Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

jowi

Martin_M

Citaat van: jowi op juli 28, 2007, 00:36:48
De Top Gear North pole special, in 1080i.
Dus gaat allen naar a.b.hdtv... echt de moeite waard.

Pfff, in DD2.0.
Voor het beeld ben ik 'm nu toch maar even aan het ophalen (16.00 Mbps Average is toch nog niet eens zo hoog?).

Alleen jammer dat ik geen 'echte TV' heb ;D
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

jowi

Citaat van: Martin_M op juli 28, 2007, 10:05:53
Pfff, in DD2.0.
Voor het beeld ben ik 'm nu toch maar even aan het ophalen (16.00 Mbps Average is toch nog niet eens zo hoog?).

Ja inderdaad jammer van die tv. Is ook mijn probleem ;D ik denk dat ik mijn 1209s met 240cm breed beeld maar eens weg doe voor een echte tv. Lijkt me wel wat.

16mbps is toch wel aardig hoor... verder is het gewoon goed gefilmd, briljante actieshots etc. en een goed verhaal, en een bijzondere prestatie... Op een gegeven moment zie je die hilux over het ijs knallen, je ziet de kleine ijspegels onder de motor hangen 8) en dat geluid is ook nog wel goed hoor, al is het inderdaad geen dd5.1... en ja er zitten ook wat less-than-SD handycam shots in... ;)

jaco

Citaat van: Martin_M op juli 28, 2007, 10:05:53
Pfff, in DD2.0.

Ook jammer dat je hem niet afspelen kan. Alles van de BBC is h.264 gecodeerd met/in MBAFF en dat kan je DViX niet afspelen.
9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable

Martin_M

Citaat van: jaco op juli 28, 2007, 10:31:25
Ook jammer dat je hem niet afspelen kan. Alles van de BBC is h.264 gecodeerd met/in MBAFF en dat kan je DViX niet afspelen.
Ohja, da's waar ook. Dat had je al eens verteld :-\

yessica

Normaal kijken we vanavond ofwel Nigel williams ofwel Firmin.
Het is nog te zien welk soort humor we willen deze avond.
Ik denk niet dat we nog ergens naar toe gaan ;) na al de uitgaven van vandaag.
Vaste klant bij CinéMike !!!

Paul1967

Dvd concertregistratie van Porcupine Tree- Arriving Somewhere.

riwi

Citaat van: ht-kabouter op juli 28, 2007, 21:13:35

Da's lekker  8) Paar weken geleden Fear of Blank Planet live ervaren  O0

LittleNinja

Net The Grudge gekeken met onze minderjarige logee's....  >:D

TheSpeedSkater

Citaat van: LittleNinja op juli 28, 2007, 22:10:57
Net The Grudge gekeken met onze minderjarige logee's....  >:D
Dat wordt moeilijk slapen vanavond! :)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

LittleNinja

Citaat van: TheSpeedSkater op juli 28, 2007, 22:15:53
Dat wordt moeilijk slapen vanavond! :)

hehehehheh.....   >:D

We gaan nu nog ff wat leuke dingen doen, dus zal het hopelijk een beetje mee vallen..  ::)

TheSpeedSkater

Citaat van: LittleNinja op juli 28, 2007, 22:18:23
hehehehheh.....   >:D

We gaan nu nog ff wat leuke dingen doen, dus zal het hopelijk een beetje mee vallen..  ::)
Denk het niet hoor. Dat wordt vannacht huilen ;D

Donnie

Citaat van: jowi op juli 28, 2007, 00:36:48
De Top Gear North pole special, niet alleen wegens het avontuur, maar die beelden... die beelden...

Het camera-werk in Top Gear is altijd mooi...met daarbij de nodige engelse humor... O0

LittleNinja

Citaat van: TheSpeedSkater op juli 28, 2007, 22:19:17
Denk het niet hoor. Dat wordt vannacht huilen ;D

...en inderdaad. Ik werd vanmorgen wakker en toen vond ik een extra kind in ons bed..  :P

TheSpeedSkater

Citaat van: LittleNinja op juli 29, 2007, 07:45:36
...en inderdaad. Ik werd vanmorgen wakker en toen vond ik een extra kind in ons bed..  :P
;D

astrobart

yessica

Citaat van: yessica op juli 28, 2007, 20:31:27
Normaal kijken we vanavond ofwel Nigel williams ofwel Firmin.
Het is nog te zien welk soort humor we willen deze avond.
Ik denk niet dat we nog ergens naar toe gaan ;) na al de uitgaven van vandaag.

Het werd dus Nigel williams.
Echt prachtige voorstelling ;)
Vaste klant bij CinéMike !!!

TornadoGo

Gisteravond/vanmorgen hebben we 'Zodiac' gekeken. Ik was gisteravond zo moe dat het me niet meer lukte om de film af te kijken dus heb ik dat vanmorgen gedaan. :)

Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

Martin_M

Citaat van: ht-kabouter op juli 28, 2007, 21:13:35

Lekkere DVD. Goed geluid en aan het beeld zijn leuke effecten toegevoegd door de gehele registratie heen.
Ik vind de studio-albums van Porcupine Tree vooral door de zang net iets te slapjes. Live vind ik ze net even wat beter.

Martin

Paul1967

Depeche Mode- Devotional tour 93.

J.H

Citaat van: Martin_M op juli 29, 2007, 19:16:28
Lekkere DVD. Goed geluid en aan het beeld zijn leuke effecten toegevoegd door de gehele registratie heen.
Ik vind de studio-albums van Porcupine Tree vooral door de zang net iets te slapjes. Live vind ik ze net even wat beter.

Martin

Heb hem na gisteravond zojuist nog een keer bekeken en heb er wederom weer van genoten.. Op één ding na, nummer 9 speelt maar voor de helft en nummer 10 helemaal niet >:(  Dvd speler blijft hangen, terwijl op de schijf geen vlekje of krasje te zien is..
Arcam • JBL • Eminence • Audio Technica • Apple • Furman • Sony

Paul1967

Citaat van: Jan H. op juli 29, 2007, 19:33:44
Heb hem na gisteravond zojuist nog een keer bekeken en heb er wederom weer van genoten.. Op één ding na, nummer 9 speelt maar voor de helft en nummer 10 helemaal niet >:(  Dvd speler blijft hangen, terwijl op de schijf geen vlekje of krasje te zien is..

Mee teruggaan mits dat nog mogelijk is. Foutjes in dvd's e.d. hoef je nl niet altijd te zien.

J.H

Citaat van: ht-kabouter op juli 29, 2007, 19:43:50
Mee teruggaan mits dat nog mogelijk is. Foutjes in dvd's e.d. hoef je nl niet altijd te zien.

Heb het net nogmaals geprobeerd, maar helaas hij blijft hangen. Dus ik ga er inderdaad mee terug..
Arcam • JBL • Eminence • Audio Technica • Apple • Furman • Sony

oud_account_1

"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling