Het NAIM topic

Gestart door fireman, februari 28, 2007, 11:43:04

Vorige topic - Volgende topic

Alco

CiteerWaarom zucht je? Als er weinig animo is moet jij misschien "the extra mile" gaan.
Na amper 5 dagen te koop, mag ik na 3 reacties nog niet klagen. Ik biedt de Nait XS al voor een schappelijke prijs aan en ga dan niet ook nog met een grote doos honderden km's in de trein om iets te verkopen.  Het heeft nog geen haast, dus ik wacht nog effe af.
Bluesound Node Icon, Naim Nait 50, Proac Tablette 10 signatures op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Amazon rca-din + De Groef Audio ls kabel)

Robiwan

Citaat van: Alco op juli 11, 2013, 07:17:30
Na amper 5 dagen te koop, mag ik na 3 reacties nog niet klagen. Ik biedt de Nait XS al voor een schappelijke prijs aan en ga dan niet ook nog met een grote doos honderden km's in de trein om iets te verkopen.  Het heeft nog geen haast, dus ik wacht nog effe af.

precies. Jij verkoopt toch wat dan komen ze maar langs. Ik zou ook nooit iets gaan brengen, wel versturen uiteraard.
Naim NAC 172XS+NAP100 | Technics SL1500c | Denon DCD-900 | Neat Motive SX2

Dr.Bedlo

Kon je hem bij Edwin niet inruilen? Ik heb daar zeer goede ervaringen mee.
Quad vintage.

Klout10

Citaat van: fred19633 op juli 11, 2013, 10:40:37
Kon je hem bij Edwin niet inruilen? Ik heb daar zeer goede ervaringen mee.

Goed opgemerkt Fred. Je krijgt wellicht niet meteen de 'hoofdprijs' aan inruil, maar het bespaart je een hoop 'gedoe'...
Current system: Rega Planar 8 | Naim Uniti Nova | Chord Epic Twin | Dynaudio Special Forty's | mu-so Qb2

Alco

CiteerKon je hem bij Edwin niet inruilen? Ik heb daar zeer goede ervaringen mee.
Dat kan zeker hoor. Ik heb daar ook goede ervaringen mee. :) Edwin is altijd erg schappelijk met inruilprijzen.
Ik had de ND5xs echter al omgeruild voor de Sonneteer en de Penaudio's. Dus de Nait XS zou ik dan nog tegen iets anders moeten inruilen. Het liefst zou ik de Nait XS particulier verkoper, maar misschien dat ik 'm t.z.t inruil op een draaitafel.

edit: De Nait XS is inmiddels verkocht. :)
Bluesound Node Icon, Naim Nait 50, Proac Tablette 10 signatures op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Amazon rca-din + De Groef Audio ls kabel)

Klout10

Citaat van: Alco op juli 11, 2013, 14:03:08

Proficiat!
Current system: Rega Planar 8 | Naim Uniti Nova | Chord Epic Twin | Dynaudio Special Forty's | mu-so Qb2

Jumping Jack

Gefeliciteerd met de verkoop Alco!

Heren van BB&G, al enig idee wanneer de nieuwe Supernait zou landen?
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Alco

Thanx JJ & Klout10.

Martin!!!

Citaat van: Alco op juli 11, 2013, 14:03:08

Gefeliciteerd met de verkoop en veel plezier gewenst met je nieuwe set..... ben je nu voor de tweede keer Naimie af?   :butbut:
mainly British stuff

Alco

CiteerGefeliciteerd met de verkoop en veel plezier gewenst met je nieuwe set..... ben je nu voor de tweede keer Naimie af ? :omg:
Thanks Martin. Dit is inderdaad volgens mij de 2e keer. (vorige keer was met de Rega Brio-R)

Ik draag Naim nog steeds een warm hart toe, maar heb nu wel zoiets van "Tjonge, dit had ik al veel eerder moeten doen!"  :smile:

