Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Gestart door Peerless Monster, april 8, 2006, 12:34:24

Vorige topic - Volgende topic

R

Spijkie

Wat een beautys :D:D !!!!

super mooie kleur ook!  Die italianen weten el wat design is zeg.
T+A Symphonia, Audiosolutions figaro S2, Atlas power, atlas mavros LS grun, Ansuz A3 digital, Axxess ethernet, Axxess switch.

peterrr

ben aan het vechten met een....

ik win...

grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

advr

Citaat van: peterrr op februari 14, 2010, 13:32:13
ben aan het vechten met een....

ik win...

grt Peterr

Natuurlijk win je!! :alien:

Gefeli

Ad.
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Dupree

Werkelijk een prachtige speaker! We hebben ze nu al verschillende keren beluisterd! Helemaal geweldig. :clapping:

Audia

Citaat van: Dupree op februari 14, 2010, 21:57:29
Werkelijk een prachtige speaker! We hebben ze nu al verschillende keren beluisterd! Helemaal geweldig. :clapping:

Thanks.
Woonkamer: SF Magico S1 | Audia Flight FLS10 | Playback Designs MPS-3 | PS Audio P10 | Transparent MM2 | REL T9X Special Edition RED

solitaire

Citaat van: Audia op februari 14, 2010, 11:49:30
De Sonus Faber Amati Anniversario in Red Violin.

werkelijk een lust

luisterse !

Wolf
Hinterm Horizont geht's weiter.

Guester

Sonos - Spotify

Guester

Sonos - Spotify

Audia

Woonkamer: SF Magico S1 | Audia Flight FLS10 | Playback Designs MPS-3 | PS Audio P10 | Transparent MM2 | REL T9X Special Edition RED

Zaagstra

Mark & Daniel Sapphire luidsprekers.

D.w.z. ze komen er aan  ::) - afgelopen zaterdag bij Concerto Audio beluisterd, nu een afspraak maken wanneer ze worden gebracht.

Walter
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Audia

Citaat van: Zaagstra op februari 15, 2010, 14:49:47
Mark & Daniel Sapphire luidsprekers.
D.w.z. ze komen er aan  ::) - afgelopen zaterdag bij Concerto Audio beluisterd, nu een afspraak maken wanneer ze worden gebracht.
Walter

Deze?

Lex Groningen

Citaat van: Audia op februari 14, 2010, 11:49:30
De Sonus Faber Amati Anniversario in Red Violin.
Foto's geleend van Internet, maar zijn wel dezelfde.

Ik ben jaloers. ;D Wat een schoonheden. :inlove:
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

dre73

erg laag rendement,maar als je ze goed aanstuurd klinken ze :-*
Gryphon Atilla,Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

BWzes03

Een extra Atacama Equinox opbouw element voor het "goed" neer zetten van m'n Dual Platenspeler...

HT: Rotel RSP-1098|RMB-1075|Marantz Ma-500|QED Qunex4S|75 Signature|Pana BD50|WD HDTV-Live|Epson TW700ISF|B&W DM603|LCR600|DM601|ASW-675
ST: Rotel RC-1090|RB-1092|RT-1080|RCD-1072|Pro-Ject Debut III Esprit|Ortofon 2M Blue|Pio N-50A-s|Pio DV-989Ai-S|Nordost Red Dawn|Monster M2.2s|B&W N802|ASW-700
Pana TH-42PY70

dre73

nu die glasplaten eens vervangen voor berkenmultiplex! ;)
behalve die van de platenspeler dan.
Gryphon Atilla,Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Ghanzzzzz

Dussun V6i versterker :D

John van Gent zilver-goud interlinks :D

Zaagstra

Citaat van: Audia op februari 15, 2010, 15:14:06
Deze?

Eén stapje hoger, en in wit. Maar wel even groot (klein). Weliswaar ex-demo maar daardoor 1) tikkie goedkoper   ::) en 2) alvast ingespeeld.

Het is overigens een niet geheel vrijwillige upgrade, omdat de tweeter van een van mijn ouwe trouwe KEF 103.3 er de brui aan gegeven heeft. Ik had e.e.a. over de M&D's gelezen, met name op 6moons, en omdat Concerto Audio ook Cambridge heeft (of had, kwam ik achter) en ik de 840A heb dacht ik "kom, die ga ik fijn beluisteren".

En ik moet zeggen, het klonk fantastisch. Ik weet dat er in deze fora wat kritische dingen gezegd zijn over de tweeters en over kleintjes die niet moeten doen alsof ze groot zijn, maar mij is niets opgevallen. Bas is fenomenaal, ruimte en rust idem. Lekker helder ook.

Oh, en ze zijn lekker klein, de KEF's domineerden de woonkamer nogal. Niet dat er een WAF bij mij in het spel is (hooguit de Walter Acceptance Factor) maar het oogt toch wat minder volgestouwd.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

erik s.

Citaat van: Ghanzzzzz op februari 15, 2010, 16:09:51
Dussun V6i versterker :D

John van Gent zilver-goud interlinks :D

wordt de cdspeler zo niet gebakken en kan de versterker zijn warmte wel kwijt?
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Audia

Inderdaad wel heel weinig ruimte zo...

Audia

Citaat van: Zaagstra op februari 15, 2010, 16:13:32
Eén stapje hoger, en in wit. Maar wel even groot (klein). Weliswaar ex-demo maar daardoor 1) tikkie goedkoper   ::) en 2) alvast ingespeeld.

Het is overigens een niet geheel vrijwillige upgrade, omdat de tweeter van een van mijn ouwe trouwe KEF 103.3 er de brui aan gegeven heeft. Ik had e.e.a. over de M&D's gelezen, met name op 6moons, en omdat Concerto Audio ook Cambridge heeft (of had, kwam ik achter) en ik de 840A heb dacht ik "kom, die ga ik fijn beluisteren".

En ik moet zeggen, het klonk fantastisch. Ik weet dat er in deze fora wat kritische dingen gezegd zijn over de tweeters en over kleintjes die niet moeten doen alsof ze groot zijn, maar mij is niets opgevallen. Bas is fenomenaal, ruimte en rust idem. Lekker helder ook.

Oh, en ze zijn lekker klein, de KEF's domineerden de woonkamer nogal. Niet dat er een WAF bij mij in het spel is (hooguit de Walter Acceptance Factor) maar het oogt toch wat minder volgestouwd.

Walter Zed

Zonde van de KEF's, maar er komt in ieder geval wat moois terug.
Veel plezier ervan :)

Zaagstra

Citaat van: Audia op februari 15, 2010, 16:50:29
Zonde van de KEF's, maar er komt in ieder geval wat moois terug.
Veel plezier ervan :)

Dank je, dat zal wel lukken.

Ik zit er trouwens aan te denken om toch uit te zoeken hoeveel repareren kost. 100% zien ze er niet uit (ik ben soms wat onhandig, kuch kuch) maar ze doen het verder prima. En ze zijn compleet met voeten en Kube. Heeft iemand hier enig idee wat twieterjes vervangen kost?

Walter Zed

Guester

Sonos - Spotify

Ghanzzzzz

Citaat van: erik s. op februari 15, 2010, 16:24:34
wordt de cdspeler zo niet gebakken en kan de versterker zijn warmte wel kwijt?

Nee hoor. De versterker wordt gelukkig niet warm. Daarnaast is de versterker wat langer dan de CD-speler, dus mocht het nodig zijn kan hij daar de warme lucht nog kwijt :)

bmateijsen

Citaat van: Ghanzzzzz op februari 15, 2010, 18:22:35
Nee hoor. De versterker wordt gelukkig niet warm. Daarnaast is de versterker wat langer dan de CD-speler, dus mocht het nodig zijn kan hij daar de warme lucht nog kwijt :)

Het resultaat zal altijd zijn dat de CD-speler wordt verwarmt door de versterker... ;)