Het NAIM topic

Gestart door fireman, februari 28, 2007, 11:43:04

Vorige topic - Volgende topic

Robiwan

Citaat van: Martin!!! op september 26, 2012, 13:59:51
Opgelost jouw hond slaapt er dus 's nachts op! Weg met dat beest, een tweak die je bovendien ook nog eens geld opelvert door het uitsparen van hondenbelasting, voer enz....................  :police:

Tis zo'n lief beesie :inlove:

Naim NAC 172XS+NAP100 | Technics SL1500c | Denon DCD-900 | Neat Motive SX2

Dr.Bedlo

Quad vintage.

Robiwan

Streamz

Citaat van: garmtz op september 26, 2012, 14:13:31
Het is meer dan subtiel. Het kan je oordeel echt beïnvloeden.

Dat is dan niet best. Ik wil graag apparatuur die altijd goed speelt. En ik wil me niet aanpassen aan apparatuur.

Dr.Bedlo

Citaat van: LPlover op september 26, 2012, 14:29:29
ja ik heb neat speakers.

U snapt hem geloof ik niet helemaal! Ach...
Quad vintage.

Robiwan

Citaat van: fred19633 op september 26, 2012, 14:31:12
U snapt hem geloof ik niet helemaal! Ach...

tuurlijk wel ;) zeg maar je!

Robiwan

Citaat van: Streamz op september 26, 2012, 14:29:56
Dat is dan niet best. Ik wil graag apparatuur die altijd goed speelt. En ik wil me niet aanpassen aan apparatuur.

Dat wordt Naim wat lastig :crazy:

Dr.Bedlo

Ja succes. Gisteren via de NAS via de Nd5xs en dan via  de nait 9 seconden kunnen luisteren ( waar na weet ik overigens niet) op naar de tien seconden.
Quad vintage.

Robiwan

Citaat van: fred19633 op september 26, 2012, 14:35:59
Ja succes. Gisteren via de NAS via de Nd5xs en dan via  de nait 9 seconden kunnen luisteren ( waar na weet ik overigens niet) op naar de tien seconden.

nog niet goed aan de praat gekregen. En ik maar de ene na de andere lp/cd draaien :D

Dr.Bedlo

Quad vintage.

garmtz

Citaat van: Streamz op september 26, 2012, 14:29:56

Hoef je ook niet... En Naim speelt eenmaal een paar dagen aangezet altijd goed. Je moet het spul alleen niet uitzetten (of soms even preventief, om alle statische rotzooi even kwijt te raken, 1x per maand ofzo). En waarom is het niet best? Alle apparatuur heeft baat bij een tijdje aanstaan, Naim alleen wat meer. Maar als je niet houdt van een beetje eigenwijs, moet je inderdaad gewoon fijn een ander merk kiezen... ;)

garmtz

Citaat van: fred19633 op september 26, 2012, 14:35:59

Het frustrerende is dat ik het waarschijnlijk binnen 15 min heb opgelost... Je bent gewoon stronteigenwijs... ;)

Dr.Bedlo

Gartmtz.

Bespeur ik daar enige recalcitrantie?
Quad vintage.

garmtz

Citaat van: fred19633 op september 26, 2012, 14:46:47
Gartmtz.

Bespeur ik daar enige recalcitrantie?

Nee hoor...  :angel:

Dr.Bedlo

Ok dan is het goed.

Ja ik ben eigenwijs. Ben nu eenmaal een typje die het graag zelf wil aanleggen, doorgronden en vooral snappen . Als er dan een probleem is dan hoef ik niet in de stress te geraken en kan het dan zelf oplossen. En weet je, vind het ook nog wel leuk ook dat geklooi. Maar toegegeven eenvoudig is anders.
Quad vintage.

Jumping Jack

Hier nog nooit problemen gehad met de SuperUniti. Doet het altijd en klinkt altijd goed behalve toen ik de speakers uit fase had aangesloten dankzij het eigenwijze van naim en mijn eigen onzorgvuldigheid. En was bij installatie echt plug-and-play... 
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Dr.Bedlo

Wie heeft het hier over een superunity dan?
Quad vintage.

Jumping Jack

Citaat van: fred19633 op september 26, 2012, 15:10:08
Wie heeft het hier over een superunity dan?

ik. Wou gewoon mijn ervaringen delen Fred. En in reactie op het "moeilijke" karakter van Naim zoals Streamz het niet wil...
Dit is niet enkel jouw topic, remember  ;)
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

garmtz

En ze hebben dezelfde streaming-module in principe, dus de zaken die voor een ND5 XS gelden, zouden ook moeten opgaan voor een SuperUniti.

corry

.

Streamz

Heb me een beetje zitten inlezen in Naim, maar ik kom heel veel commentaren tegen over plaatsing en volgorde op een rack, uit- en aanzetten etc.

Leuk, maar ik heb nu wel het idee dat deze apparaten nu niet echt handig zijn ontworpen. Kan me niet voorstellen dat het bewust is gedaan.

Dr.Bedlo

Hoeft ook niet, als het maar klinkt.
Quad vintage.

Robiwan

Citaat van: Streamz op september 26, 2012, 16:22:52
Heb me een beetje zitten inlezen in Naim, maar ik kom heel veel commentaren tegen over plaatsing en volgorde op een rack, uit- en aanzetten etc.

Leuk, maar ik heb nu wel het idee dat deze apparaten nu niet echt handig zijn ontworpen. Kan me niet voorstellen dat het bewust is gedaan.

ze zijn commercieel zo handig bij Naim dat geen ander merk lekker matched, dus moet je maar alles van Naim kopen :D

Sorry jongens :D

corry

.

corry

.