Het NAIM topic

Gestart door fireman, februari 28, 2007, 11:43:04

Vorige topic - Volgende topic

Jeriko

Weet iemand of de voetjes onder naim apparatuur kunt verstellen? Want als ik op de Naim site kijk staan die allemaal meer naar binnen terwijl deze in werkelijkheid veel meer naar buiten staan. Deze staan in de gebruiksaanwijzing ook meer naar buiten maar als je naar de Brochure kijkt staan deze weer meer naar binnen.

Gr. Jeroen

http://www.naimaudio.com/sites/default/files/products/downloads/files/Integrated%20Amps%20Reference%20English%20Issue%201K.pdf
Denon AVC-X4800H, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2/ Audioqiuest Dragonfly red en een Audio-Technica ATH-A7 hoofdtelefoon.

twani

Citaat van: jpmoree op januari  9, 2014, 12:03:42
Deal! Het is maar 160 uur werk ongeveer :clapping:
Wat voor huis heb jij dan? :blink:

Jumping Jack

Waar spreekt hij over zijn huis? Ai ai, je hebt je net geëngageerd om de wegmarkeringen in zijn stad te herschilderen volgens mij...  ;D
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Robiwan

Citaat van: twani op januari  9, 2014, 13:37:26
Wat voor huis heb jij dan? :blink:

Ik zeg niks, maar in iedergeval een fraai geval ;D
Naim NAC 172XS+NAP100 | Technics SL1500c | Denon DCD-900 | Neat Motive SX2

twani

Citaat van: LPlover op januari  9, 2014, 14:06:00
Ik zeg niks, maar in iedergeval een fraai geval ;D
Met véél kunststof kozijnen veronderstel ik :D

twani

Citaat van: Jumping Jack op januari  9, 2014, 13:38:46
Waar spreekt hij over zijn huis? Ai ai, je hebt je net geëngageerd om de wegmarkeringen in zijn stad te herschilderen volgens mij...  ;D
Slik :lookaround:

jpmoree

Citaat van: twani op januari  9, 2014, 16:06:56
Met véél kunststof kozijnen veronderstel ik :D
En bijna geen hout....

Jeriko

Citaat van: Jeriko op januari  9, 2014, 13:09:22
Weet iemand of de voetjes onder naim apparatuur kunt verstellen? Want als ik op de Naim site kijk staan die allemaal meer naar binnen terwijl deze in werkelijkheid veel meer naar buiten staan. Deze staan in de gebruiksaanwijzing ook meer naar buiten maar als je naar de Brochure kijkt staan deze weer meer naar binnen.

Gr. Jeroen

Niemand?
Denon AVC-X4800H, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2/ Audioqiuest Dragonfly red en een Audio-Technica ATH-A7 hoofdtelefoon.

Klout10

Nee, kun je niet verstellen...
Current system: Rega Planar 8 | Naim Uniti Nova | Chord Epic Twin | Dynaudio Special Forty's | mu-so Qb2

Jumping Jack

Waarom zou je dat trouwens willen?
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Jeriko

Citaat van: Jumping Jack op januari  9, 2014, 19:05:11
Waarom zou je dat trouwens willen?

Het viel me gewoon op en vond het raar dat dit niemand is opgevallen. En mij maakt het niet uit want de muziek is bij mij het belangrijkste.

VlisChris

Edit. Zie pm @ Fred.

Dr.Bedlo

Kreeg net een waarschuwing wegens het niet on topic blijven van mij.al der zowel vanaf gepleurt worden van nou ja lig ik ook niet wakker van.
Quad vintage.

Jumping Jack

Hoezo niet on topic? Je had het toch over de mogelijkheid om te fast-forwarden met een streamer van Naim? Ben je daar al wat mee opgeschoten trouwens?
Jumping Jack's set
Discogs

Dr.Bedlo

Oh je...zal dit wel on topic zijn?

Nee, ben er nog niet mee aan de slag gegaan. Temeer daar mijn niet Naim computer op dit moment een beetje vreemd doet en dan is het risico te groot vind ik.
Quad vintage.

Dr.Bedlo

Jongens,

Ben hier weg zo. Ik vind dat watch gedoe zo infantiel. Doei het gaat jullie goed.
Quad vintage.

jpmoree

Fred, ik zit nog maar net op het forum hier en heb vele pagina's van dit topic met plezier gelezen inmiddels. Jammer als je doorzet en we de bijdrages van 1 vd smaakmakers van dit topic moeten missen. Veranderlijk als het weer, onredelijk soms, schieten uit de heup, lang niet altijd on-topic, maar met het hart op de goede plaats, waarschijnlijk is dit op de tong?

Tot ooit!

PS Naim Naim Naim (ben ik nu on-topic?) :tongue2:

Jumping Jack

Ah Fred, ik zou niet zo zwaar tillen aan de nachtelijke interventie van Christiaan. Blijf gewoon lekker hier, wij houden je wel op het juiste spoor  ;).
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Tja, je merkt aan alles dat dit een "Semi Sponsor" topic  is :nopompom:

Deleted Member 2

Citaat van: fred19633 op januari 10, 2014, 08:50:27
Kreeg net een waarschuwing wegens het niet on topic blijven van mij.al der zowel vanaf gepleurt worden van nou ja lig ik ook niet wakker van.

Hoe kan hij daar nou iets over zeggen? Hij heeft notabene in het Stereo Showcase topic tijdenlang gekletst over de verbouw van een erker en de bouw van een kledingkast. Heeft dat ook maar iets met Stereo te maken?
En nee ik heb geen enkel Naim product; ben slechts geïnteresseerd in dit audio product omdat ik een paar ervaringen heb met naim producten waarbij het lekker klonk.
Bovendien is er een naim dealer (Snijders audio te Rotterdam) bij mij in de Regio.
Ik lees dit (nog maar een keer:) naim topic met veel plezier en heb geen moment dat ik vind dat het niet on topic is.

Gr
Henk

Deleted Member 2

Citaat van: twani op januari 10, 2014, 09:40:48
Tja, je merkt aan alles dat dit een "Semi Sponsor" topic  is :nopompom:

De eigenaar van dit forum heeft volgens mij meer belang bij gebruikers dan bij die paar verdwaalde sponsors...

Gr
Henk

twani

Citaat van: Onder013 op januari 10, 2014, 09:46:02
De eigenaar van dit forum heeft volgens mij meer belang bij gebruikers dan bij die paar verdwaalde sponsors...

Gr
Henk
Ik denk dat Frank geen onderscheid maakt. Naim is wel een merk van een aantal actieve  forumsponsoren dus misschien gaat het ongemerkt.......

Overigens vind ik "Freds attitude" in dit topic altijd amusant, vermakelijk en gezellig.

Niets mis met de sfeer hier overall....

Bensz

Dit is een van de leukste en zeker gezelligste topic van het forum.
Echt jammer dat een van de smaakmakers zo terecht gezet wordt. In andere topics gaat men veel verder of-topic met onzin die er niet toe doet.
Sponsoren zouden hier geen invloed mogen hebben, wat mij betreft heeft de topic starter(zie eerste begin post)nog eerder het laatste woord...

Deleted Member 2

Citaat van: Bensz op januari 10, 2014, 09:57:34
Dit is een van de leukste en zeker gezelligste topic van het forum.
Echt jammer dat een van de smaakmakers zo terecht gezet wordt. In andere topics gaat men veel verder of-topic met onzin die er niet toe doet.
Sponsoren zouden hier geen invloed mogen hebben, wat mij betreft heeft de topic starter(zie eerste begin post)nog eerder het laatste woord...

^^