Ik ben naar een concert/voorstelling geweest van...

Gestart door Martin_M, september 26, 2005, 11:05:51

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

HTip

Citaat van: Denon Focal op december 13, 2010, 23:24:40
Vergeten te melden maar ik ben naar Allan Parsons geweest en ik was onder de indruk.
Zeker gezien het feit dat het eigenlijk een studiomuziekant was vond ik hetb erg goed.
Zag was ook prima, miste Woolfson niet echt.

Htip, tnx voor de tip (hence the name?)  :worship:
:clapping: Graag gedaan!

Was inderdaad een heerlijk concert. Goeie zanger (PJ Olsson) en muzikanten. En de instrumentale nummers klinken als van de CD. Knap hoor!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Denon Focal

Ik heb alle CD's nog uit de 80's. Heb jij betere varianten?
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

HTip

Citaat van: Denon Focal op december 13, 2010, 23:29:23
Ik heb alle CD's nog uit de 80's. Heb jij betere varianten?
Die heb ik ook. Ik ben van plan de remastered versies (2008) aan te schaffen. Zouden beter moeten klinken en bevatten bonusnummers. Daarnaast heb ik van I Robot, Turn of a friendly card en Eye in the sky de HDAD-discs. Dat zijn stereo dualdiscs met aan de ene kant een 96/24 opname geschikt voor DVD-spelers en aan de andere kant een 192/24 opname geschikt voor DVD-A-spelers. Die laatste klinken waanzinnig!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Denon Focal

Ik ga die reastered maar eens checken, geen SACD's zover ik zag helaas.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Nahpets

Aanstaande vrijdag:

Guus Meeuwis in de HMH.

Ben benieuwd.  :-\
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

HTip

Citaat van: Denon Focal op december 13, 2010, 23:39:19
Ik ga die reastered maar eens checken, geen SACD's zover ik zag helaas.
SACD's hebben ze inderdaad helaas nooit gemaakt. Ik heb nog een DTS-CD van On Air. Een prachtige 5.1 mix van de stereo-CD.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Audia

Citaat van: HTip op december 14, 2010, 08:32:46
SACD's hebben ze inderdaad helaas nooit gemaakt. Ik heb nog een DTS-CD van On Air. Een prachtige 5.1 mix van de stereo-CD.

Ik heb zelf bijna alle SHM versies. Deze klinken ook erg goed.
Woonkamer: SF Amati Futura | Audia Flight FLS10 | Playback Designs MPS-3 | PS Audio P10 | Transparent MM2 | Acoustic System Resonators

hoekie


HTip

Citaat van: Audia op december 14, 2010, 09:09:33
Ik heb zelf bijna alle SHM versies. Deze klinken ook erg goed.
Gaaf! Heb je een linkje naar een winkel die die nog verkoopt? Ik heb een winkel gevonden die de HDAD-versies voor normale prijs verkoopt en niet een rib uit je lijf vraagt :unsure:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Geert

Aankomende donderdag naar een voorstelling van cirque du soleil. Ben benieuwd!
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

HTip

Citaat van: Geert op december 14, 2010, 12:36:07
Aankomende donderdag naar een voorstelling van cirque du soleil. Ben benieuwd!
Gaaf! Veel plezier 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Denon Focal

Citaat van: HTip op december 14, 2010, 09:56:21
Gaaf! Heb je een linkje naar een winkel die die nog verkoopt? Ik heb een winkel gevonden die de HDAD-versies voor normale prijs verkoopt en niet een rib uit je lijf vraagt :unsure:

Kun je me die link geven?
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

HTip

Citaat van: Denon Focal op december 15, 2010, 00:36:30
Kun je me die link geven?
Ik wacht even tot ik de levering binnen heb gekregen. Ik wil je niet blij maken met een dooie mus ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Geert

Citaat van: HTip op december 14, 2010, 22:00:36
Gaaf! Veel plezier 8)

Thanks.......ik zal je wel eens laten weten hoe het was. Kan me er op dit moment niet zo heel veel bij voorstellen, behalve dan wat ik laatst ook al van een forumgenoot, jou niet geheel onbekend van meerdere ontmoetingen, hoorde dat het toch wel heel erg goed moest zijn.
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

HTip

Citaat van: Denon Focal op december 15, 2010, 00:36:30
Kun je me die link geven?
Ik heb afgelopen weekend mijn HDAD's gekregen. Het is een webshop in Duitsland en ik had ze laten aankomen bij een vriend die in Duitsland woont. Ik weet niet of ik hier de link mag plaatsen, maar het is www.ars-music.de uit Hamburg.

De HDAD van "Turn of a friendly card" is helaas niet meer leverbaar. De andere 2 nog wel...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Denon Focal

Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

HTip

Citaat van: Denon Focal op januari 21, 2011, 17:54:34
Tnx, besteld via ons kantoor in Duitsland
Ben benieuwd of je nog kan krijgen en wat je ervan vindt :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Richi

Huiskamer concert van Skinnie (www.skinnie.nl/). Errug leuk en intiem.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

denoontje

harry sacksioni

en na afloop 2 cds mee met handtekening.


Denon Focal

Citaat van: Denon Focal op januari 21, 2011, 17:54:34
Tnx, besteld via ons kantoor in Duitsland

Ze zijn binnen en klinken zeker beter dan de originele die ik heb, tnx again!
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

HTip

Citaat van: Denon Focal op januari 31, 2011, 18:54:54
Ze zijn binnen en klinken zeker beter dan de originele die ik heb, tnx again!
Graag gedaan! Weet je nu ook waarom de Eye in the Sky 1 van mijn testschijven is ;)

Veel luisterplezier :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Erik

Gisteren naar Krach in Paradiso geweest, leuk NL bandje zou zo weer willen. Gaven echt een hele goede live show weg. Ze staan in Rotjeknor vanavond alleen wat me tegenhoud om weer te gaan is 25 euro reiskosten maar vooral het feit dat de laatste trein naar amsterdam om 23:25 vertrekt!!!!!!  Achterlijk dorp  :D
Maar voor wie er woont een aanrader, geloof me je zal er geen spijt van hebben.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

OMD

Gister naar Motel Westcoast III ( California Deaming ) geweest:

( Syb van der ploeg, Mirjam Timmer, Edward Reekers, Julian Thomas )


Erg gaaf  :pompom: alleen erg jammers dat de PA pipo erg slecht was en het geluid behoorlijk had verneukt, maar goed, was nog steeds een memorabele avond :)

Citaat
harry sacksioni

en na afloop 2 cds mee met handtekening.

Ben vorig jaar in Zoetermeer naar Sacksioni geweest, erg gaaf. Hoop dat je plezier hebt gehad :)

Alex Groningen

Nog niet geweest, maar ga heen. Namelijk naar het concert van Faithless op donderdag 24 Maart in Groningen, Martiniplaza Theater.