Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: The Vampire op december 11, 2011, 11:12:04
zow, hier een tijdje niet geweest en nu al flink wat veranderingen :blink:

mooi man! ziet er weer erg goed uit Philip! Zal vast nog 100x beter klinken ;D
In een maand kan bij mij veel gebeuren :D Maar deze keer was het voornamelijk optisch (nieuw rack) en verder geen upgrades, behalve het beter plaatsen van de speakers.Of het 100x beter klinkt weet ik niet, maar sinds jouw bezoek een jaar geleden is er inderdaad het nodige veranderd ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Citaat van: HTip op december 11, 2011, 00:06:37
Ik zal al wat data prikken en dan laat ik het jullie weten. Moeten er alleen nog 2 anderen zich aanmelden ;)
Net als dit jaar ;) Anders wordt die wachtlijst nooit kleiner :D
Haha ok. Maarre betekent dat dat we alweer onder aan de lijst kunnen aanmelden ?? :D
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Citaat van: Etiennevh op december 11, 2011, 12:48:12
Haha ok. Maarre betekent dat dat we alweer onder aan de lijst kunnen aanmelden ?? :D
:D Het lijkt me leuk om een keer een paar M&G's te organiseren als soort reünie ;) Wanneer weet ik nog niet...

Met name in 2011 heb ik grote stappen gemaakt in beeld (HD950 en Oppo) en geluid (Oppo, PM en bassmanagement). Kan me voorstellen dat je die veranderingen een keer wil meemaken.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Zefanja

Citaat van: HTip op december 12, 2011, 09:52:27
:D Het lijkt me leuk om een keer een paar M&G's te organiseren als soort reünie ;) Wanneer weet ik nog niet...

Met name in 2011 heb ik grote stappen gemaakt in beeld (HD950 en Oppo) en geluid (Oppo, PM en bassmanagement). Kan me voorstellen dat je die veranderingen een keer wil meemaken.

Moet zeggen dat ik stiekem wel benieuwd ben naar hoe het nu klinkt.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Etiennevh

Dat lijkt me inderdaad reuze gezellig! En ik ben inderdaad benieuwd!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Dan hoef ik nie meer te komen  :angel: :tongue2:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Tot aan de oppo hebben we dat gezien en gehoord dacht ik trouwens?
Citaat van: Madhouse op december 12, 2011, 18:28:27
Dan hoef ik nie meer te komen  :angel: :tongue2:
geldt voor jou de reünie  ;)

Madhouse

Citaat van: Etiennevh op december 12, 2011, 18:35:02
Tot aan de oppo hebben we dat gezien en gehoord dacht ik trouwens? geldt voor jou de reünie  ;)

Ik heb alles behalve de PM gehoord/meegemaakt  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Ik begrijp uit jullie leuke reacties dat het idee voor een reünie-M&G wel bevalt :D

Citaat van: Madhouse op december 12, 2011, 19:29:58
Ik heb alles behalve de PM gehoord/meegemaakt  ;)
Klopt, plus de analoge interlinks voor 5.1 en de nieuwe plaatsing van de speakers. Geluid is daardoor naar ons idee toch best significant beter, zowel in stereo als surround. Dat geldt overigens ook voor Zefanja ;) Bezoekers van de M&G's van dit jaar hebben alleen de PM niet meegemaakt.

Citaat van: Etiennevh op december 12, 2011, 18:35:02
Tot aan de oppo hebben we dat gezien en gehoord dacht ik trouwens?
Klopt! Gasten van M&G's in 2010 hebben de grote stap in beeld en geluid gemist.
Showcase - Topic

Martijnst1990

Citaat van: HTip op december 13, 2011, 14:15:21
Ik begrijp uit jullie leuke reacties dat het idee voor een reünie-M&G wel bevalt :D
Klopt, plus de analoge interlinks voor 5.1 en de nieuwe plaatsing van de speakers. Geluid is daardoor naar ons idee toch best significant beter, zowel in stereo als surround. Dat geldt overigens ook voor Zefanja ;) Bezoekers van de M&G's van dit jaar hebben alleen de PM niet meegemaakt.
Klopt! Gasten van M&G's in 2010 hebben de grote stap in beeld en geluid gemist.
En het schuiven met de speakers niet ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Showcase - Topic

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

HTip

Citaat van: Valkyrie op december 15, 2011, 08:44:11
Ik ben erg benieuwd naar deze fantastische ruimte! ;)
Bedankt Jurian! Afhankelijk wat Koning Winter gaat doen, hoef je nog maar 2 maandjes te wachten ;) Binnenkort laat ik weten welke data mogelijk zijn...
Showcase - Topic

HTip

Er gebeurt zoveel in andere HT's, dat ik mijn topic op de 1e pagina miste :o Geen nieuws, anders dat ik lekker geniet. Afgelopen week films gekeken, muziek geluisterd/gekeken én ook nog gegamed.

