De set van Caspar en de weg naar audio happinezz

Gestart door cas3100, augustus 20, 2006, 11:30:19

Vorige topic - Volgende topic

reMC

Ik heb me echt een breuk zitten lachen om je verhaaltje Caspar ;D Erg leuk...

cas3100

Citaat van: reMC op augustus 26, 2006, 18:39:59
Ik heb me echt een breuk zitten lachen om je verhaaltje Caspar ;D Erg leuk...

jo kom even op msn

Deleted member

Als ik dit allemaal zo lees dan stopt Wilco volgens mij XTC in jullie drankjes!  ;D ;)

Joep

Citaat van: Antoine op augustus 27, 2006, 00:03:44
Als ik dit allemaal zo lees dan stopt Wilco volgens mij XTC in jullie drankjes!  ;D ;)

Dat natuurlijk niet, maar het minstens opmerkelijk te noemen dat een set dit met iemand kan doen!

advr

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Joep

Citaat van: advr op augustus 27, 2006, 10:27:43

da's het leuke van muziek beleven toch ;D ;D

ZEKER!! En het gebeurt veel te weinig!

dazzdax

Ik zat gisteren in het Concertgebouw (voor een concert uiteraard), maar ik zat niet te trippen zoals Caspar dat deed, hoe komt dat?

Chris

cas3100

2 redenen Chris:

1. Muziek beleving is afhankelijk van stemming en moment en omgeving (wie weet was het niet geheel jouw dag) Het zou ook kunnen dat jij muziek anders anders aangrijpt (minder...?)
2. Het gegeven dat je live kunt realiseren zonder dat het live is, geeft een heel raar onwerkelijk gevoel. Daar moet je aan wennen.

reMC

Citaat van: dazzdax op augustus 27, 2006, 12:07:39
Ik zat gisteren in het Concertgebouw (voor een concert uiteraard), maar ik zat niet te trippen zoals Caspar dat deed, hoe komt dat?

Chris

Gemoedstoestant, performance, sfeer en ZEKER ook wat Caspar als punt twee aangeeft. Ik word ook GEK als ik thuis iets te horen krijg wat ik eerder (en zelfs op het moment zelf) als onmogelijk achtte... Gek van blijheid.

cas3100

Weet je wat zo leuk is....... en waar ik mij zo vreselijk op verheug..... Dat Cees en Wilco volgende week bij mij komen spelen met prachtige spullen zodat ik komende maanden een paar flinke stappen kan maken in de wereld van audio happinezzzz.

dazzdax

Yo Caspar, you're a cool dude! Daar zou ik ook graag bij willen zijn (als Wilco en Cees aanwezig zijn). Is that possible?

Chris

advr

Citaat van: cas3100 op augustus 29, 2006, 19:53:12
Weet je wat zo leuk is....... en waar ik mij zo vreselijk op verheug..... Dat Cees en Wilco volgende week bij mij komen spelen met prachtige spullen zodat ik komende maanden een paar flinke stappen kan maken in de wereld van audio happinezzzz.

succes met de happinezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.  O0
hopelijk komt je droom uit 8)
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

cas3100

Citaat van: dazzdax op augustus 29, 2006, 23:13:54
Yo Caspar, you're a cool dude! Daar zou ik ook graag bij willen zijn (als Wilco en Cees aanwezig zijn). Is that possible?

Chris

Kom ik even bij je op terug!

cas3100

Gebracht... gister... Mag ze nog niet aansluiten, moeten nog beetje worden gemodificeerd en ook een heel goed worden neergezet. mmmm my babies

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

cas3100

Joep

Gaaf, gaaf, gaaf!! O0

Welcome to the club, Caspar! ;D

Heb je er nog eigen wensen in laten verwerken? Ik heb bijvoorbeeld donkere voetjes. Veel plezier ermee en ik weet dat dát wel gaat lukken!!

BTW: 1e berichtje op de nieuwe MacBook!

cas3100

Citaat van: Proprius op september  3, 2006, 13:55:56
Gaaf, gaaf, gaaf!! O0

Welcome to the club, Caspar! ;D

Heb je er nog eigen wensen in laten verwerken? Ik heb bijvoorbeeld donkere voetjes. Veel plezier ermee en ik weet dat dát wel gaat lukken!!

BTW: 1e berichtje op de nieuwe MacBook!

Deze vrienden worden nog gemodificeerd op aantal fronten zo heb ik begrepen dat er een andere condensator in komt en een latje om beter resonantie te kunnen tunnen. Verder niet.

graafke

cas3100

reMC

Heee, je hebt ze!! Dat latje waar je het over hebt heb ik intussen ook. Die houdt de kast wat steviger en 'tuned' de kast inderdaad. En nu je het over een condensator hebt...volgens mij zou ik eigenlijk ook een andere moeten hebben...

cas3100

Citaat van: reMC op september  3, 2006, 16:03:12
Heee, je hebt ze!! Dat latje waar je het over hebt heb ik intussen ook. Die houdt de kast wat steviger en 'tuned' de kast inderdaad. En nu je het over een condensator hebt...volgens mij zou ik eigenlijk ook een andere moeten hebben...

Ja kikke he. Heeft Cees dat bij jou gedaan in Groningen....

reMC

Citaat van: cas3100 op september  3, 2006, 16:28:43
Ja kikke he. Heeft Cees dat bij jou gedaan in Groningen....

Het balkje heb ik zelf gedaan, Cees heeft 'm wel afgesteld ja! En de condensator is voor mij natuurlijk van latere zorg ;)

cas3100

Citaat van: reMC op september  3, 2006, 16:30:46
Het balkje heb ik zelf gedaan, Cees heeft 'm wel afgesteld ja! En de condensator is voor mij natuurlijk van latere zorg ;)

bel effe anders heb je tijd?

lucky luc

Proficiat met je aanwinst, hopelijk zijn ze idd
beter dan de Caldera's, anders jammer dat
je ze gaat wegdoen  ::)

NAD T-753v2
NAD T-533
B&W LCR600
B&W 802S3 matrix B&W DM 603S2 B&W ASW 500