HT op zolder

Gestart door Joris1971, maart 17, 2007, 17:41:18

Vorige topic - Volgende topic

dre73

die powerplant......
Gryphon Atilla,Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Joris1971

dre73

altijd,maar dan moet ik eerst die andere kwijt.
Gryphon Atilla,Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Joris1971

Citaat van: dre73 op oktober  1, 2011, 19:26:02
altijd,maar dan moet ik eerst die andere kwijt.

Niks mis mee om er 2 te hebben  ;D

dre73

Citaat van: Joris1971 op oktober  1, 2011, 19:27:26
Niks mis mee om er 2 te hebben  ;D

nee,het klinkt wel leuk inderdaad! :D

erik s.

Solid steel 5.4 wil ik wel.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Joris1971

Citaat van: erik s. op oktober  1, 2011, 19:30:48
Solid steel 5.4 wil ik wel.

Hij is wel gespoten he eric, dus niet orgineel, en als ik heel eerlijk ben is de onderzijde niet perfect gespoten.
Dit zie je overigens niet als het rack normaal staat

Joris1971

Racks gaan pas weg als de set grotendeels verkocht is

Bas Akkerman

Sjonge Joris, wat een stap ineens, maar de reden is wel mooi natuurlijk... Gefeliciteerd joh (ga er even vanuit dat het een positieve verandering in je gezinssituatie is)!!
Ik hou me even gedeisd wat overname van je apparatuur (Lexicon :wub:) betreft, loop al in genoeg sloten.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Succes met de verkoop; als al die spullen van dezelfde kwaliteit zijn als de CD-1 die ik van jou heb overgenomen, kan je niet lang met deze spullen blijven zitten.

Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

Joris1971

Citaat van: Bas Akkerman op oktober  1, 2011, 19:41:50
Sjonge Joris, wat een stap ineens, maar de reden is wel mooi natuurlijk... Gefeliciteerd joh (ga er even vanuit dat het een positieve verandering in je gezinssituatie is)!!
Ik hou me even gedeisd wat overname van je apparatuur (Lexicon :wub:) betreft, loop al in genoeg sloten.

Kans voor jou om een mooie setup over te nemen.

erik s.

Citaat van: Joris1971 op oktober  1, 2011, 19:33:20
Hij is wel gespoten he eric, dus niet orgineel, en als ik heel eerlijk ben is de onderzijde niet perfect gespoten.
Dit zie je overigens niet als het rack normaal staat
geen probleem en geen haast.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

squeek

Wow, gooi je gewoon alles plots buiten?  :o Moet een serieuze gezinssituatie zijn  :omg:

Ik ga ervan uit dat je de ruimte nodig hebt voor iets anders, ga je nog verder met een nieuwe set in de woonkamer, eenvoudiger of zo of zet je er gewoon definitief een punt achter?

grtz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Joris1971

Niet plots, maar door nadenken wel... ik heb geen huis met 25 kamers  ;D

squeek

Citaat van: Joris1971 op oktober  2, 2011, 11:31:00
Niet plots, maar door nadenken wel... ik heb geen huis met 25 kamers  ;D

Ken het probleem  :) Ik heb nog geen één geschikte kamer over voor men set. Maar ga je een andere set nog samenstellen of ben je daar nog niet over uit?

grtz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Joris1971

Citaat van: squeek op oktober  2, 2011, 11:32:53
Ken het probleem  :) Ik heb nog geen één geschikte kamer over voor men set. Maar ga je een andere set nog samenstellen of ben je daar nog niet over uit?

grtz

Ja de Linn DS gaat naar beneden en de Tannoy D900's ook (wel laat ik ze spuiten in een mooie hoogglans grijskleur)

MVG

Nou dat is een flinke stap Joris, wel positief uiteraard!

Het is dat ik op dit moment midden in een verhuizing zit en over 4 weken ook nog eens op vakantie en het geld dus zo goed als op is, anders had ik me zeker gemeld voor je mooie spullen!

Succes met de verkoop en veel geluk toegewenst!

Joris1971

Langzaam maar zeker is de HT zolder voorbij... de Center speaker is vanmiddag opgehaald, alsmede de powerplant.
Morgen gaat het scherm eraf en de projector ook weg  :(

Vanmiddag alles al losgekoppeld en de comoponenten uit de racks gehaald...

Spijt? Nee, al zal ik het af en toe nog wel gaan missen....

R

Na een aantal schijnbewegingen toch gelukt ;) Moedig besluit en succes met de verkoop!

Lex Groningen

Lijkt me op de één of andere manier dat het je toch een leeg gevoel moet geven als je nu je zolder opgaat.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

S@m

Citaat van: Alex Groningen op oktober  7, 2011, 21:36:40
Lijkt me op de één of andere manier dat het je toch een leeg gevoel moet geven als je nu je zolder opgaat.

De 'drang' om te 'moeten' luisteren/kijken zal ook verdwenen zijn...

Lex Groningen

Citaat van: S@m op oktober  7, 2011, 21:51:56
De 'drang' om te 'moeten' luisteren/kijken zal ook verdwenen zijn...

Dat zal kunnen. Wens Joris in ieder geval heel veel succes met zijn grote veranderingen.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Joris1971

Citaat van: Alex Groningen op oktober  7, 2011, 21:36:40

Dat wel, maar krijg er straks een mooie slaapkamer voor terug.

S@m

Citaat van: Joris1971 op oktober  8, 2011, 08:49:27
Dat wel, maar krijg er straks een mooie slaapkamer voor terug.

Nog mooier dan een lekker klinkende set is een lekker klinkende vriendin in je nieuwe bed...

larzie

Citaat van: Joris1971 op oktober  7, 2011, 17:06:13
Langzaam maar zeker is de HT zolder voorbij... de Center speaker is vanmiddag opgehaald, alsmede de powerplant.

Ben je heel dankbaar voor de mooie centerspeaker :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT