Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

S60t

Samsung Q8FN 55", Epson EPM-TW5000, searching for mobile screen, Yamaha RX-A1040, Yamaha DVD-S2700, Playstation 4, Kef Q5, KEF Q4, Dali sub, Kef CODA 80, Kef 1 Eitje.

Martijn76

Citaat van: reza op augustus  1, 2007, 00:30:26
Morgen ochtend The number 23, ik ben benieuwd.

Verkeerde topic! ;)

Weet niet echt of 't een ochtendfilm is hoor... vond 'm wel aardig trouwens :)

PjotrrrNL

2001: A Space Odyssey.....Dat wordt weer genieten  ;D

Gisteren The Prestige, goede film, maar bij The Illussionist zat ik meer IN de film...

Van het weekend eindelijk de Superbitversie The Fifth Element!

reza

Citaat van: Martijn76 op augustus  1, 2007, 09:03:30
Verkeerde topic! ;

;D

Ik vond hem ook wel cool en het is indd een raar nummer dat 23 want ik kan ook een heleboel dingen herlijden tot dat nummer.

bv ik zelf woon op nr 13, precies 10 er bij en je hebt 23 ;) als je alle nummer op telt aan mijn huiskant, dus nr 1, 3 ,5 ,7 ,9, 11 kom je uit op 36 haal daar nu eens mijn nummer 13 vanaf precies :-\ :-\
En zo kan ik echt nog heel veel dingen meer opnoemen??

Beetje scary wel.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

HTR

ja en 22 plus 1 is ook 23!
en 115 : 5 = 23  ;D ;D

Martijn76

Hee, kijk nou: 13:00 u op 02-08... rekent u mee?

J.H

Arcam • JBL • Eminence • Audio Technica • Apple • Furman • Sony

WickedGame

Den Tas

Vanavond Dirty Sanchez: The Movie nog eens kijken. ;D
----------------------------------------------------------------------------------------------------

reza

J.H

Citaat van: WickedGame op augustus  2, 2007, 21:29:57
Die ga ik morgen kijken, lijkt me wel een goede film.

Is ook zeker de moeite waard...
Arcam • JBL • Eminence • Audio Technica • Apple • Furman • Sony

S60t

Samsung Q8FN 55", Epson EPM-TW5000, searching for mobile screen, Yamaha RX-A1040, Yamaha DVD-S2700, Playstation 4, Kef Q5, KEF Q4, Dali sub, Kef CODA 80, Kef 1 Eitje.

El Penumbra

Vanavond weer verder met 24 S2, nog 6 afleveringen....
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

mradem

Ik heb gister de HD dvd van Shooter gezien. Goeie film zeg en de kwailteit is ook top van deze film.

chulin

SAW 3!!!!!
Maar eerst mijn pizza eten  :P :P
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

reza

Net gezien : Perfect stranger. Wel een ok film.

Marsh

Ik weet wat IK ga kijken 8 Augustus...!
Rush Hour 3!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

PjotrrrNL

Gisteren voor het eerst de Superbit van 'The Fifth Element':  :o
Vanavond weer een, nu 'Hollow Man', mooie release!

mradem

Citaat van: PjotrrrNL op augustus  4, 2007, 23:58:51
Gisteren voor het eerst de Superbit van 'The Fifth Element':  :o
Vanavond weer een, nu 'Hollow Man', mooie release!

Wacht dan maar tot je de BD versie ziet. Die is nog mooier.

El Penumbra

Vanavond de laatste drie afleveringen van 24 S2.  8)

LittleNinja

Vandaag geen HT... vandaag naar het circuit van Zolder ( Belgie ) geweest voor de "Zandvoort Masters @ Zolder".

Het was niet echt druk, en ook niet echt spectaculair.. Als eerste kwamen de BMW 130i's... Die gaan behoorlijk hard!!  :o Indrukwekkende auto's. Deze werden gevolgd door de Renault Clio's. Wat maken deze bakkies een heerlijk geluid!!  8) :o Echt veel heftiger dan de BMW's!!  8) 8) Uiteraard waren ze niet sneller...

Na de Clio's kwamen de Swifts in aktie... Nou ja, aktie... Bij het aanschouwen van het geluid moest ik direct denken aan de kreet "Moulinex". Ze klinken echt enorm tam. Ze leken ook niet echt hard te gaan, maar misschien kwam dat door het geluid.  ;D

Bij de Clio's was er blijkbaar een heftige crash. De wagens hebben ongeveer 4 a 5 rondes achter een pace car gereden. Daarnaast hebben ze ook nog een rondje of 3/4 kunnen racen.  :-\ Was een beetje jammer.

Halverwege de Swifts zijn we vertrokken. Het kon ons niet echt meer boeien..  :'(

El Penumbra

Gisterenavond Judgement Night

Leuke film al is de soundtrack nog stukken beter!

Rikske

AlphaMale

Set 1: LG 55C8 // Parasound 2100 // Parasound 2125 // KEF XQ-5 // Nvidia Shield TV
Set 2: Pass Labs X2.5 // Pass Labs XA100.5 // Heco The Statement // Audia Flight CD Two // Atlas Equator III RCA // Atlas Hyper XLR  // Thorens TD125 + SME 3009i

Kingpin

Gisteravond de gehele avond muziek  ::) Wilde eigenlijk maar 1 dvd kijken ... maar ja.

Vanavond ... 88 minutes

Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Volumio Rivo Plus Streamer, Kingpin Volumio Power Supply, Gustard X26 III DAC, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye RCA, WireWorld I2S HDMI, IsoAcoustics.