DVI/COMPONENT TO VGA TRANSCODER voor barco

Gestart door Den Tas, mei 29, 2006, 15:48:54

Vorige topic - Volgende topic

Den Tas

Voor diegene die hun moome box al binnen hebben, hoeveel douanekosten enz... zijn er eigelijk nog bijgekomen?
Of zijn die er geen exta kosten bijgekomen?
Ik ga me ook waarschijnlijk zo een moome box bestellen om eens te proberen, maar als ik er teveel invoerkosten op moet betalen dan ga ik gewoon nog even verder met mijn scaler.
Anders ga ik de scaler ook wel houden, maar ik wil het gewoon eens proberen om te zien of er verschil is in beeld kwalliteid.
----------------------------------------------------------------------------------------------------

charlez

Hoi,

Ik heb niets extra moeten betalen.
Sony vpl-xw5000 / Denon AVC-X8500HA  / Klipsch RF-62 / Klipsch RC-62 II / Klipsch RB-61 / Klipsch RS-62/ Klipsch RW12D / Oppo udp-203 / Apple TV4K

Den Tas

Citaat van: charlez op juli  5, 2006, 11:43:48
Hoi,

Ik heb niets extra moeten betalen.

OK thanks ;), dan ga ik het waarschijnlijk eens uitproberen 8)
----------------------------------------------------------------------------------------------------

SpeedyAndré

Citaat van: Davy.P op juli  5, 2006, 12:06:16
OK thanks ;), dan ga ik het waarschijnlijk eens uitproberen 8)

In NL krijg je de kosten soms achteraf en dat kan enkele maanden duren  ::)
Ik heb dat een keer met Fedex gehad, bij de aflevering is niet te zien dat je naderhand een dikke envelop met een uitdraai en een giro krijgt  :-\
Van Moome heb ik begrepen dat hij een verzekerde verzending adviseert, in dat geval is het totale bedrag bekend en is de kans op controle groot.

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

Den Tas

Citaat van: SpeedyAndré op juli  5, 2006, 18:01:02
In NL krijg je de kosten soms achteraf en dat kan enkele maanden duren  ::)
Ik heb dat een keer met Fedex gehad, bij de aflevering is niet te zien dat je naderhand een dikke envelop met een uitdraai en een giro krijgt  :-\
Van Moome heb ik begrepen dat hij een verzekerde verzending adviseert, in dat geval is het totale bedrag bekend en is de kans op controle groot.

André  8)

OK thanks André, dan ga ik nog even wachten ;D
Niet dat ik achteraf nog eens zoveel hoeveel % extra moet betalen, dan wacht ik nog even.
Binnenkort zullen ze op ebay ook wel vaker aangeboden worden.
Ik ben er al één tegen gekomen maar die wou niet verzenden naar Europa, maar er zullen er binnenkort wel wat meer worden aangeboden op ebay ofzo.
En ik kan toch nog even verder met mijn scaler, het was eigelijk maar gewoon voor het eens te proberen(om te zien wat ik beste vond).

eduard

Las net op het avs dat er een kans is dat de fransman er toch nog meer gaat (laten) maken

zie post 380

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=616627&page=13&pp=30&highlight=barco+hdmi

Don't know for sure Ninja77. There will be maybe one big batch of 100xBG-DVI and 100xIFB-DVI (for Sony PJs) in september. This batch is planned to be assembled by third party company as I'm tired of doing these by hands ...

Also, Greg's port 3 mode may deliver a sharper picture (in 1080P only) than my BG-DVI design since he bypass a lot of input stages within Port 3 input board ...

John

astrobart

eduard

astrobart

astrobart

The current BG-DVI module batch production is full allocated. HOWEVER : there is a chance to build 100 more module in september usind a third party company for module assembly. I've already recorded 60 AVS members names in this 100 waiting list. I will add your name in it.

rwijnhov

Heb vandaag mijn moome externe box binnnen gehad, ziet er erg goed uit. Je hoeft niet bang te zijn voor douane kosten want er staat netje op de doos dat er maar voor 50$ computer spullen in zitten. Let op dat je wel even de jumpers intern op neg sync zet want anders krijg je geen beeld op je barco. duurde bij mij ook een half uur voor dat ik dat een uitgevonden had.

grt,
Ruben

jowi

Citaat van: rwijnhov op juli 20, 2006, 20:35:47
Heb vandaag mijn moome externe box binnnen gehad, ziet er erg goed uit. Je hoeft niet bang te zijn voor douane kosten want er staat netje op de doos dat er maar voor 50$ computer spullen in zitten.
Cool! Had vandaag ook een bezorgbriefje van de PTT/TPG/TNT whatever in de bus over een pakketje wat ik kon ophalen morgen... was wel aangetekend, kan dat kloppen? Anders zal het wel weer een of ander dwangbevel zijn ;D

rwijnhov

jup aangetekend, dus dat is je moome box.

jowi

Citaat van: rwijnhov op juli 20, 2006, 20:51:21
jup aangetekend, dus dat is je moome box.
Oh joy mijn gebeden zijn verhoord! Prijst Moome! Nu maar hopen dat ie het ook een beetje doet. Leuk weekend klusje dit! ;D

rwijnhov

Ik heb net alleen even gekeken of ik beeld had, en heb toen weer gauw alles uitgezet, ga er wel weer verder mee als het iets koeler is.

jowi

Wat zit er eigenlijk voor voeding bij? Europese stekkers?

J.A.F._Doorhof

Geen EU stekkers, daar moet je zelf voor zorgen.
Wij leveren ze trouwens mee :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

rwijnhov

je hoeft alleen even een verloop van amerikaans naar europees te halen voeding is tussen 100 en 240 v, kosten ongeveer 2 euro.

jowi

Citaat van: J.A.F._Doorhof op juli 20, 2006, 21:23:26
Eeh.... omgerekend kost dat eurostekkertje bij jou dik 100 euro ;D ;)

SpeedyAndré

Citaat van: jowi op juli 20, 2006, 21:57:42

Zou het bij de zending voor Frank ook werken dat de inhoud $50 waard is  :P
Als bedrijf moet hij dan nog wel btw heffen, dat kan niet anders ;)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

DickVD

Citaat van: J.A.F._Doorhof op juli 20, 2006, 21:23:26

Hoi Frank,

Wanneer hoop je de Moomeboxen te gaan leveren?

grtjes van Dick ;)
groetjes van Dick van Dijk uit Woerden.
Mijn huidige hardware:
Epson: EH‑TW9300; LG-OLED55C6V =55inch UHD-3D-TV; Velodyne SPL-1200 Ultra; Reciever: Pioneer VSX-1131: 7.2/5.2.2; Fronts: Magnat Monitor Supreme 2002; Center: Artsound TUTTO 2/4.1; Surrounds: Magnat Shadow 203 op standaards; Surroundback: Artsound TUTTO 2/4.1; Atmos-plafond: Magnat Symbol Pro; 3D-bluray speler: Philips BDP7750; DVR: Humax iHDR-5050c; Asus Laptop =ROG G751JY-T7136H= i7 4860HQ 16Gb 17" Nvidia GeForce GTX 980

jaco

Citaat van: jowi op juli 20, 2006, 21:57:42
Onzinnige opmerking, ik weet nu wel dat jij liever die paar tientjes bespaard door hem zelf te bestellen.

jowi

Citaat van: jaco op juli 21, 2006, 10:23:49
Onzinnige opmerking, ik weet nu wel dat jij liever die paar tientjes bespaard door hem zelf te bestellen.
Dude, check de ;) en de ;D. Ik weet heel goed dat er kosten en risico's afgedekt moeten worden als je in het groot denkt, maar Frank wekte de indruk dat je bij hem de stekker 'erbij kreeg' wat in feite natuurlijk onzin is. Zit gewoon bij de prijs in. Ik vind het overigens een goede ontwikkeling dat Frank hier op in springt, ook al is dat gedeeltelijk om commerciele redenen. We weten ook dat hij dit uit liefde voor de hobby doet en daarmee ons een mooie dienst verleend. Als ik hem al niet zelf besteld had, had ik het zeker bij Frank gedaan, die paar tientjes interesseren me echt niet. Gezien de moeizame communicatie en afhandeling met Moome had ik hem zelfs liever meteen bij Frank gehaald, ware het niet dat dat op dat moment nog niet mogelijk was.

bmateijsen

Vond je het moeizaam met Moome? Ik krijg netjes antwoord van hem en de box was zoals afgesproken op tijd verstuurd en gisteren binnengekomen. Niets om over te klagen ;)

Citaat van: jowi op juli 21, 2006, 10:51:43
Dude, check de ;) en de ;D. Ik weet heel goed dat er kosten en risico's afgedekt moeten worden als je in het groot denkt, maar Frank wekte de indruk dat je bij hem de stekker 'erbij kreeg' wat in feite natuurlijk onzin is. Zit gewoon bij de prijs in. Ik vind het overigens een goede ontwikkeling dat Frank hier op in springt, ook al is dat gedeeltelijk om commerciele redenen. We weten ook dat hij dit uit liefde voor de hobby doet en daarmee ons een mooie dienst verleend. Als ik hem al niet zelf besteld had, had ik het zeker bij Frank gedaan, die paar tientjes interesseren me echt niet. Gezien de moeizame communicatie en afhandeling met Moome had ik hem zelfs liever meteen bij Frank gehaald, ware het niet dat dat op dat moment nog niet mogelijk was.

jowi

Citaat van: bmateijsen op juli 21, 2006, 10:54:29
Vond je het moeizaam met Moome? Ik krijg netjes antwoord van hem en de box was zoals afgesproken op tijd verstuurd en gisteren binnengekomen. Niets om over te klagen ;)
Ik had hem besteld via zijn site, en dus via paypal besteld, en kreeg maar geen bevestiging. Toen gemaild met de vraag of ie mijn bestelling had, en dan krijg je een antwoord zo van 'yes you can order' ;D nou dat ging een paar keer zo door. Op een gegeven moment stond op zijn website dat al de bestellingen de deur uitwaren, weer gemaild of ik erbij zat, ook het paypal id erbij gestuurd en toen begreep ie pas dat ik allang besteld en betaald had geloof ik... nou ja om een lang verhaal kort te maken, ik heb de box halverweg mei besteld en betaald, en als het goed is ligt ie nu klaar op het postkantoor... dat hoop ik dan tenminste ;D