Ik ben naar een concert/voorstelling geweest van...

Gestart door Martin_M, september 26, 2005, 11:05:51

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ronald-de-boer

Gisteren naar Jeff Wayne - War of the worlds geweest in de Heineken music hall.
Ik was onder de indruk...  :clapping:

http://www.youtube.com/watch?v=W8JLqsbK5V0





Gr Ronald

HTip

Citaat van: Ronald-de-boer op november 25, 2010, 17:58:54
Gisteren naar Jeff Wayne - War of the worlds geweest in de Heineken music hall.
Ik was onder de indruk...  :clapping:

http://www.youtube.com/watch?v=W8JLqsbK5V0





Gr Ronald
Gaaf O0

Recent de volledige musical op SACD in surround geluisterd. Was ook erg gaaf, maar live is natuurlijk nog gaver!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Ronald-de-boer

Citaat van: HTip op november 25, 2010, 20:21:48
Gaaf O0

Recent de volledige musical op SACD in surround geluisterd. Was ook erg gaaf, maar live is natuurlijk nog gaver!

Het is zeker de moeite waard om het live te zien, het was alleen jammer dat het geluid zo loei hard stond, ik ben op een gegeven moment maar oor doppen gaan kopen.

HTip

Citaat van: Ronald-de-boer op november 25, 2010, 21:21:37
Het is zeker de moeite waard om het live te zien, het was alleen jammer dat het geluid zo loei hard stond, ik ben op een gegeven moment maar oor doppen gaan kopen.
Da's het jammere van veel concerten. Dat je gratis een paar dagen oorsuizen meekrijgt :nopompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

fugazi_2009

Citaat van: jowi op november 22, 2010, 11:56:11
Voor de liefhebbers, verwijzing naar (!!!) bootleg van het Prince concert (3x CD) staat hierrrrr: http://www.guitars101.com/forums/f145/prince-ooh-holland-arnhem-2010-11-18-a-110666.html
Klinkt natuurlijk niet geweldig maar ik heb wel eens beroerdere bootlegs gehoord... alleen vroeger was je weken of maanden verder voor je zoiets in je bezit had :D

Gedownload, maar nog niet beluisterd. Staat trouwens een hoop leuk spul op dat forum.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

WimB

Ik ben gisteren naar Faithless geweest in de Ahoy en het was weer zoals gewoonlijk bij deze band geweldig.
2 uur een geweldige stemming en feest in de hal.





Een linkje naar een minuutje Insomnia.
http://img88.imageshack.us/img88/2364/gzr.mp4

HTip

Dinsdagavond naar Alan Parsons Project :pompom:

Ik heb zo'n beetje alles van hem in allerlei formaten, dus woensdag zal ik wel geen stem meer hebben ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

peterrr

kaartjes gekocht voor waarschijnlijk het afscheid van de Opa`s of metal Iron maiden...
wel schrikken E60,-

ik heb er hier nog eentje liggen van FL 22,50....maarja da`s 26jaar geleden ::)




grt peterr

( die nog vooraan gaat staan :headbanging:)
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

HTip

Citaat van: peterrr op november 27, 2010, 19:50:16
kaartjes gekocht voor waarschijnlijk het afscheid van de Opa`s of metal Iron maiden...
wel schrikken E60,-

ik heb er hier nog eentje liggen van FL 22,50....maarja da`s 26jaar geleden ::)




grt peterr

( die nog vooraan gaat staan :headbanging:)
Gaaf man! Neem je oordopjes mee ;D

Kaartjes voor APP kosten ook al €40, maar duurt wel bijna 2,5 uur. Ben erg benieuwd!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

peterrr

Was eigenlijk Woolfson de stem van de meeste albums?
En zo ja wie zingt er eigelijk nu dan?

Ik heb eigelijk alleen zelf de oude albums uit de 80`s eye, Tales of Edgar allen Poe, Turn of a friendly card e.d
En toen eigelijk ze/hem niet meer zo gevolgd het was toen een studioband/project en optreden dat deden ze toch nooit.

Maar in ieder geval een mooie avond toegewenst.

grt Peterr

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

WimB

Citaat van: peterrr op november 27, 2010, 19:50:16
kaartjes gekocht voor waarschijnlijk het afscheid van de Opa`s of metal Iron maiden...
wel schrikken E60,-

ik heb er hier nog eentje liggen van FL 22,50....maarja da`s 26jaar geleden ::)




grt peterr

( die nog vooraan gaat staan :headbanging:)
Veldkaart of op de tribune?
Heb zelf een veldkaart aangeschaft, wil ze wel weer een keertje zien en t Gelredome is lekker om de hoek. Was er ook bij toen ze hier nog in de Rijnhal optraden.

Denon Focal

Citaat van: HTip op november 27, 2010, 19:09:39
Dinsdagavond naar Alan Parsons Project :pompom:

Ik heb zo'n beetje alles van hem in allerlei formaten, dus woensdag zal ik wel geen stem meer hebben ;D

Heb ook alles van AP vanaf the muntjes in money. Fantastische prg rock pioneer
Wist niet dat ie kwam en ben nu kaartjes aan het zoeken, concert moet goed zijn lees ik ook al is Woolfson helaas overleden.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

peterrr

Citaat van: WimB op november 27, 2010, 21:10:33
Veldkaart of op de tribune?
Heb zelf een veldkaart aangeschaft, wil ze wel weer een keertje zien en t Gelredome is lekker om de hoek. Was er ook bij toen ze hier nog in de Rijnhal optraden.

veldkaart.. ;D

Samen met mijn dochter...(15)  die laatst een "trooper" t-shirt had gekocht.
Waarvan mijn vrouw zij:   had jij die 20 jaar geleden of zo  ook niet?  :blink:
grappig toch..

grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

HTip

Citaat van: peterrr op november 27, 2010, 21:08:48
Was eigenlijk Woolfson de stem van de meeste albums?
En zo ja wie zingt er eigelijk nu dan?
Veel van de nummers heeft hij geschreven en gezongen, maar ook veel gastzangers zoals John Miles, Christopher Cross, Procol Harum, Colin Blunstone, Gary Brooker, etc.

Huidige samenstelling:
Citaat
The band will be Guy Erez (Bass), Danny Thompson (Drums), Manny Focarazzo (Keyboards), Alastair Greene (Guitar), P.J. Olsson (Vocals) and newcomer Todd Cooper on Sax and Vocals who has already played with us on a handful of US shows - he's a great addition to the new band.

Voor meer leuke weetjes: www.alanparsonsmusic.com

Citaat
Ik heb eigelijk alleen zelf de oude albums uit de 80`s eye, Tales of Edgar allen Poe, Turn of a friendly card e.d
En toen eigelijk ze/hem niet meer zo gevolgd het was toen een studioband/project en optreden dat deden ze toch nooit.
Ik heb ze voor het eerst (en toen de enige keer ;)) live gezien tijdens de Night of the Proms in Antwerpen in 1990 tijdens de promotie "Freudiana", die ik daar direct (blind) heb gekocht. Het podium kwam toen omhoog tijdens Sirius. Erg gaaf!

Citaat
Maar in ieder geval een mooie avond toegewenst.
Thanks. Jij ook!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Denon Focal op november 27, 2010, 21:15:57
Heb ook alles van AP vanaf the muntjes in money. Fantastische prg rock pioneer
DTSOM is waardoor hij als sound-engineer bekend is geworden.

Citaat
Wist niet dat ie kwam en ben nu kaartjes aan het zoeken, concert moet goed zijn lees ik ook al is Woolfson helaas overleden.
Gisteren zag mijn vrouw een affiche, anders hadden we het ook niet geweten. En dus direct geboekt.

Dit zijn de tourdata:
Citaat
November 29, 2010 Breda, Holland - Chasse Theater
November 30, 2010 Heerlen, Holland - Limburg Theater
December 1, 2010 Eindhoven, Holland - Muziekcentrum Frits Philips
December 2, 2010 Utrecht, Holland - Muziekcentrum Vredenburg
December 3, 2010 Rotterdam, Holland - Nieuwe Luxor Theater

Ik hoop voor je dat je nog kaarten kan vinden :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje

Gister met het vrouwtje mee naar Di-rect.
Moet toch zeggen dat ze een goede show konden neerzetten en die Marcel kan toch echt wel zingen, zelfs op luide niveau's.
Mede geslaagd door het kleine zaaltje (Uden), je stond er zowat op.


Denon Focal

@HTip2 kaartjes Eindhoven gescoord :pompom: :pompom: :pompom:

Tnx voor de tip
De zaal met een topaccoustiek (mi het bste in NL waar ik geweest bendus helemaal goed.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

NWitkamp



Optreden van The Black Keys in Tilburg :) Was heel tof.


HTip

Citaat van: Denon Focal op november 28, 2010, 10:54:11
@HTip2 kaartjes Eindhoven gescoord :pompom: :pompom: :pompom:

Tnx voor de tip
De zaal met een topaccoustiek (mi het bste in NL waar ik geweest bendus helemaal goed.
Goed man! :pompom:

Ben ook erg benieuwd naar de akoestiek in Heerlen. Theater is recent helemaal verbouwd en ik hoop dat ze daar ook rekening mee hebben gehouden. Veel plezier woensdag :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Nahpets

Citaat van: HTip op november 28, 2010, 07:27:21
DTSOM is waardoor hij als sound-engineer bekend is geworden.

Ik dacht eerder aan zijn werk bij The Beatles.

Ik speel AP zeer regelmatig.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

HTip

Citaat van: Nahpets op november 29, 2010, 07:06:31
Ik dacht eerder aan zijn werk bij The Beatles.
Hij was toen assistent (en pas 19 ;)). Hij heeft ook nog met Paul McCartney en The Hollies gewerkt voordat hij met Pink Floyd in contact kwam. Op zijn site staat nog veel meer informatie.

http://www.alanparsonsmusic.com/bio.php

Citaat
Ik speel AP zeer regelmatig.
Ik dus ook. Heerlijke tijdloze muziek :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Fleetwood

Citaat van: Madhouse op november 21, 2010, 00:11:00
Ik ben gisteren avond naar Miss Montreal geweest in Luxor (Arnhem). Wat is zij live goed zeg! Ze had er echt zin in en heeft 2uur staan zingen!

Hier ben ik ook geweest.
grappige griet en goed optreden hoor.
ze vielen er zelfs flauw van.

Yasmine in het voorprogramma deed ook leuk mee.
pioneer pdp-4280XA + Xtrend 10000
en nog wat andere zooi int kastje... :-)

jon81

Gisteren naar Thrashfest 2010 geweest met suicidal angels, death angel, exodus en kreator.

Het ging mij vooral om Death Angel en Exodus, en die 2 bands hebben dan gelukkig ook een zeer overtuigende show neergezet.
Was wel heel blij dat ik oordopjes bij had, want het was erg hard.
LG Oled55B8  Denon X2500H  Kodi media pc  Phillips BP7500S1  B&W DM302  B&W CC3  Solid HCM2  BK Gemini II  Canare 4S8

turtlespeed

Afgelopen zaterdag naar h (Steve Hogarth) geweest.

WOW  ;D
MARILLION, The best-kept secret in the music industry !

Denon Focal

Vergeten te melden maar ik ben naar Allan Parsons geweest en ik was onder de indruk.
Zeker gezien het feit dat het eigenlijk een studiomuziekant was vond ik hetb erg goed.
Zag was ook prima, miste Woolfson niet echt.

Htip, tnx voor de tip (hence the name?)  :worship:
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks