Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

Vorige topic - Volgende topic

Kjelt

SV..S

Citaat van: Kjelt op maart 17, 2026, 16:06:00Night Agent S3 afgekeken, meer van het zelfde, kijkt makkelijk weg maar matig niveau.
Ik dacht dit al gepost te hebben maar ik kon het niet aanzien, en dan met name de hoofdpersoon, brr wat slecht :D

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

pameijer

The Night Agent Seizoen 3. Lekkere actie, maar deze serie zou zoveel beter zijn met een hoofdrolspeler die (veel) meer diepgang aan zijn rol geeft dan Gabriel Basso (Peter Sutherland) kan.

Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

gerard1

Arcam AVR5, Kef model 2. rel sub stampede.

SV..S

1e seizoen dark winds afgerond, ik denk niet dat ik volgende seizoenen ga bekijken. Allemaal erg wazig, 1e afleveringen ging nog wel maar vond het steeds minder worden.

Jl Audio F113      

Shadowfox

Memory of a killer

Leuk kijkvoer. Boven gemiddeld geacteerd :thumbs-up:

SV..S

Citaat van: Shadowfox op maart 25, 2026, 12:14:05Memory of a killer

Leuk kijkvoer. Boven gemiddeld geacteerd :thumbs-up:

ook net aan begonnen, toevallig net ''Knox goes away'' gezien. wel apart, het lijkt wel meer terug te komen in films en series. sociale themas zoals bv in 3 days to kill.
Maar misschien viel het mij vroeger gewoon nooit op ;)

Jl Audio F113      

Robbo

Knox goed away is voor mij een van de weinige echt goede films van de laatste paar jaren.
Dank voor de tip Shadowfox. De trailer is belovend. Ik ben benieuwd.

ppeter

Paradise (2025)

Best een speciale serie, een manusje van alles...
Sommige afleveringen met een eigen verhaal die soms inzakken, andere die boeiend zijn met naar het verleden en weer terug. Blijft toch leuk om naar te kijken, met vooral de rol van Jane Driscoll is intrigerend...

IMG_1382.jpeg
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * B&W 606 S3 - B&W HTM6 S3 - B&W 607 S3 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * ATV 4K 2022 * iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro * Apple Watch Ultra *

minplus

Pieces of her op Netflix.
Soms wat traag maar wel apart en de moeite waard na tig andere die we na 5 minuten weg klikten.
Deze kijken we uit.

Trouwens, niet te geloven hoeveel hopeloze series er zijn.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

pameijer

Gisteren eerste seizoen van The Punisher afgekeken, als vervolg op Daredevil. Goeie serie, overstijgt Daredevil gemakkelijk, met name vanwege het zeer goede acteerwerk! Op naar S02.

Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

Unkhman

Citaat van: pameijer op maart 31, 2026, 17:40:58Gisteren eerste seizoen van The Punisher afgekeken, als vervolg op Daredevil. Goeie serie, overstijgt Daredevil gemakkelijk, met name vanwege het zeer goede acteerwerk! Op naar S02.

Ah die heb ik als enige serie van Netflix Marvel series nog te gaan, rest al gekeken. Allemaal eigenlijk wel prima

pameijer

Citaat van: Unkhman op maart 31, 2026, 18:25:51Ah die heb ik als enige serie van Netflix Marvel series nog te gaan, rest al gekeken. Allemaal eigenlijk wel prima
Staat op Disney+, niet op Netflix. Net als volgens mij de hele MCU.

gerard1

Unkhman

Citaat van: pameijer op maart 31, 2026, 21:03:35Staat op Disney+, niet op Netflix. Net als volgens mij de hele MCU.
klopt maar waren oorspronkelijk Netflix series

Shadowfox

Monarch seizoen 2

Seizoen 1 was aardig maar nu zit je echt naar disney voor 12 jarige te kijken. Wat een slappe hap zeg

minplus

Citaat van: minplus op maart 31, 2026, 16:37:28Pieces of her op Netflix.
Soms wat traag maar wel apart en de moeite waard na tig andere die we na 5 minuten weg klikten.
Deze kijken we uit.

Trouwens, niet te geloven hoeveel hopeloze series er zijn.

Uitgekeken. Een zesje op IMDB.
Schaken versmillen, mag van mij een dikke 7 krijgen, na tig andere met een kleine 8 na 5  minuten weg geklikt te hebben. Soms te lang melodrama waarbij je het na een halve minuut wel gezien hebt, hoe verzinnen die Amerikanen het. Maar een intrigerend verhaal.

Weet iemand nog iets als bv Reacher, actie en humor per minuut?

Shadowfox

Citaat van: minplus op april  1, 2026, 17:28:18Uitgekeken. Een zesje op IMDB.
Schaken versmillen, mag van mij een dikke 7 krijgen, na tig andere met een kleine 8 na 5  minuten weg geklikt te hebben. Soms te lang melodrama waarbij je het na een halve minuut wel gezien hebt, hoe verzinnen die Amerikanen het. Maar een intrigerend verhaal.

Weet iemand nog iets als bv Reacher, actie en humor per minuut?

Reacher...over slechte serie gesproken

minplus

minplus

Ben wel erg benieuwd wat jij dan wel leuk vindt.
Pop the balloon live oid?

gerard1

Citaat van: Shadowfox op april  1, 2026, 19:17:59Reacher...over slechte serie gesproken

Vind het wel een leuke serie, ff afwisselen van genres anders wordt het saai.

CZ79

Ben nu 'The man in the high castle' aan het kijken op Netflix.
Leuke serie en kijkt lekker weg
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Grimm | Melodika

minplus

roeleken

Wij zijn eens begonnen aan Blue Lines op npo plus. Nu bij aflevering 5 seizoen 1. Erg goed!
Accuphase E350 & DAC 40, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000 & Denon DL103R, PS Audio PWT, John van Gent Magic Link Ultra ls, Audes ST-900DC

pameijer

Citaat van: roeleken op april  3, 2026, 22:20:50Wij zijn eens begonnen aan Blue Lines op npo plus. Nu bij aflevering 5 seizoen 1. Erg goed!
Je bedoelt Blue Lights? Zo ja, even opletten. Die serie staat (iig bij NLZiet) 2x er op onder dezelfde naam. Alleen heeft de ene alleen de eerste 2 seizoenen en de andere heeft alle 3 seizoenen. Schiet mij maar lek, maar 't is echt zo.