Ik ben de wachtlijst aan het opschonen en iedereen die ik een tijdje niet heb gezien een PM gestuurd. De reacties druppelen (bijna letterlijk ;)) binnen. Volgende week ga ik de data van alle M&G van volgend jaar vastleggen. De 1e is al vol en voor de 2e is nog slechts 1 plaats over, maar voor de 3e zijn alle plaatsen nog vrij. Ik zal de gelukkigen :D de data laten weten...

Gisteren een taxatie van het huis gehad en daar hoorde ook een bezoekje aan de HT bij. De taxateur (schatter in België ;)) was erg onder de indruk, zonder iets gezien te hebben. Ik had Dire Straits in surround opstaan (beetje traditie :D) en hij vond dat het mooi klonk. Ook viel hem ook hoe droog de ruimte klonk in vergelijk met de keuken :D Ben benieuwd naar het verslag...
Showcase - Topic

mtissink

Citaat van: HTip op december 20, 2011, 12:47:28
Gisteren een taxatie van het huis gehad en daar hoorde ook een bezoekje aan de HT bij. De taxateur (schatter in België ;)) was erg onder de indruk, zonder iets gezien te hebben. Ik had Dire Straits in surround opstaan (beetje traditie :D) en hij vond dat het mooi klonk. Ook viel hem ook hoe droog de ruimte klonk in vergelijk met de keuken :D Ben benieuwd naar het verslag...
Je gaat hier toch niet iedereen jaloers maken met het feit dat de Chamber of Dreams eerdaags te koop is? :O
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

HTip

Citaat van: mtissink op december 20, 2011, 13:05:59
Je gaat hier toch niet iedereen jaloers maken met het feit dat de Chamber of Dreams eerdaags te koop is? :O
:D Nee hoor, don't worry, het is niet een verkooptaxatie maar een waardetaxatie voor de bank tbv het verhogen van onze hypotheek. Ik moet toch ergens die foyer van betalen :P
Showcase - Topic

Martijnst1990

Lijkt me voor zo'n taxateur helemaal een verrassing ;) Door een leeg kelder gangenstelsel naar zo'n prachtige ruimte. Wij op het forum weten er al vanaf en zelfs voor mij was het al een verrassing. :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: Martijn90 op december 20, 2011, 14:04:54
Lijkt me voor zo'n taxateur helemaal een verrassing ;) Door een leeg kelder gangenstelsel naar zo'n prachtige ruimte. Wij op het forum weten er al vanaf en zelfs voor mij was het al een verrassing. :D
:D Kon uit zijn reactie opmaken dat hij dit nog niet had meegemaakt ;) Hij had wel voorkennis, want we hadden vooraf een lijstje gemaakt en daar stond per verdieping wat we hadden verbouwd. Bij kelder stond... bioscoop :D
Showcase - Topic

larzie

Wat zei je tegen de taxateur? Die kelder die gaat wel mee hoor als ik ga verhuizen! Ik laat m uitgraven en dan achterop de vrachtwagen  :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

HTip

Citaat van: larzie op december 20, 2011, 14:35:04
Wat zei je tegen de taxateur? Die kelder die gaat wel mee hoor als ik ga verhuizen! Ik laat m uitgraven en dan achterop de vrachtwagen  :D
:D Hoefde ik niet, want ik ga niet verhuizen. Hoop ook dat we hier lang kunnen blijven wonen.
Showcase - Topic

Etiennevh

Citaat van: HTip op december 20, 2011, 12:47:28
Ik ben de wachtlijst aan het opschonen en iedereen die ik een tijdje niet heb gezien een PM gestuurd. De reacties druppelen (bijna letterlijk ;)) binnen. Volgende week ga ik de data van alle M&G van volgend jaar vastleggen. De 1e is al vol en voor de 2e is nog slechts 1 plaats over, maar voor de 3e zijn alle plaatsen nog vrij. Ik zal de gelukkigen :D de data laten weten..

Geen PM gezien? Of geldt dit niet voor de reünie?!  ;D :D

clockwork

Citaat van: Etiennevh op december 20, 2011, 19:16:32

Lol! Ik dacht hetzelfde, maar durfde  het niet te zeggen. ;D
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

larzie

@Philip:  Je hebt wel gelijk. Lijkt wel of er opeens heel wat meer mensen zijn die hun setje willen showen :) Wordt nog gezellig druk op het forum! :pompom:
Des te meer mensen des te meer vreugd, nieuwe ideëen, meer kennis, meer markt, etc... Altijd een goede zaak!  :pompom:

... Maar het is inderdaad wel even zoeken naar je eigen topic  :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

skyfox

Had het gezicht van de taxateur graag willen zien. Binnenkort krojg je vast een belletje dat ie graag nog even terugkomt omdat ie de kelder nogmaals moet inspecteren ;)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

HTip

Citaat van: Etiennevh op december 20, 2011, 19:16:32
Citaat van: clockwork op december 20, 2011, 19:35:17
Lol! Ik dacht hetzelfde, maar durfde  het niet te zeggen. ;D
Klopt! Technisch gezien staan jullie niet meer op de lijst :D Maar die reünie gaat helemaal goed komen. Is het niet 2012, dan 2013 ;)
Showcase - Topic