HT in Style " Dreamtheater "

Gestart door GTDesign, februari 24, 2007, 17:47:25

Vorige topic - Volgende topic

peelke

Citaat van: Martijn90 op juli  9, 2010, 21:52:59
Wát een geweldige HT heb je daar zeg! Echt om van te dromen  8)

Ben benieuwd wat voor upgrade het is  ;D

Thanks!

En dat was precies de bedoeling  ;D

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

denoontje

Citaat van: peelke op juli  9, 2010, 21:45:12
Vanaf morgen een upgrade die het vermelden waard is.....
(en ik zal de foto's niet vergeten  ;) )

mochten het de speakers zijn...ik wil de center stand wel ;-)

Xander32

Een ander huis?
Dat zou pas verrassend zijn :P.

Sander.

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

Jean Sibelius

Citaat van: peelke op juli  9, 2010, 21:45:12
Vanaf morgen een upgrade die het vermelden waard is.....
Ik weet het al ;D (ik ben erg benieuwd hoe het je bevalt!)

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Joris1971

Houdt ons niet langer in spanning Peelke!  ;D

peelke

taadaa..... ;D

De hele middag zitten luisteren.
Ook om de hitte te ontlopen, in de kelder is het heerlijk koel  O0

peelke

Vandaag door Erik van AudioXperience uit Nuenen geleverd:

VPI Scout II
Benz Micro L2 Wood

Deze heb ik aangesloten op mijn Lehmann Black Cube SE met separate PWX voeding.
Phono-kabel Cardas Golden Reference > Lehmann > Cardas Golden Cross naar de Proceed AVP2

In een woord; Genieten!
CD is mooi, streaming is mooi, maar vinyl geeft mij nog steeds de meeste beleving.  :o

HTip

Mooie aanwinst 8)

En wat heb je toch een heerlijke ruimte. Prachtig gewoon.
Een kelder is inderdaad heerlijk vertoeven O0
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

bmateijsen

Mooi hoor! De VPI met JMW9 uitgevoerd?

Groet,

Bjorn

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Joris1971

Erg mooie platenspeler!! Geniet ervan.

peelke

Citaat van: bmateijsen op juli 10, 2010, 20:31:30
Mooi hoor! De VPI met JMW9 uitgevoerd?

Groet,

Bjorn

Hoi Bjorn,

Met de JMW 9T die speciaal voor de Scout II ontworpen is.

Joris1971

Ik zie dat je je andere racks hebt en deze om de 'hoek' hebt gezet in je walk in kast.
Echt super mooie racks!

Lex Groningen

Vandaag eigenlijk voor het eerst dat ik je topic lees. Maar m'n complimenten voor je prachtige ruimte, set en je indrukwekkende cd en dvd collectie.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

peelke

Citaat van: Joris1971 op juli 11, 2010, 09:27:27
Ik zie dat je je andere racks hebt en deze om de 'hoek' hebt gezet in je walk in kast.
Echt super mooie racks!

Bedankt Joris.

Deze opstelling van drie Solid Steel racks staat er toch al ruim twee jaar, maar waren nooit goed zichtbaar op de foto's  ;)
Het zilveren rekje wat ooit op een paar foto's heeft gefigureerd was een veredeld bijzettafeltje.

Afgezien van het ontbreken van de "fridge" is dit wel een echte walk-in closet  ;D

SpeedyAndré

Wel grappig dat ik een LP van Jean Michel Jarre rechtop zie staan, is dat een van de eerste keuzes om de VPI te testen?
Dat de hele kastruimte gevuld is met 'software' bevalt me wel, dan ben je een echte liefhebber  ^-^
Het blijft een indrukwekkend theater, ruim opgezet met een luxe uitstraling.

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

peelke

Citaat van: SpeedyAndré op juli 11, 2010, 13:51:12
Wel grappig dat ik een LP van Jean Michel Jarre rechtop zie staan, is dat een van de eerste keuzes om de VPI te testen?
Dat de hele kastruimte gevuld is met 'software' bevalt me wel, dan ben je een echte liefhebber  ^-^

De eerste LP na het afstellen/inregelen was "Grace" van Jeff Buckley. JM Jarre was een ideetje van Erik (AudioXperience).

Voor mij gaat het in de eerste plaats om de muziek,
de installatie/ruimte is niet meer dan een hulpmiddel om hier zo optimaal mogelijk van te kunnen genieten.
Wat dat betreft mag ik mezelf wel een liefhebber noemen  ;D

donaldk

Toen ik tjdens het laden van de pagina de top van je rack met pick-up zag, dacht ik even dat je die ton aan oud ijzer die een tijdje terug hier te koop stond had overgenomen;-).

Joris1971

Citaat van: peelke op juli 11, 2010, 13:32:48
Bedankt Joris.

Deze opstelling van drie Solid Steel racks staat er toch al ruim twee jaar, maar waren nooit goed zichtbaar op de foto's  ;)

Welk type solid steel is dit? De 5 of 6 serie?

groet Joris

denoontje

erg fraaie upgrade en wat een electronica...

peelke

Citaat van: Joris1971 op juli 11, 2010, 15:43:36
Welk type solid steel is dit? De 5 of 6 serie?

groet Joris

Joris,
Als ik het me goed herinner; een oudere 6 serie, de 5.4 en power amp table model A.

peelke

Citaat van: donaldk op juli 11, 2010, 15:37:11
Toen ik tjdens het laden van de pagina de top van je rack met pick-up zag, dacht ik even dat je die ton aan oud ijzer die een tijdje terug hier te koop stond had overgenomen;-).

;D
Nee, dat was ook onmogelijk geweest om dat beneden te krijgen  :blink:

JCL

Vind het al knap dat je die eindversterker naar beneden hebt gekregen! Dat ding weegt volgens mij meer dan mij!

Valkyrie

Zojuist heb ik je topic uitgebreid doorgenomen. Wat een onwijs mooi bouwproject is dit geworden! :worship:
Als ik dit zo zie baal ik wel dat ik geen aparte ruimte heb voor een ht. Wellicht wat voor de toekomst. :popcorn:
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: NAD M28 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik