Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Gestart door Peerless Monster, april 8, 2006, 12:34:24

Vorige topic - Volgende topic

advr

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Guester

Sonos - Spotify

S@m

Mooi 110, maar hoe zit het nou...

Je wilde de SF's toch verkopen om een surroundset aan te schaffen o.i.d.???

Dracoplasm

Primare A20 mkII -WOW echt heel fijn, wat een geluid, terwijl het halve huis nog leeg is (gisteren verhuisd na een maand klussen, foto's volgen in stereo sets topic.)
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Guester

Citaat van: S@m op februari  4, 2010, 19:58:41
Mooi 110, maar hoe zit het nou...

Je wilde de SF's toch verkopen om een surroundset aan te schaffen o.i.d.???

Vooruit dan, verkocht-spijt(geen surround man)-nieuw gekocht.

Blij ze weer terug te hebben... :)
Sonos - Spotify

Guester

Citaat van: Dracoplasm op februari  4, 2010, 20:01:22
Primare A20 mkII -WOW echt heel fijn, wat een geluid, terwijl het halve huis nog leeg is (gisteren verhuisd na een maand klussen, foto's volgen in stereo sets topic.)

Mooi ! en graag foto's, zijn we dol op  ;)
Sonos - Spotify

peterrr

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Dracoplasm

Citaat van: B110 op februari  4, 2010, 20:09:48
Mooi ! en graag foto's, zijn we dol op  ;)

Kan mijn kabels niet vinden :-[ (voor de camera, uiteraard zijn alle audio kabels paraat en draait de versterker al weer enkele uren)
Ergens in de volle verhuis dozen...
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

S@m

Citaat van: B110 op februari  4, 2010, 20:08:48
Vooruit dan, verkocht-spijt(geen surround man)-nieuw gekocht.

Blij ze weer terug te hebben... :)

Leermomentje... ;)

rbormans

Citaat van: JeKa op februari  2, 2010, 22:36:32
Dan ben ik bang dat het mij ook tegen gaat staan..... Ik ga dan eerst maar eens experimenteren met een nog te kopen versterkertje en m'n Dynaudio 42w's denk ik.
meningen verschillen gewoon... ik vind de A5 aangenamer dan een B&W 6 (en ik heb niets tegen B&W, ik speel zelf met de 9NT)

edit: ik zie dat je al een oplossing had bedacht, dus wellicht niet meer relevant

JeKa

Citaat van: Raf (B) op februari  5, 2010, 09:29:50
meningen verschillen gewoon... ik vind de A5 aangenamer dan een B&W 6 (en ik heb niets tegen B&W, ik speel zelf met de 9NT)

edit: ik zie dat je al een oplossing had bedacht, dus wellicht niet meer relevant

Alle info is nog steeds welkom hoor, bedankt. Echter ben ik nu aardig tevreden met de oplossing.

Pjotr27

Nieuw stekkerblok...
Sansui Au-8500, Sun Audio SVC-500 voorversterker, Sun Audio SV-2A3PE eindversterkers, zilver luidsprekerkabels, Silindo Interlinks, Silindo stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, Silindo netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Raphie

BEATS by Dre TOUR

Na veel testen eindelijk de ultieme IN-EAR gevonden, niet goedkoop wel EXTREEM goed.  :clapping:
JBL PRX Power!

Peerless Monster

Citaat van: SOS-Master op februari 12, 2010, 14:00:24
BEATS by Dre TOUR

Na veel testen eindelijk de ultieme IN-EAR gevonden, niet goedkoop wel EXTREEM goed.  :clapping:

Ziet er ook gelikt uit zeg!
Wauw.
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

Robert - Jan

Citaat van: SOS-Master op februari 12, 2010, 14:00:24
BEATS by Dre TOUR

Tjonge, die zien er inderdaad erg cool uit  :wub:
If they don't know wine is finer, let them boil water!

egraaf

Een platenspeler, de VPI Scout:

Close-up is leuker:

En de overzichtsfoto die me eigenlijk niet bevalt:

Integra

MC-20 Low out?

Mooi!

Heb zelf een MC-20 High out en een MC Silver
On rare occasions, technology produces something close to perfection!

Former member 78

Vandaag een setje spikes/kegels gekocht voor de versterker en cd speler.

Onder de cd speler werkt het misschien niet 100%, kon beter zachtere demping
gebruiken zeiden ze.

Morgen maar ff testen :)

Spijkie

Dit weekend mijn nieuwe speakerkabel in gebruik genomen. De Atlas 2.0 Hyper, zowel van versterker naar het filter als van het filter naar de speaker toe. Koste een aardige duit maar dan is de keten ook goed.

Fotos worden nog geplaatst

Groeten,

Spijkie
T+A Symphonia, Audiosolutions figaro S2, Atlas power, atlas mavros LS grun, Ansuz A3 digital, Axxess ethernet, Axxess switch.

Audia

De Sonus Faber Amati Anniversario in Red Violin.
Foto's geleend van Internet, maar zijn wel dezelfde.

Woonkamer: SF Magico S1 | Audia Flight FLS10 | Playback Designs MPS-3 | PS Audio P10 | Transparent MM2 | REL T9X Special Edition RED

Raphie

Citaat van: Robert - Jan op februari 12, 2010, 19:24:19
Tjonge, die zien er inderdaad erg cool uit  :wub:
klinken ook erg prettig, na zo'n 5 eerdere zozo... miskopen
JBL PRX Power!

Davey

Citaat van: Audia op februari 14, 2010, 11:49:30
De Sonus Faber Amati Anniversario in Red Violin.
Foto's geleend van Internet, maar zijn wel dezelfde.

:wub: In 1 woord, PRACHTIG!!!

Raphie

Citaat van: Davey op februari 14, 2010, 11:56:39
:wub: In 1 woord, PRACHTIG!!!
zijn i.d.d. schitterend, wat kosten deze nou per set?
JBL PRX Power!

Audia

Tegen
Citaat van: SOS-Master op februari 14, 2010, 11:59:57
zijn i.d.d. schitterend, wat kosten deze nou per set?

PM
Woonkamer: SF Magico S1 | Audia Flight FLS10 | Playback Designs MPS-3 | PS Audio P10 | Transparent MM2 | REL T9X Special Edition RED

erik s.

dit topic is nu off-limits voor Alex.. :)
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B