HT in Style " Dreamtheater "

Gestart door GTDesign, februari 24, 2007, 17:47:25

Vorige topic - Volgende topic

Roger Black

Deze heb ik nooit gezien, prachtig!! WAT EEN RUIMTE!!!! Geen woorden voor.

Veel plezier en mee gewenst!

Robbert54

Citaat van: Valkyrie op juli 12, 2010, 15:08:12
Zojuist heb ik je topic uitgebreid doorgenomen. Wat een onwijs mooi bouwproject is dit geworden! :worship:
Als ik dit zo zie baal ik wel dat ik geen aparte ruimte heb voor een ht. Wellicht wat voor de toekomst. :popcorn:
gewoon wonen in je slaapkamer en van je woonkamer een HT maken :pompom: :pompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Valkyrie

Citaat van: The Vampire op juli 12, 2010, 18:29:04
gewoon wonen in je slaapkamer en van je woonkamer een HT maken :pompom: :pompom:

:D daar is de ruimte niet geschikt voor ;)
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: NAD M28 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

peelke

Citaat van: JCL op juli 12, 2010, 15:00:56
Vind het al knap dat je die eindversterker naar beneden hebt gekregen! Dat ding weegt volgens mij meer dan mij!

Moet je toch meer eten; 44.5 kilo is toch echt te licht voor de meeste volwassenen  ;)
Maar het is idd een lomp zwaar ding met scherpe koelvinnen, beste om met twee personen te verplaatsen.

Citaat van: Valkyrie op juli 12, 2010, 15:08:12
Zojuist heb ik je topic uitgebreid doorgenomen. Wat een onwijs mooi bouwproject is dit geworden! :worship:
Als ik dit zo zie baal ik wel dat ik geen aparte ruimte heb voor een ht. Wellicht wat voor de toekomst. :popcorn:

Thanks, had ik ook niet toen ik 25 was  :)

Citaat van: Roger Black op juli 12, 2010, 15:34:11
Deze heb ik nooit gezien, prachtig!! WAT EEN RUIMTE!!!! Geen woorden voor.

Veel plezier en mee gewenst!

Dank

flash1982

Citaat van: peelke op juli 12, 2010, 22:20:42
Moet je toch meer eten; 44.5 kilo is toch echt te licht voor de meeste volwassenen  ;)
Maar het is idd een lomp zwaar ding met scherpe koelvinnen, beste om met twee personen te verplaatsen.

Thanks, had ik ook niet toen ik 25 was  :)

Dank

idd gewicht valt wel mee,  alleen ze zijn idd lomp en scherp..  die classe is wel irritant met ook nog koellichaam aan de achterzijde..
de mijne had/heeft nog " handvaten"  (69kg, en naar zolder)

JCL

Citaat van: peelke op juli 12, 2010, 22:20:42

Valt me mee, ik ben 65 kilo ;) Meer eten helpt niet zo veel, ik ben al jaren dit gewicht.

peelke

Binnenkort flinke veranderingen in het Dreamtheater..... :sigh:

Update volgt snel
(ik weet hoe zeer de meesten hier van "cliffhangers" houden..... ;D)

Automaat

Reading the HTForum is learning every day!!

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Dekay

Ik had deze HT nog niet gezien! Één woord: wauw :worship:
KEF Q300 & Q600c - Marantz SR5006 & UD5005 - Mijn HT

Jean Sibelius

Citaat van: peelke op april  4, 2012, 21:55:22

Update volgt snel
Ben benieuwd :) De meeste hier op het forum houden idd van 'cliffhangers', maar die kunnen toch niet op tegen (nieuwe) foto's :D ;)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

bmateijsen

Citaat van: peelke op april  4, 2012, 21:55:22

Update volgt snel

Huis verkocht en opnieuw beginnen? ;D. Dat noem ik een flinke verandering... ;D

GTDesign

Citaat van: bmateijsen op april  5, 2012, 18:56:51

Nee Joh, van kelder naar zolder...

peelke

Citaat van: bmateijsen op april  5, 2012, 18:56:51
Huis is niet verkocht en wordt ook niet verkocht, maar opnieuw beginnen op een andere plek dat klopt wel  ;)

Citaat van: GTDesign op april  5, 2012, 19:59:57
Nee Joh, van kelder naar zolder...
Kunnen we ook nog een keer proberen, en ook daar zul jij wel iets mooi van maken, maar dat is het ook niet  ;D

