Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Gestart door Peerless Monster, april 8, 2006, 12:34:24

Vorige topic - Volgende topic

peterrr

Ja, bij mijn opengeschroefde apollo... ;D
groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

advr

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

planeet

In blijde verwachting van:

Kimber Select 3033 (speakercable)
Sonus Faber Guarneri Memento (grijze uitvoering)

Vond het een mooie  eindejaarscadeau  ;D

peterrr

Citaat van: planeet op januari  1, 2008, 10:26:03

Wauw..... krijgen we een fotootje als je ze hebt.
Mazzelkont.

Groet peterr

DA BoSS

om het nieuwe jaar gelijk vrolijk te beginnen..... ik liep tegen een buitenkansje aan op Ebay :D

(Tara Labs RSC Air AC kabel)

8)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Perfectionist

Mooi hoor.....nice...!
Cambridge Audio CXN100 streamer / CXC CD loopwerk / Arcam FMJ A32 versterker / Dali Epicon 6 / Chord Shawline bekabeling

Maximus_Aurelius

Citaat van: DA BoSS op januari  1, 2008, 11:20:24
om het nieuwe jaar gelijk vrolijk te beginnen..... ik liep tegen een buitenkansje aan op Ebay :D

(Tara Labs RSC Air AC kabel)

8)

Hele mooie aanwinst DaBoss  :)

Natuurlijk voor iedereen die in de loop van de tijd een mooie aanwinst heeft gekregen ;)
Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

DA BoSS

.......

NICE 8)

@Maximus_Aurelius: bedankt ;D
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

R

Absurd mooie speaker!!! van harte. Wat een mooi begin van het 't jaar.!!

Edit: Kwam toevallig een plaatje tegen.

Sjors

Citaat van: peterrr op december 27, 2007, 14:08:22
Hemelse klanken "na" kerst........

..........en voorlopig niet terug op aarde met de Apollo

Groet peterr

wow ! super apparaat Peterrr  O0

Groet, Sjors

peterrr

Roeland22

Vandaag of morgen verwacht: VPI HW 16.5

Was dat met de hand wassen met de Knosti spuugzat ( en had de indruk dat het ook niet altijd even goed werkte...)
Cambridge Audio CXA81 - Volumio Rivo - Astin Trew AT3500+ - Schiit Bifrost 2 - VPI Scout/Goldring 2400/Graham Slee Reflex - PSU 1 - Q Acoustics Concept 30 - SVS SB 2000 Pro

advr

gaaf, ik doe het maar met de okki nokki ::) ::)
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Roeland22

Hey Ad, heb ook aan de Okki gedacht, maar een beetje teveel slechte verhalen van gehoord...  :(
Cambridge Audio CXA81 - Volumio Rivo - Astin Trew AT3500+ - Schiit Bifrost 2 - VPI Scout/Goldring 2400/Graham Slee Reflex - PSU 1 - Q Acoustics Concept 30 - SVS SB 2000 Pro

molle

Citaat van: Roeland22 op januari  3, 2008, 13:30:38
Hey Ad, heb ook aan de Okki gedacht, maar een beetje teveel slechte verhalen van gehoord...  :(

En welke verhalen dan? Ik kan er niks slecht over zeggen.
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Roeland22

Citaat van: molle op januari  3, 2008, 14:04:24
En welke verhalen dan? Ik kan er niks slecht over zeggen.

Van iemand gehoord dat ie 5 keer een nieuwe heeft moeten krijgen vooraleer ie een 'goede' kreeg (elke keer iets mis met het plateau en/of het lager van het plateau).
Ook al verschillende keren gehoord dat het opvangbakje voor je 'vuil' wasmiddel nogal snel overloopt (omdat het gewoon een bakje zou zijn en niet een reservoir).
Verder nog van iemand gehoord dat er nogal rap vocht trekt in de wanden (door vorige probleem) met alle gevolgen vandien (schimmel...)

