Humor van HT (overgezet)

Gestart door J.A.F._Doorhof, oktober 3, 2001, 15:45:18

Vorige topic - Volgende topic

Etiennevh

Als je alle luidsprekerkabels, 220 volts kabel enz eruit trekt op het moment dat er nog bliksem moet gaaan komen.

Blijkt het je vrouw te zijn met een fotocamera.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

PKfotografie

Citaat van: J.A.F._Doorhof op oktober  3, 2001, 15:45:18

Je weet dat je een nodig hometheater hebt als:

je vriendin niet meer de badkamer uit wil komen omdat het geluid daar zo veel beter klinkt  :-X

echt gebeurd, ze ging daar muziek opzetten omdat het daar zo veel beter klonk

Robbert54

Citaat van: PKfotografie op juli 17, 2010, 00:38:14
je vriendin niet meer de badkamer uit wil komen omdat het geluid daar zo veel beter klinkt  :-X

echt gebeurd, ze ging daar muziek opzetten omdat het daar zo veel beter klonk
dan heb je ECHT een HT nodig.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

morca

als je film ligt te kijken en het voelt en klinkt alsof ze staan te hijen voor de deur(maar dat is niet zo)
is het iniedergeval geen tijd voor een nieuwe woofer(misschien nieuwe buren voor mijn buurman :P)

Mr Doom

Citaat van: J.A.F._Doorhof op november 15, 2001, 03:18:20
Speciaal voor Paul, die gaat verhuizen  ;D.

* Als je bij het zoeken naar een nieuw huis, eerst gaat kijken waar het HT past en kan.

dat was bij mijn ook toen ik naar mijn eerst huisje zocht :P
Apparatuur: Marantz SR7009  | Marantz UD7007 | LG 60PB560v | Monster MC400DCX2 | no name HDMI
Speakers: 4x Klipsch RF-62mk2| Klipsch: RP-250C  | Klipsch R-115SW | Supra Classic 6.0 | Monster M1000SW
game console: Playstation 4 + Astro A50 gen2
muziek: Tidal Hifi + bubbleupnp

Zaagstra

Het is waarschijnlijk al ghenoemd, maar het eerste wat ik doe zodra ik een nieuwe woonkamer bezoek is kijken hoe ik mijn installatie neer zou zetten. Het komt er meestal op neer dat ik het huis niet zou kopen.  8)

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

StefaanD

Heel herkenbaar Walter, vroeger had 'k dat niet. Nu 'k zelf meer en meer bezig met HT wel. Als een huis te koop staat heb 'k zoiets van, zou daar een leuke ruimte aanwezig zijn voor een dedicated HT ruimte  ;)

sj0er-D

Het kan aan mij liggen.. maar volgens mij zijn humor en ht geen goede combi als ik de posts hier zo lees :P

StefaanD

Waarschijnlijk gortdroog maar kom

Als 'k iemand zie touwtje springen denk 'k meteen hé zou dat niet iets zijn als interlink.

Etiennevh

Citaat van: StefaanD op april 17, 2012, 12:10:30
Heel herkenbaar Walter, vroeger had 'k dat niet. Nu 'k zelf meer en meer bezig met HT wel. Als een huis te koop staat heb 'k zoiets van, zou daar een leuke ruimte aanwezig zijn voor een dedicated HT ruimte  ;)
Sterker nog, als ik nieuw zou bouwen bouw ik mijn huis om de dedicated HT ruimte heen :D Dat is ook al kenbaar gemaakt aan de vrouw des huizes, die verder geen mening wordt toebedeeld  :-X  :notify:
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

roland p

Citaat van: Zaagstra op april 17, 2012, 10:35:18
Het is waarschijnlijk al genoemd, maar het eerste wat ik doe zodra ik een nieuwe woonkamer bezoek is kijken hoe ik mijn installatie neer zou zetten. Het komt er meestal op neer dat ik het huis niet zou kopen.  8)

Walter Zed

Zo kijk ik ook naar huizen.
Ook kijk ik wel eens voor de gein wat op de huizenmarkt. Hier wil ik wel wonen:

Met een beetje fantasie plaats je het projectiescherm en de 7.1 opstelling er zo in :D
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - MKSound

VlisChris

Dat mag je toch wel een minimalistische inrichting noemen zo ;)

Dirk

Citaat van: Christiaan S op november 21, 2012, 18:51:45
Dat mag je toch wel een minimalistische inrichting noemen zo ;)
als ik hier ff om me heen kijk vind ik dat nog wel meevallen  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Josla

Citaat van: roland p op november 21, 2012, 09:51:24
Zo kijk ik ook naar huizen.
Ook kijk ik wel eens voor de gein wat op de huizenmarkt. Hier wil ik wel wonen:

Met een beetje fantasie plaats je het projectiescherm en de 7.1 opstelling er zo in :D

Als je de toppen van de bomen ziet als je gewoon naar buiten kijkt lijkt het mij per definitie niet geschikt voor een audiofiel   :nowink:

negotiata

Ken iemand die poetste zijn auto antenne met speciale polymeer of zo iets dergelijks dan ontving je de uitzendingen beter.
- To be or not to be, thats the question -

roland p

Citaat van: Josla op januari  1, 2013, 20:49:35
Als je de toppen van de bomen ziet als je gewoon naar buiten kijkt lijkt het mij per definitie niet geschikt voor een audiofiel   :nowink:
??? Het geritsel van de blaadjes overstemt het geluid?
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - MKSound

Josla

Citaat van: roland p op januari  2, 2013, 08:06:28
??? Het geritsel van de blaadjes overstemt het geluid?

Lol nee hoor, ik dacht meer aan buren, onderburen en bovenburen  :hehe:

vj

* als je na het bekijken van jurassic world in kinepolis antwerpen je jezelf afvraagt waarom je niet op de blu-ray gewacht hebt met betere beeldkwaliteit en audio(ipv die k*t cam-rip  :P )
woonkamer : LG 65"b8 , Arcam avr390 , MA silver 300 , MA silver c350 , MA silver fx , MA radius 90 (Atmos) , rel ht1003 , ps5
Slaapkamer : LG 55c1 , PS4 , Panasonic 4k Blu ray speler

eddy135

:wow:
Citaat van: vj link=topic=335.msg2810191 #msg2810191 date=1435664581
* als je na het bekijken van jurassic world in kinepolis antwerpen je jezelf afvraagt waarom je niet op de blu-ray gewacht hebt met betere beeldkwaliteit en audio(ipv die k*t cam-rip  :P )

Verkeerde topic misschien? of gewoon last van de warmte?  :crazy:   ;)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

vj

bedoelende op de barslechte audio en beeldkwaliteit in metropolis antwerpen
woonkamer : LG 65"b8 , Arcam avr390 , MA silver 300 , MA silver c350 , MA silver fx , MA radius 90 (Atmos) , rel ht1003 , ps5

Audiofiel

Maar sinds wanneer is dat humor? ::) :-\
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

vj

wij belgen zullen een lager (ander ) niveau hebben zeker  :o

Dirk

Citaat van: vj op juli  1, 2015, 10:08:53
wij belgen zullen een lager (ander ) niveau hebben zeker  :o
spreek voor jezelf aub ;) ...ik snap 'em in dit topic iig ook niet
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Jumping Jack

Lees even de aanhef van de openingspost, dan houdt het al wat meer steek...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Dirk

zelfs dan...ik vind 'em zwak   (zal zeker aan mij liggen, hou meer van het cynische ;))