DVI/COMPONENT TO VGA TRANSCODER voor barco

Gestart door Den Tas, mei 29, 2006, 15:48:54

Vorige topic - Volgende topic

jaco

Ik kom niet meer van Eisemann af lijkt het:

CiteerHi Please provide the link to my mod section

http://www.eisemann-theater.com/index.php?option=displaypage&Itemid=73&op=page&SubMenu=

I will give large discounts to your form members.  My product is much much better than moomie.  ITs so good that I dont even sell moomie anymore!

GREG

donaldk

Laat hem even een review exemplaartje sturen.

Peppi

CiteerI will give large discounts to your form members.  My product is much much better than moomie.  ITs so good that I dont even sell moomie anymore!

Hier gaat hij voor mij dan toch echt de fout in, kraak nooit een con/collega's product af.
Zeker niet als je het zelf hebt verkocht. (maakt je alleen maar ongeloofwaardig)

Of is dit toch weer het typische Amerikaanse gebral.

Jammer,

zal maar een moome box bestellen toch!

Peter
Reality is an illusion caused by a lack of alcohol (Audiostatic ES300rs, 2x HYPEX NCore 400 monoblocks, NAD T758v3, LG OLED v920, 5.1.2 Gallo A'Diva Ti surrounds in Atmos, Final S200 sub, Apple TV4k, Marantz cd80)

jaco

volgende mail eisemann:
CiteerWell I have moomie for sale !

If you want to buy.  I am trying to get rid of them because mine is so much better.

I will sell moomie for $180.00

GREG

jowi

Citaat van: jaco op juni 17, 2006, 07:40:16
volgende mail eisemann:
Tsss.... wat een mannetje joh... nu ga ik ook al erg twijfelen aan de rest van de modificaties waarmee hij op zijn site adverteert.

J.A.F._Doorhof

Wij hebben net de moome's binnen en voor wat het waard is ze zien er verschrikkelijk professioneel uit.
Zal dit weekend wat testen doen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Peppi

Hallo Frank,

Als de tests er goed uit zien en de prijs is ok
dan reserveer er een voor mij!!

Peter
Reality is an illusion caused by a lack of alcohol (Audiostatic ES300rs, 2x HYPEX NCore 400 monoblocks, NAD T758v3, LG OLED v920, 5.1.2 Gallo A'Diva Ti surrounds in Atmos, Final S200 sub, Apple TV4k, Marantz cd80)

astrobart

Citaat van: J.A.F._Doorhof op juni 17, 2006, 08:55:44
Wij hebben net de moome's binnen en voor wat het waard is ze zien er verschrikkelijk professioneel uit.
Zal dit weekend wat testen doen.
kan je er eentje voor mij reserveren??

Peppi

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?p=7835557#post7835557

Hij wordt een beetje tegenstrijdig v.w.b afkraken van andermans producten.
Laat maar :(

Peter

jantje112

Wat gaan de moo'me's bij jouw kosten Frank?

Peppi

CiteerWat gaan de moo'me's bij jouw kosten Frank?

Wil ik ook wel weten??

SpeedyAndré

Me 2 maar dan voor de Sony 12xx versie :)
Met name de component inputs wil ik vergelijken met die van mijn ifb-12a kaart, tenzij de dvi output van m'n videokaart beter tot zijn recht komt t.o.v. de vga inputkaart  ^-^

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

J.A.F._Doorhof

Zoals het er nu uitziet met BTW en shipping naar Nederland 285,00 euro inclusief BTW.
Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Francisco

Hmm... ik heb er net een besteld koste me € 177,18 incl. shipping. Moet er dan wel even op wachten waarschijnlijk, en het risico dat de koreaan niet zou leveren  ::). Om daar nu € 107,82 voor een beetje zekerheid neer te tellen (spreek ik even voor mezelf) is mij te gortig!

SpeedyAndré

Citaat van: Francisco op juni 17, 2006, 18:54:12
Hmm... ik heb er net een besteld koste me € 177,18 incl. shipping. Moet er dan wel even op wachten waarschijnlijk, en het risico dat de koreaan niet zou leveren  ::). Om daar nu € 107,82 voor een beetje zekerheid neer te tellen (spreek ik even voor mezelf) is mij te gortig!

En hoeveel is het incl. douane heffingen (btw) ? Dat betaalt Frank ook natuurlijk ;)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

J.A.F._Doorhof

10% invoer, 19% BTW en shipping.
En een kleine marge van 10% maar dat lijkt me normaal mijn schoorsteentje moet ook roken.
Custom installer

donaldk

177,18 * 1,1 = 194,898
194,898 8 1,1 = 214,3878
214,3878 * 1,19 = 255,121482

Kan ik niet rekenen ???.

Is 285 soms inclusief verzending, want dat kost ook relatief veel. Een 40Ft. container gaat voor een paar honderd dollar de halve wereld over, maar die korte stukkies kosten weer veel;-).

J.A.F._Doorhof

De prijs die ik quote is de verkoop prijs in Nederland.
Er zit altijd ook een stuk risico calculatie in, als zo een ding kapot gaat moet ik zorgen dat hij heen en weer gaat naar de fabrikant, en dat kost je inderdaad een vermogen, DHL/UPS vragen rustig rond de 100,00-120,00 voor verzendingen vanuit Nederland, en versturen per gewone post vind ik iets te gevaarlijk ivm kwijtraken.

De prijs is dus all in, met garantie van een jaar en natuurlijk een NL stekker (die er standaard niet bij zit).
Niet inclusief verzenden naar onze klant toe natuurlijk.

Veel mensen vergeten gewoon waar je als bedrijf rekening mee moet houden en dat is jammer.
De marge op dit product is laag, aangezien het niet een bedrijf is die dealerkortingen heeft, vandaar dat we dus iets boven de 1:1 omreken koers zitten die we normaal wel aanhouden.
Ik wil best zonder marge doorleveren aan mensen, maar dan hebben ze geen garantie, is er wat mee moet je dat zelf verzorgen.

MvrGr.
Frank
Custom installer

Del member

't Is altijd 't zelfde liedje :

op internet kopen tegen bodemprijs

tot er iets fout loopt dan draai je zelf op voor alle kosten

wat Frank doet vind ik niet verkeerd

100 EUR extra op een product van pakweg 170 EUR daar heb je dan wel service bij en in het risico niet voor jou
en als je de kosten, btw en invoer aftrekt dan zou je verwonderd zijn hoeveel marge er dan maar overblijft

vergelijk het met op internet schijven kopen, een 300G sata2 kost op het net 80 EUR bij de lokale PC boer toch al snel in Belgie 120 ~ 130 EUR
ik krijg er dan wel de garantie bij dat indien defect de schijf binnen 72 uur vervangen wordt bij de PC boer

kortom een priceless garantie want als mijn raid defect gaat heb ik niks meer

er was een tijd dat ik ook alles doorrekende, maar je komt dan wel cheapass over en de andere partij neemt je dan niet au serieux als je alles voor niks wilt

btw : ik heb dit soort dvi bakjes gevolgd, hoop dat de overscan issues nu ondertussen opgelost zijn, is dit nu hetzelfde kistje waar rob een powerbuy van wou gaan doen ?

jaco

Citaat van: jaco op juni  8, 2006, 13:20:36
Zelf modificeren ? Kastje zal wel open kunnen, en dan een iets groter kastje nemen, en daar 5 BNC chassis in zetten.
Ding ligt voor me, maar 5 BNC connectoren gaan niet passen vrees ik..

jowi

Citaat van: jaco op juni 18, 2006, 10:55:02
Ding ligt voor me, maar 5 BNC connectoren gaan niet passen vrees ik..
We hebben toch zo'n beetje tegelijk besteld? Zo aan het begin van deze thread? Ik heb nog niets ontvangen... :-\

jaco

Citaat van: jowi op juni 18, 2006, 11:13:23
We hebben toch zo'n beetje tegelijk besteld? Zo aan het begin van deze thread? Ik heb nog niets ontvangen... :-\
Geen idee, deze komt van ITC.

Arno P

Mijn moomeboard wordt pas aan het einde van deze maand verstuurd.. :-\...

jowi

Citaat van: jaco op juni 18, 2006, 11:31:54
Geen idee, deze komt van ITC.
Oh sorry ik dacht dat je ook direct bij Moome een bestelling had geplaatst. Nevermind!

Francisco

O, jee ik heb wat aangeroerd. Ten eerste vind ik de prijs van € 285,- helemaal niet slecht, en ook heel normaal gezien je risico, invoerkosten, BTW, marge etc. Ik was er ook niet op uit dat dit zo op de % word uitgeplitst. In mijn mening gaat dat ook niemand wat aan, dus ik vind het al zeer netjes dat je dat hier zo post. Ik vind de marge zelfs erg laag, dat is op zo'n product ook erg lastig. Even voor mezelf gesproken vond ik het makkelijker om rechtstreeks te kopen, En vind dat men wat meer vertrouwen moet hebben in de medemens uit een ander land (zie andere posts op dit en AVS forum)
Ik heb dat vertrouwen wat meer en vind het juist leuk om bij een koreaan te bestellen die gebrekkig engels spreekt. € 285,- had ik ook kunnen betalen, maar ik vind het risico juist wel leuk.
Die extra euro's die men bij jou betaalt betaal je niet alleen voor de zekerheid dat begrijp ik ook dus....
Ik hoop dat er veel mensen bij je zullen bestellen Frank, ik gun je het zeker!
Succes  ;)