Het Dreamtheater blijft bestaan en wordt ook niet veranderd, ben nog steeds ontzettend blij hiermee.
Ik zal wel opnieuw beginnen aangezien we voor een aantal jaren naar de US verkassen.
Goed nieuws is dat bijna alle huizen hier een grote kelder hebben, dus dat geeft mogelijkheden  ;D
Nu nog kijken of Ge een aantal maanden over kan komen :P

T.Rodenburg93

Citaat van: peelke op april  5, 2012, 21:07:13
Huis is niet verkocht en wordt ook niet verkocht, maar opnieuw beginnen op een andere plek dat klopt wel  ;)
Kunnen we ook nog een keer proberen, en ook daar zul jij wel iets mooi van maken, maar dat is het ook niet  ;D

Het Dreamtheater blijft bestaan en wordt ook niet veranderd, ben nog steeds ontzettend blij hiermee.
Ik zal wel opnieuw beginnen aangezien we voor een aantal jaren naar de US verkassen.
Goed nieuws is dat bijna alle huizen hier een grote kelder hebben, dus dat geeft mogelijkheden  ;D
Nu nog kijken of Ge een aantal maanden over kan komen :P

Zie nu ook dit topic voor het eerst en wat een vakwerk zeg, erg mooi! Maar nog groter in de US!? Dan heb je wat serieuze apparatuur nodig :P
Veel succes met je tijdelijke emigratie.

Tim
Beeld: Samsung UE-46D5000 - Panasonic DMP-BD75
Geluid: Emotiva UMC-1/ UPA-5/XDA-1 - XTZ 99.26 MKII/ 10.17p/ 99.25/ 99.25c Jamo S602 - BK XXLS400 - XTZ W12.18p
Kabels: Canare 4S8 - RUconnected Interlinks - Atlas Hyper 2.0

Tim's XTZ Cinema Showcase

donaldk

Key een stevige sumppump;-). Veel plezier/sucess aan de andere kant van de plas.

bmateijsen

Zo...dat is een flinke stap... Wordt het tijd voor een serieuze home-theater Synthesis-stijl ;D

beatbrother

Als er een meet & greet gepland wordt daar ... count me in !  :pompom:

high-q

Geweldige ruimte met ook erg fraaie apparatuur, complimenten!!
Na dit geweldige project opnieuw beginnen in The U.S of A, spannende tijden voor jou.

Good luck across the pond  ;)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

JCL

Uit nieuwschierigheid: welk deel van de VS ga je wonen?

rallufff

Ik zie deze topic nu voor het eerst.

Heerlijke HT heb je!  :worship:
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

peelke

Bedankt voor de leuke reacties!

We gaan voor drie a vier jaar in Ohio wonen, dus in de "Midwest" zoals de amerikanen dit gebied noemen.
Ik ben zelf hier afgelopen januari gestart, en zodra het schooljaar is afgelopen dan komt de rest van de familie ook over.

Zoals gezegd blijft het Dreamtheater NL intact, maar ik zal wel de apparatuur gaan verkopen aangezien ik het meeste niet in de US kan gebruiken.
Nu is dit ook een smoes naar mijn betere wederhelft toe, opdat ik weer eens wat nieuws uit kan zoeken.
Luidsprekers zijn niet zo heel erg gevoelig voor het verschil in voltage  :devil:

Ik zal binnenkort het een en ander aanbieden via het forum, mochten er al geinteresseerden zijn dan mogen die altijd contact opnemen.

Volgende week op huizenjacht, en zodra wij een huis gevonden hebben dan zal ik een aantal foto's posten.
To be continued.... ;D

denoontje

ga je daarginds ook een ht bouwen en wat het je dan vor apparatuur op het oog met het geschikte voltage ;-)

peelke

Ik zal niet helemaal opnieuw beginnen, ook omdat we hier maar een aantal jaar blijven.
Misschien wat akoustische en cosmetische aanpassingen, maar zeker geen tweede Dreamtheather....  ::)

Wat apparatuur denk ik dat ik verder borduur op de merken (Wilson Benesch, Classe, Proceed, VPI) in mijn huidige set.
Maar daar heb ik de komende tijd nog voor om eens goed rond te kijken en verschillende merken te gaan beluisteren.

jantje112

Wat zonde, ga je gewoon een paar jaar de deur op slot draaien? Allicht kun je dan dingen zoals de projector en eventuele mediaspeler e.d. beter weg doen..

Aan de andere kant, zo te lezen komt het ook niet op een paar euro :)

Prachtige ruimte trouwens!