Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Joris1971

Sjors

Vanavond Rush-Hour 2 gekeken, ouderwets lachen, ben benieuwd hoe 3 zal zijn  ;)

Groet, Sjors

Deleted member

Vandaag twee films gekeken: Babel en Sunshine. :)

Del member

Citaat van: mradem op juni 26, 2007, 22:58:18
Stranger than Fiction net gezien. Begin moest ik me best doen vol te houden maar op een gegeven moment begon de film ook leuk te worden.

Ook dit weekend gezien. De mathematische zooi in 't begin en de routine stak me wel beetje tegen, tot de boel een grappige wending kreeg. Vond em alleszinds paar klasses beter dan Adaptation waarmee hij soms vergeleken wordt. Maar net zoals adaptation is dit een film om geen 2 keer te zien.

PjotrrrNL

Vanavond 51th State (zeer vermakelijk) en gisteren The Departed (erg goed)...

El Penumbra

Gisterenavond weer verder met 24 S2. Nu tot aflevering 12 gezien.
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

molle

Gisteren:

Rocky Balboa
Dead or Alive( ::) maar mooie vrouwmensen ;D)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

mradem

Citaat van: Martin_M op juli 30, 2007, 12:11:33
Cashback. Wel leuk.

Tja zeker waar je ze moeder in beeld krijg ;D . Poeh mooie dame zeg.

Ik heb verder ook nog Perfume a story of a murderer, Hot Fuzz en The Wedding Singer gezien. Geen van allen toppers maar wel aardig. Hot fuzz vond ik erg vaag...

LittleNinja

Citaat van: molle op juli 30, 2007, 13:59:25
Gisteren:

Rocky Balboa
Dead or Alive( ::) maar mooie vrouwmensen ;D)

Ik ben er echt heel erg benieuwd naar!!!

die vrouwmensen....

Onne

Net gekocht: A sound of thunder !

Gizz

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Perfectionist

Citaat van: Perfectionist op juli 29, 2007, 21:07:01
Flags of our Fathers.

Wat mij betreft geen aanrader. Weer dat typische Amerikaanse theatrale en wat moralistische rond oorlog en het thuisfront. Ook de flashbacks telkens vond ik hinderlijk.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

R

Ik dacht het al een de hoes te zien. Ik passeer bij deze.

Citaat van: Perfectionist op juli 30, 2007, 23:01:41
Wat mij betreft geen aanrader. Weer dat typische Amerikaanse theatrale en wat moralistische rond oorlog en het thuisfront. Ook de flashbacks telkens vond ik hinderlijk.

S60t

Maar weer eens begonnen met Lord Of the Rings...Extended version natuurlijk.....Kan na 2 jaar weer een beetje tegen Frodo  >:D
Samsung Q8FN 55", Epson EPM-TW5000, searching for mobile screen, Yamaha RX-A1040, Yamaha DVD-S2700, Playstation 4, Kef Q5, KEF Q4, Dali sub, Kef CODA 80, Kef 1 Eitje.

mradem

300 HD dvd net gezien. Beeld ziet er wel cool uit. Film zelf is wel grappig. Lekker knokken :D . Niet hoogstaand maar dat ik al verwacht eigenlijk.

PjotrrrNL

Deja Vu, toch wel een van de betere films van het afgelopen jaar....

Rikske

Dit weekend gezien

Transformers en Blood Diamond

Alle 2 super!!

S60t

Samsung Q8FN 55", Epson EPM-TW5000, searching for mobile screen, Yamaha RX-A1040, Yamaha DVD-S2700, Playstation 4, Kef Q5, KEF Q4, Dali sub, Kef CODA 80, Kef 1 Eitje.

robbie12345

Citaat van: 4G op juli 30, 2007, 00:39:03
Ook dit weekend gezien. De mathematische zooi in 't begin en de routine stak me wel beetje tegen, tot de boel een grappige wending kreeg. Vond em alleszinds paar klasses beter dan Adaptation waarmee hij soms vergeleken wordt. Maar net zoals adaptation is dit een film om geen 2 keer te zien.

Voor mij was stranger than fiction veel beter dan adaptation, Als ik me goed herinner ook het deux ex machina princiepe, maar in deze film veel beter uitgewerkt!
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

Deleted member

Net de eerste 2 "uitgelekte" afleveringen van Dexter seizoen 2 gezien. Het begint weer als vanouds!  :D

sj0er-D

net the day after tomorrow gezien in m'n "bijna af" HT :)
mooie special effects :o aangrijpend verhaal, maar soms iets te veel van het goede..

reza

Morgen ochtend The number 23, ik ben benieuwd.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Del member

Cars in 1080p
Soms had ik 't gevoel dat ik in GTA San Andreas zat ... zonder geweld met betere cgi  O0