Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

Vorige topic - Volgende topic

SV..S

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Shadowfox

The marshalls
Spinoff van yellowstone

Pfff een muziek videoclip is nog rustiger gemonteerd. We zullen zien....

Lucky.L

Citaat van: Shadowfox op maart  4, 2026, 19:55:42The marshalls
Spinoff van yellowstone

Pfff een muziek videoclip is nog rustiger gemonteerd. We zullen zien....
Nou was die Kayce ook wel het minst interessante karakter van Yellowstone, nou ja op zijn vrouw na dan!
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Nokia streaming box - 8010,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A.

Shadowfox

Citaat van: Lucky.L op maart  5, 2026, 05:19:38Nou was die Kayce ook wel het minst interessante karakter van Yellowstone, nou ja op zijn vrouw na dan!

Haha Ik kon haar wel achter het behang plakken met dat zielige gedoe. Zo zie je maar

SV..S

1e aflevering bekeken, ik denk dat ik het daar maar bij hou.  ;D

Jl Audio F113      

gerard1

Citaat van: Tabcam op maart  3, 2026, 21:08:35

Wow, wat een mooie serie die over de AI / UI (Uploaded Intelligence) gaat. Verrassend diepgaand met mooie inkijk in de morele dilemma's, zowel persoonlijk als qua natiestaten / machtsblokken.

https://www.moviemeter.nl/series/show/8476

Mooie tip van je, gaan we zeker kijken.
Arcam AVR5, Kef model 2. rel sub stampede.

Spijkie

Citaat van: Shadowfox op februari 26, 2020, 20:53:32Net klaar met 1ste aflevr van the hunters met al pacino.
Begint goed en benieuwd naar de rest. Kan een hele goeie worden

Ik ben deze net begonnen , ik vind m tot nu toe erg goed. Mooie opbouw.
T+A Symphonia, Audiosolutions figaro S2, Atlas power, atlas mavros LS grun, Ansuz A3 digital, Axxess ethernet, Axxess switch.

pameijer

Hijack seizoen 2 afgeraffeld. Keek het omdat ik ook S01 had gezien. Maar mijn god, dit is echt het slechtste script ooit. Zitten zoveel gaten in en onlogische zaken dat ik me eigenlijk alleen maar heb geërgerd. Maar was ook wel ff lekker. 

Nu maar ff wat kwaliteit hopelijk. Ga beginnen met de serie Moving op Disney. Een Koreaanse superhelden serie, en Koreaanse series vind ik vaak heel goed. Heeft iemand deze ook gekeken?

Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

Shadowfox

Robbo

Ik had hetzelfde. Aflevering 1 was top. Daarna kakte het behoorlijk in.
Gelukkig pakte vanaf aflevering 6 het weer op. En is met een stijgende lijn naar de laatste aflevering het seizoen afgesloten.

SpeedyAndré

Falling skies (2011) bij Prime, 5 series gaat even duren en met reclame erbij helemaal :)
Goede 'prep' inspiratie als je het zo eens bekijkt  ;)

André 8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

Unkhman

gerard1

Slow horses

Val elke aflevering een keer of 4 in slaap ;D
En dan mis je net dat stukje belangrijke informatie, ze zouden de afleveringen moeten inkorten naar 30 min max.

riwi

Citaat van: gerard1 op maart 16, 2026, 07:35:57Slow horses

En dan mis je net dat stukje belangrijke informatie, ze zouden de afleveringen moeten inkorten naar 30 min max.

Ik heb net Slow Horses 5 seizoenen afgekeken. Erg goed vond ik, zeker de rol van Gary Oldman en Jonathan Pryce.
Jammer, weer wachten nu, een jaar, in 2027 pas het volgende seizoen.
Ik heb wel een keer een aflevering opnieuw moeten kijken omdat ik wat gemist had :)

Shadowfox

Paradise seizoen 2

Beetje tammetjes tot nu toe. Hopelijk komt de snelheid er straks weer in.

Maddison
https://youtu.be/OSb-X_YkLg4?si=KO6LK5jGt6umZQz7
Nieuwe van onze vriend taylor sherridan. Ik weet niet wat die man heeft met rijke verwende vrouwen maar ze zitten we weer in. Voor de rest mooie plaatjes

shining vale
Staat ook nog op het programma

https://youtu.be/tWs3mKP5oBI?si=3gmg05c1FNlQT5TP

SV..S

Citaat van: gerard1 op maart 16, 2026, 07:35:57Slow horses

grappig, ik vind het juist een erg fijne serie!

Jl Audio F113      

SV..S

Ridley, seizoen 2, kijkt lekker weg.

Jl Audio F113      

gerard1

Citaat van: SV..S op maart 16, 2026, 17:52:07grappig, ik vind het juist een erg fijne serie!

Ik ook, maar op 1 of andere manier val ik van dat slappe nietszeggende geklets in slaap, en net als ik ff mijn oogjes dicht heb zeggen ze belangrijke dingen, die er wel toedoen.
Geen serie voor in de avond voor mij, beter gezegd voor ons, want degene die naast mij zit valt ook aldoor weg :D
Af en toe denk ik wel van jeetje wat is die dom, maar daarom zit degene ook bij de slow horses waarschijnlijk ;)

pameijer

Citaat van: gerard1 op maart 16, 2026, 18:47:38Ik ook, maar op 1 of andere manier val ik van dat slappe nietszeggende geklets in slaap, en net als ik ff mijn oogjes dicht heb zeggen ze belangrijke dingen, die er wel toedoen.
Geen serie voor in de avond voor mij, beter gezegd voor ons, want degene die naast mij zit valt ook aldoor weg :D
Af en toe denk ik wel van jeetje wat is die dom, maar daarom zit degene ook bij de slow horses waarschijnlijk ;)

Volgens mij moeten jullie gewoon eerder naar bed gaan en zorgen voor goede nachtrust  :tongue2:
Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

gerard1

Citaat van: pameijer op maart 16, 2026, 18:57:06Volgens mij moeten jullie gewoon eerder naar bed gaan en zorgen voor goede nachtrust  :tongue2:

We hebben wel ontdekt dat we de oogjes wel open kunnen houden bij de laatste twee afleveringen van een seizoen.
Net het tweede seizoen afgekeken ;)

N1v3K

Citaat van: SV..S op maart  4, 2026, 08:20:13Nu 4 afleveringen gezien, wel heel traag hoor, weet niet of ik het vol ga houden.
Traag??  :blink:
In 6 afleveringen van een half uur meer ontwikkelingen dan in een heel seizoen GoT.

Kjelt

Night Agent S3 afgekeken, meer van het zelfde, kijkt makkelijk weg maar matig niveau.

Harry HT

De opnames voor het derde, en mogelijks ook laatste seizoen van de populaire HBO serie The Last of Us (2023– ) zijn vollop aan de gang. De productie kondigt nu ook aan dat er twee nieuwe personages verschijnen in het aankomende seizoen.

Ondergang moderne beschaving

Gebaseerd op de gelijknamige videogame speelt The Last of Us zich 20 jaar na de ondergang van de moderne beschaving af. Joel, gespeeld door Pedro Pascal (Game of Thrones (2011–2019)), een geharde overlever, wordt ingehuurd om Ellie, gespeeld door Bella Ramsey (Game of Thrones (2011–2019)), een 14-jarig meisje, uit een onderdrukkende quarantainezone te smokkelen. Wat begint als een kleine klus, verandert al snel in een brute en hartverscheurende reis, waarbij ze samen door de Verenigde Staten moeten reizen en op elkaar moeten vertrouwen om te overleven.

Het tweede seizoen speelt zich vijf jaar na de gebeurtenissen van het eerste seizoen af. Joel en Ellie raken verwikkeld in een conflict met elkaar en een wereld die nog gevaarlijker en onvoorspelbaarder is dan de wereld die ze achter zich hebben gelaten.

Plot seizoen 3 nog niet bekend

Het plot van seizoen drie is nog niet bekend, wel zal het verhaal vertelt worden vanuit Abby's perspectief, Ellie's rivaal. Het personage van Abby wordt opnieuw vertolkt door Kaitlyn Dever (Booksmart (2019)).

Ik kan niet wachten  O0  O0  :pompom:  :pompom:  :worship:  :worship:  :popcorn:  :popcorn:

Gegroet,

Harry

bron: https://www.filmvandaag.nl/nieuws/30071-twee-nieuwe-personages-aangekondigd-in-the-last-of-us-seizoen-3
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

pameijer

Citaat van: pameijer op maart  8, 2026, 22:43:11Hijack seizoen 2 afgeraffeld. Keek het omdat ik ook S01 had gezien. Maar mijn god, dit is echt het slechtste script ooit. Zitten zoveel gaten in en onlogische zaken dat ik me eigenlijk alleen maar heb geërgerd. Maar was ook wel ff lekker.

Nu maar ff wat kwaliteit hopelijk. Ga beginnen met de serie Moving op Disney. Een Koreaanse superhelden serie, en Koreaanse series vind ik vaak heel goed. Heeft iemand deze ook gekeken?

Mezelf maar even citeren. Ik heb deze serie van 20 afleveringen nu al af. Als je even genoeg hebt van de Hollywoodcliché's en het lopende band werk van Netflix is deze serie echt een verademing. Ik was al fan van Koreaanse series, en ook deze serie laat zien hoe je aan karakterontwikkeling doet. De eerste afleveringen lijkt het nog een soort coming-of-age verhaal te worden, maar al snel verandert dat als andere personages worden verdiept. Op het einde komt alles samen, met actie  8), dus niet getreurd. Zal zeker niet voor iedereen zijn, maar ik vond het heel goed!

bokkes

Citaat van: Kjelt op maart 17, 2026, 16:06:00Night Agent S3 afgekeken, meer van het zelfde, kijkt makkelijk weg maar matig niveau.

Ik vind persoonlijk The Night Manager beter

https://www.youtube.com/watch?v=1LY1AJ48O0Y