Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

Vorige topic - Volgende topic

roeleken

Citaat van: pameijer op april  3, 2026, 22:24:44Je bedoelt Blue Lights? Zo ja, even opletten. Die serie staat (iig bij NLZiet) 2x er op onder dezelfde naam. Alleen heeft de ene alleen de eerste 2 seizoenen en de andere heeft alle 3 seizoenen. Schiet mij maar lek, maar 't is echt zo.
Ja Blue Lights idd  ;D
Ik heb alleen npo plus, dank voor de tip!
Accuphase E350 & DAC 40, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000 & Denon DL103R, PS Audio PWT, John van Gent Magic Link Ultra ls, Audes ST-900DC

Vande

Mooie serie inderdaad, wij hebben ook alle 3 de seizoenen gezien.
En volgens mij is seizoen 4 in de maak op dit moment
Video: Sony XW5000 - Lumagen Radiance Pro 4240 Final Edition Mod CineMike- Adeo 100"Reference Grey
Audio: Lexicon RV-6 - Lexicon LX-5 - Keces P8 CineMike - Powercord CineMike
Speakers: Kef Reference 205 - Kef Reference 202C - Kef Reference 70S - 2 x Kef Reference 40B Subwoofers - 4x Kef Ci-200 Atmos inbouw
Cables: van den Hul Magnum - van den Hul interlinks - Transparent powercords
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike - ATV 4K CineMike

pameijer

The Night Manager S02 afgekeken, 6 afleveringen. Keek lekker weg, maar het einde verbaasde me wel. 

Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

bokkes

Unkhman

minplus

Better than Us en Who is Erin Carter? bekeken. Op Netflix.
Beide erg leuk.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

haythijs

Dopesick, over hoe de big pharma haar enorme tentakels erg machtig kan uitstrekken.
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ RUconnected+JKE+Grimm.

minplus

jazzy

Ben begonnen aan Your Friends & Neighbors op Apple TV.

031325_Your_Friends__Neighbors_Big_Image_01_big_image_post.jpg.large.jpg

Kijkt op zich lekker weg maar ook weer niet heel verrassend. Ondanks dat zijn leven niet op rolletjes loopt is het karakter van Jon Hamm wel  weer het mannetje in snelle auto's, strakke pakken en netjes gekapt haar en voelt als een variant op zijn rollen in Mad Men en Fargo.

Maar goed, twee afleveringen gezien dus wie weet wordt het nog wat interessanter.
HT: JVC N5 - Arcam AVR 390 - Teufel M800 FCR - Quad L-series 12" sub - WS Spalluto 120" 16:9
Woonkamer: Sony KD-65XF9005 - Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40
Serre: Samsung QBR 55 - Nvidia Shield

haythijs

Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ RUconnected+JKE+Grimm.

minplus

Citaat van: haythijs op april 12, 2026, 18:07:03Heb mij er idd mee 'vermaakt'.

Naar wat ik erover lees erg goed, maar...
Om het op films te betrekken, "Johnny got his gun". Geniaal, maar je wordt er niet vrolijk van.
Of "Sophie's Choise", geniaal, etc.
Of "Schindlers List", etc.

Ik denk dat je daarom aanhalingstekens hebt geplaatst bij vermaakt.
Op mijn ouwe dag kijk ik bij voorkeur naar vrolijker vermaak. Heb al zoveel ellende gezien en meegemaakt.

haythijs

Ik heb mij ermee vermaakt, nu zonder aanhalingstekens zodat je niet voor mij hoeft te denken. Invullen voor een ander gaat vaker mis.
Wat betreft je voorbeelden, zou eerder gaan denken aan The Insider of Dark Waters.
Wat jij voor jouw oude dag wenst en prefereert te kijken, kan ikzelf dan weer niks mee.

minplus

Mooi dat je je ermee vermaakt hebt en ik heb geen enkele behoefte voor anderen te denken. Maar vanwege de aanhalingstekens dus mijn reactie.
Heb gegoegeld op Dark Waters en wie weet zou het iets kunnen zijn.
Maar ik snap volledig dat jij niets hebt met mijn voorkeur voor vrolijke snelle series.

Sk

Ik heb hem reeds afgekeken en vondt hem de moeite waard:

Emergência Radioativa (Radioactive Emergency) is een vijfdelige Braziliaanse dramaserie (miniserie) uit 2026, sinds 18 maart te zien op Netflix. Het waargebeurde verhaal belicht het Cesium-137-incident in Goiânia uit 1987, waarbij radioactief materiaal ontsnapte uit een verlaten ziekenhuis, wat leidde tot een enorme, aangrijpende noodsituatie.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

minplus

Dat is dus idd zo'n waanzinnig goede serie waar ik liever niet meer naar kijk na alles wat ik al gezien en in mijn werkelijke leven meegemaakt heb en dagelijks in het werkelijke leven nog zie en meemaak.

Sk

Citaat van: minplus op april 12, 2026, 20:12:45Dat is dus idd zo'n waanzinnig goede serie waar ik liever niet meer naar kijk na alles wat ik al gezien en in mijn werkelijke leven meegemaakt heb en dagelijks in het werkelijke leven nog zie en meemaak.

Klinkt niet goed.. Ik ben nu wel wat nieuwsgierig geworden maar je hoeft niet te reageren hoor. In ieder geval sterkte.  :-\
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

Tabcam

Blood of Zeus op Netflix.

Weer een leuke duik in de Griekse oudheid met een nieuw verhaal. Drie seizoenen van acht afleveringen dus nog te overzien. Vooral een aanraden van animatieseries en/of Griekse oudheid.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

minplus

Citaat van: Sk op april 13, 2026, 19:16:04Klinkt niet goed.. Ik ben nu wel wat nieuwsgierig geworden maar je hoeft niet te reageren hoor. In ieder geval sterkte.  :-\

Dank. Maar ik red het nog aardig ondanks de gekste dingen en ben aardig gelukkig.
Maar waar het dergelijke dingen en series betreft, bekijk vooral eens Johnny got his gun.
Een aanrader van mijn vader (wat missen m'n vrouw en ik die man, een geniale fysiotherapeut die Hiroshima overleefd heeft)

pameijer

Citaat van: minplus op april 13, 2026, 20:22:31Dank. Maar ik red het nog aardig ondanks de gekste dingen en ben aardig gelukkig.
Maar waar het dergelijke dingen en series betreft, bekijk vooral eens Johnny got his gun.
Een aanrader van mijn vader (wat missen m'n vrouw en ik die man, een geniale fysiotherapeut die Hiroshima overleefd heeft)
Welke Johnny got his Gun bedoel je? Ik zie veel hits op iMDB.
Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

minplus

Sk

Citaat van: minplus op april 13, 2026, 20:22:31Dank. Maar ik red het nog aardig ondanks de gekste dingen en ben aardig gelukkig.

Gelukkig maar! Ik zie zo gauw Johnny got his gun niet op Netflix. Lijkt ook een oude film uit 1971 te zijn.

Edit: Bovenstaande reacties over het hoofd gezien. Helder nu.

pameijer

Hier staat Johnny got his gun inmiddels op de NAS. Binnenkort maar 's kijken, ben benieuwd!

Shadowfox

katwax

Citaat van: Tabcam op april 13, 2026, 19:30:23
Blood of Zeus op Netflix.

Weer een leuke duik in de Griekse oudheid met een nieuw verhaal. Drie seizoenen van acht afleveringen dus nog te overzien. Vooral een aanraden van animatieseries en/of Griekse oudheid.
Staat op mijn lijst, maar dacht dat deze eerder naar Tombraider zou neigen (de animatie reeks op NF) en die is net iets te "kinds".
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

addesmo

Harry Hole op Netflix.
Goede Noorse serie, lekker spannend.