: Etiennevh op december 20, 2011, 23:03:42
Jaap? Neemt Jaap al wel deel in mei / juni? De reünie is dus in mei / juni ;) :D
Andere Jaap :D Dus nee, reünie is niet in mei/juni ;)
Showcase - Topic

Etiennevh

Haha ok, ik zal je verder niet iriteren over de reünie. Al vind ik wel dat onze Jaap als audio/ video relikwie erbij hoort  :D:devil:   :pompom:
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

larzie

Citaat van: HTip op december 20, 2011, 22:58:20
Nog iets anders... Volgende week vrijdag heb ik misschien nog nieuws :pompom:

Ga je weer wat moois aanschaffen?  :blink:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

HTip

Citaat van: Etiennevh op december 20, 2011, 23:16:16
Haha ok, ik zal je verder niet iriteren over de reünie. Al vind ik wel dat onze Jaap als audio/ video relikwie erbij hoort  :D:devil:   :pompom:
:D Ik heb overigens celerontje al tijden niet meer gezien in mijn topic.

Citaat van: larzie op december 21, 2011, 07:08:53
Ga je weer wat moois aanschaffen?  :blink:
Als alles goed is/gaat, dan ben ik vanaf dan een beetje bij de tijd ;)

Citaat van: Christiaan S op december 21, 2011, 08:07:10
Nee, HT is klaar, dus hij gaat verhuizen :P
:D Nee hoor, echt niet!
Showcase - Topic

VlisChris

larzie

Citaat van: HTip op december 21, 2011, 08:24:46
Als alles goed is/gaat, dan ben ik vanaf dan een beetje bij de tijd ;)

Streaming? Cloud? HT computer in het netwerk waarbij films en muziek gestreamed worden vanaf een nas, waarop deze ook worden binnengehaald?  :D
Of letterlijk bij de tijd? Krijg je een nieuwe klok?  :D

Edit: Damn... Christiaan was me net een paar seconde voor met de grap van de klok....  :nopompom:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

VlisChris

Een paar seconden? Eén minuut 18.
Htip heeft zijn klokje al bijna binnen man :P

ps: mijn vraag was semi serieus overigens ;)

HTip

Leuk bedacht, maar niets van dit alles. Ik ben ook erg benieuwd wat het effect hiervan is. Deze upgrade was long over due en heb ik niet alleen in de HT iets aan ;)

Zal trouwens wel weer een timer instellen :D
Showcase - Topic

HTip

Hoe snel kan het overigens gaan :o De M&G voor mei/juni is op dit moment vol. Dus alleen nog plaats in september/oktober...
Showcase - Topic

larzie

Larzie HT

HTip

Citaat van: larzie op december 21, 2011, 12:27:58
Popcornmachine?  :blink:
Nope, maar ik denk niet dat jullie het gaan raden, of is dat nu juist de uitdaging? :D
Showcase - Topic

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Zefanja

Iets met een nieuwe schotel ofzo en dat je ook in de HT tv hebt?
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

larzie

Een tablet oid om al je apparatuur met 1 apparaat te kunnen bedienen  :pompom:

Larzie HT

CoSo

Citaat van: larzie op december 21, 2011, 13:51:05
Een tablet oid om al je apparatuur met 1 apparaat te kunnen bedienen  :pompom:
Hij heeft al een Marantz RC9000 ;)

HTip

Erg creatief zijn jullie weer, maar jullie denken verkeerd ;)

Citaat van: CoSo op december 21, 2011, 14:17:08
Hij heeft al een Marantz RC9001 ;)
Klopt ;)
Showcase - Topic

larzie

Citaat van: HTip op december 21, 2011, 14:46:10
Erg creatief zijn jullie weer, maar jullie denken verkeerd ;)

Moeten we richting je ht denken of compleet de andere kant op? :)
Iets wat van deze tijd is... tablet pc is het niet... htpc niet... niks met nas of cloud... bluray speler heb je al... beamer heb je al... ehmmm....  :confused:

Een persoonlijke financiële crisis misschien na het aanschaffen van al dat moois? Financiële crisissen zijn ook helemaal van deze tijd :)

Larzie HT

HTip

Heerlijk, jouw fantasie en creativiteit :clapping:

Het laatste is het (gelukkig) zeker niet. De anderen dingen trouwens ook niet. Het is zoals ik al gezegd heb voor zowel de HT als erbuiten. Maar jullie raden het toch niet en ik wil eigenlijk wachten tot ik zeker weet dat het doorgaat en doet wat ik ervan verwacht. Lekker cryptisch hé?

Degenen die me goed gevolgd hebben zouden het kunnen weten. Meer zeg ik even niet :D
Showcase - Topic

Zefanja

| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |