Night agent seizoen 2. Oei...

Gestart door Shadowfox, januari 28, 2025, 19:00:59

Vorige topic - Volgende topic

Shadowfox

Slecht verhaal
Slecht geacteerd

Paar x in slaap geslapen door dat geneuzel pfff

Anyways amerikaanse producties zijn op enkele na echt bagger

Richi

Citaat van: Shadowfox op januari 28, 2025, 19:00:59Slecht verhaal
Slecht geacteerd

Paar x in slaap geslapen door dat geneuzel pfff

Anyways amerikaanse producties zijn op enkele na echt bagger
Hier idem, verveelde me al tijdens de eerste aflevering.
Woonkamer Naim Muso 2 • Apple TV 4K • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear Classé attic - in voorbereiding Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Mac Mini M2 Roon • Marantz SA-11S2 • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • Philips 55POS9002 • Audioquest • Grimm

pameijer

Jammer, eerste seizoen vond ik wel leuk.
Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

Shadowfox

Citaat van: Richi op januari 28, 2025, 19:13:10Hier idem, verveelde me al tijdens de eerste aflevering.

En ik ben pas bij aflevr 3. We stoppen er ook mee

SV..S

Man, man en dan een 7,5 op imdb, daar moet je echt niet zijn voor een advies voor series! Echt gruwelijk acteerwerk! Onbegrijpelijk!

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

bmateijsen

Even wat tegengeluid.... het tweede seizoen is wat mij betreft een beetje zoals het eerste seizoen. Nu 2 afleveringen gezien en ik blijf wel even kijken. Acteerwerk is niet briljant, maar ik vind het toch best vermakelijk.

Erik

Eerste seizoen geweldig, tweede zij wij ook na half uur mee gestopt. Slaapverwekkend.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

Had hetzelfde idee maar moet eerlijk zeggen op de helft van het seizoen komt hij goed los en word het stukken beter
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"