Jaren geleden (bij Rinsma HiFi) viel ik al voor de combi Sonneteer & Penaudio, maar om diverse redenen toch bij Naim gebleven. 
Naim heeft/maakt nog steeds prachtige producten, maar er is meer dan Naim en ik verklaar mezelf nu genezen van 't Naim virus.  :happy:

Binnenkort m'n witte Naca5 maar in de verkoop..  ::)

Klout10

Citaat van: Alco op juli 13, 2013, 00:53:29
Ik verklaar mezelf nu genezen van 't Naim virus.
Eerst zien dan geloven!   :D

Robiwan

Citaat van: Alco op juli 13, 2013, 00:53:29
Thanks Martin. Dit is inderdaad volgens mij de 2e keer. (vorige keer was met de Rega Brio-R)

Ik draag Naim nog steeds een warm hart toe, maar heb nu wel zoiets van "Tjonge, dit had ik al veel eerder moeten doen!"  :smile:

Jaren geleden (bij Rinsma HiFi) viel ik al voor de combi Sonneteer & Penaudio, maar om diverse redenen toch bij Naim gebleven. 
Naim heeft/maakt nog steeds prachtige producten, maar er is meer dan Naim en ik verklaar mezelf nu genezen van 't Naim virus.  :happy:

Binnenkort m'n witte Naca5 maar in de verkoop..  ::)

Ik zou ook nooit meer een Naim Stageline N kopen, en wat staat er nu een nieuwe? :D

Alco

CiteerEerst zien dan geloven! :D
Dat kan ik me voorstellen. ;D  De tijd zal 't leren... ::)
(maar ik zou nu niet weer terug willen naar wat ik zoal heb gehad. (ongeacht welke combinatie!)

garmtz

Citaat van: Jumping Jack op juli 12, 2013, 21:10:52
Gefeliciteerd met de verkoop Alco!

Heren van BB&G, al enig idee wanneer de nieuwe Supernait zou landen?

Yep! Begin augustus!

Jumping Jack

Nou, ik ben heel erg benieuwd naar de eerste indrukken!  ;)
Jumping Jack's set
Discogs

Klout10

Dr.Bedlo

Citaat van: LPlover op juli 13, 2013, 09:54:19
Ik zou ook nooit meer een Naim Stageline N kopen, en wat staat er nu een nieuwe? :D

Hi..ook maar een linnetje
Quad vintage.

Martin!!!

Citaat van: LPlover op juli 13, 2013, 09:54:19

En een LP12!!!!!!!
mainly British stuff

Dr.Bedlo

Leuk hè...

Heb overigens voor de slaapkamer een sonneteer morpheus gekocht.puur voor het design. Hoe het uitpakt?
Quad vintage.

YamahaRXV

Citaat van: Jumping Jack op juli 12, 2013, 21:10:52al enig idee wanneer de nieuwe Supernait zou landen?

Vandaag bekeken en beluisterd.... ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

paaj

En een mening toch? Kom maar door :)
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
LG 42C3 || Apple TV

YamahaRXV

Citaat van: paaj op juli 13, 2013, 21:54:26
En een mening toch? Kom maar door :)

Vooral ''anders'';)  Of ''anders'' beter of slechter is laat ik nog even in het midden.....

Laat de huidige Supernait gebruikers/eigenaren of geïnteresseerden maar eerst zelf gaan luisteren voordat ik mijn persoonlijke mening hier gaat plaatsen  :closedeyes:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Jumping Jack

Anders in welke zin? Kom op, beetje meer info Jan  ;).
Jumping Jack's set
Discogs

Robiwan

Citaat van: Martin!!! op juli 13, 2013, 19:12:38
En een LP12!!!!!!!

ja mooi he vind het gewoon lekker :D

Martin!!!

Citaat van: LPlover op juli 14, 2013, 08:41:53
ja mooi he vind het gewoon lekker :D

Zeker mooi! Vanwaar je keuze om toch weer voor de Stageline N te gaan?
mainly British stuff