Nu heb ik wel begrepen dat er verschillende versies zijn van de Okki en ik weet dus niet voor welke versie(s) die verhalen opgaan. Daarom dat ik maar voor een apparaat heb gekozen dat al >25 jaar in productie is en zich in die tijd als een betrouwbaar werkpaard heeft getoond. Ook het feit dat Okki Nokki nog een vrij jong bedrijf is op de markt ( en er dus geen garantie is op vervangonderdelen voor jaren indien het over de kop zou gaan), was een feit dat me over de streep trok.

Edit: link naar een 'mindere' Okki Nokki ervaring: http://www.hear.nl/forums/index.php?showtopic=6861&st=380#

molle

Staat wel in de handleiding dat je maar 20 of 30 platen mag wassen en dan het bakje moet leeg halen. Anders speel je ook de garantie kwijt. Heb er nog steeds geen problemen mee gehad, maar draag er dan ook wel zorg voor ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

eddy135

Hier geen problemen met Knosti, hoor.
Maar als er iemand een droogrekje over heeft...
Houd ik me aanbevolen.  :)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

advr

Citaat van: Roeland22 op januari  3, 2008, 13:30:38

Hoi Roeland,

slechte verhalen? ik zou niet weten wat, ik heb er nu 600 lp's mee gedaan en hij blijft het super doen...
alleen het bedieningsgemak is wat minder dan de duurdere "broertjes" voor de rest werkt ie erg goed. ;D

geen slechte dingen van mijn kant in ieder geval 8)

het opvangbakje is bij mij nog nooit overgelopen. en lagerproblemen heb ik ook nooit gehad. alleen een keer het plateau imbusboutje aan moeten draaien. maar wat wil je voor 300 euro... een boutje aandraaien is niet moeilijk hoor ;D ;D ;D
ik was een van de eerste in nederland 8)

Ad.

scrutinizer

Citaat van: Roeland22 op januari  3, 2008, 14:11:52

Ook al verschillende keren gehoord dat het opvangbakje voor je 'vuil' wasmiddel nogal snel overloopt (omdat het gewoon een bakje zou zijn en niet een reservoir).
Roeland,
De VPI 16.5 maakt gebruik van een siliconen slangetje met een plastic slangenklem als resevoir....nog niet eens een bakje.
Maar als je 10 a 20 platen gedaan hebt gewoon het reservoir (de slang) legen of direkt zo'n 500ml kunststof apothekers flacon nemen en de slang daar zo in monteren dat het uiteinde ervan net onder het vloeistof niveau zit.
Heeft bij mij jaren prettig dienst gedaan zo ;)

grt
Anton
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Lindeman

Van de solden teruggekeerd met dit subje  :P

Kef PSW4000

Productfoto wegens platte batterijen, andere volgen later.
Lindemann 820S + 855 | Kef Reference 205 | Chord Indigo XLR + Signature + Signature Jumpers + Power Chord

Peerless Monster

Citaat van: Bedrock op januari  5, 2008, 17:18:11
Van de solden teruggekeerd met dit subje  :P

Kef PSW4000

Productfoto wegens platte batterijen, andere volgen later.

De 5000 bestaat ook geloof ik?
Bruut ding.
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of Classe CA400 | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

Lindeman

...

Lindemann 820S + 855 | Kef Reference 205 | Chord Indigo XLR + Signature + Signature Jumpers + Power Chord

Lindeman

...

ll0ll

Dit weekend gekocht, een in Philips cd960 in nieuwstaat inclusief doos en alle toebehoren. Een schitterende cdspeler met een verrassend goed geluid, en dat voor een tda1541 non-A. De cd960 is technisch hetzelfde als de Marantz cd-94.

Meer foto's: http://www.marantzphilips.nl/philips-cd960
Philips LHH1000 | Marantz Project D1 | Philips LHH A200 | Philips LHH300r | Shure SHR1540 | Cyrus One Cast | Cyrus One Linear
http://www.dutchaudioclassics.nl