Het NAIM topic

Gestart door fireman, februari 28, 2007, 11:43:04

Vorige topic - Volgende topic

Deleted Member 2

Citaat van: garmtz op januari 12, 2014, 20:19:49
Wat Fred aangeeft als verschil, is mij totaal vreemd... Als je zelf nadenkt, zal iedereen kunnen bedenken dat het zoveel allemaal niet scheelt... Maargoed, het doet er nu toch niet meer toe. Denk dat Naim voor een lichte neuroot als Fred ook niet het juiste merk is. Wat het dan wel zou moeten worden, daar waag ik me maar niet aan... :)

Het komt regelmatig voor dat ik nadenk; of dat door een ieder wordt gewaardeerd is een geheel andere kwestie.  ;)

Overigens heb ik geen enkele reden om aan het beoordelingsvermogen van Fred te twijfelen. Of de hem toegekende kwalificatie klopt kan ik niet en hoef ik niet te beoordelen.

paaj

Citaat van: twani op januari 12, 2014, 20:02:56
Daar hoop ik stellig op, een titel heb ik al voor hem :pompom:

Fred's eigen offtopic topic :)
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
LG 42C3 || Apple TV

Deleted Member 2

Citaat van: paaj op januari 12, 2014, 20:44:26
Fred's eigen offtopic topic :)

of: A mod's Nightmare!   ;D

dre73

Fred's paranoia paradise? :D
Gryphon Atilla,Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Dr.Bedlo

Hmmm...en ik maar denken dat er voor mijn ziele roerselen geen belang zou zijn. K zal mettertijd een eigen topic starten.
Quad vintage.

dre73

Je hebt een haat/liefde relatie met ons toch?
Gryphon Atilla,Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Bensz

Citaat van: dre73 op januari 13, 2014, 17:08:30
Je hebt een haat/liefde relatie met ons toch?

Nee joh, alleen met Naim.

twani

Citaat van: fred19633 op januari 13, 2014, 16:28:58
Hmmm...en ik maar denken dat er voor mijn ziele roerselen geen belang zou zijn. K zal mettertijd een eigen topic starten.
Dank U :worship:

paaj

LG 42C3 || Apple TV

twani

Citaat van: paaj op januari 13, 2014, 18:37:17
In de klaagplek ? :devil:
Jij bent duidelijk geen "Fredfan" :tounge2:

Bensz

Zodra Fred een eigen topic opent, weten zijn fans het te vinden om hem daar te steunen en suggesties aan de hand te doen... :baaa: :D

Robiwan

Citaat van: Bensz op januari 13, 2014, 19:49:23
Zodra Fred een eigen topic opent, weten zijn fans het te vinden om hem daar te steunen en suggesties aan de hand te doen... :baaa: :D

Ik heb zelfs zo'n mooie Groningse stem mogen aanhoren ;) Hij klonk niet neurotisch in iedergeval :D
Naim NAC 172XS+NAP100 | Technics SL1500c | Denon DCD-900 | Neat Motive SX2

Klout10

Kom op jongens, terug on topic!
Current system: Rega Planar 8 | Naim Uniti Nova | Chord Epic Twin | Dynaudio Special Forty's | mu-so Qb2

Jumping Jack

Wat is de hoofdtelefoonuitgang van de supernait 2 goed zeg! Ik zit hier te genieten van Tom Waits - Mule Variations op vinyl met mijn Shure srh840 en het klinkt echt waanzinnig  :inlove:. Wat een gave versterker.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

paaj

LG 42C3 || Apple TV

twani

Citaat van: Klout10 op januari 13, 2014, 21:00:58
Kom op jongens, terug on topic!
Fred is echt belangrijker dan Naim hoor! >:(

paaj

Fred ís Naim: wispelturig, af en toe wat nukkig maar wel smaakmakend.
LG 42C3 || Apple TV

Bensz

Citaat van: fred19633 op januari  1, 2014, 14:26:22
Vraag mij net iets stoms af. Kheb een unityserve in de bestelling staan maar die schijnt geen analoge uitgangen te hebben dus hoe sluit ik die aan op mijn XS.?

Of loopt dat via de Nd5xs. Ben even confuus op dit moment.

Heeft die Unitiserve eigenlijk ook nog een kans gehad?
                             Of afbesteld?

twani

Citaat van: paaj op januari 13, 2014, 21:32:46
Fred ís Naim: wispelturig, af en toe wat nukkig maar wel smaakmakend.
Fred heeft zichzelf nu van de stroom áf gegooid, moet met Naim ook af en toe heb ik wel eens begrepen....

ivdz

Citaat van: Jumping Jack op januari 13, 2014, 21:04:58
Wat is de hoofdtelefoonuitgang van de supernait 2 goed zeg! Ik zit hier te genieten van Tom Waits - Mule Variations op vinyl met mijn Shure srh840 en het klinkt echt waanzinnig  :inlove:. Wat een gave versterker.

ben er heel benieuwd naar .... ik begin zelf regelmatig met de hoofdtelefoon te luisteren, maar dat gaat dan via de aansluiting op de 152XS en die zal inferieur zijn aan die van de SN2. Welke Sennheiser heb je ?

Iver
Nac152XS-NAP150XS-FlatCapXS-ND5XS-Naim Allae - QNAP219PII

garmtz

Citaat van: ivdz op januari 14, 2014, 19:57:00
ben er heel benieuwd naar .... ik begin zelf regelmatig met de hoofdtelefoon te luisteren, maar dat gaat dan via de aansluiting op de 152XS en die zal inferieur zijn aan die van de SN2. Welke Sennheiser heb je ?

Iver

Hij heeft een Shure SRH-840... En de hoofdtelefoonuitgang op de SN2 zal aanzienlijk beter zijn dan die op de 152x.

Robiwan

Citaat van: garmtz op januari 14, 2014, 20:15:11
Hij heeft een Shure SRH-840... En de hoofdtelefoonuitgang op de SN2 zal aanzienlijk beter zijn dan die op de 152x.

lekker positief Garmt!
Naim NAC 172XS+NAP100 | Technics SL1500c | Denon DCD-900 | Neat Motive SX2

garmtz

Citaat van: LPlover op januari 14, 2014, 20:17:40
lekker positief Garmt!

Zijn de feiten! Of het belangrijk genoeg is voor ieder individueel persoon is een ander verhaal. Met de 152X heb je een Headline nodig om op het niveau te komen van de klasse A hoofdtelefoonversterker in de SN2.