Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

mradem

Laatste 3 dagen weereens wat HD films gekeken (voetbal is toch over).
Mr & Ms Smith was leuk en mooi ;D . Alexander was ook best vermakelijk.
En als laatste The Beach. Deze vond ik toch wel verrassend leuk.

Arno P

FrankB

Vanavond geen voetbal ... dus dan maar eens kijken wat ik doe. Wellicht een aantal CSI: Miami afleveringen  8)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Marsh

Gister Jurassic Park maar eens gekeken op het grote doek  ;D

Vanavond voor de 2e keer Firewall. Nieuwe (en goeie) film met Harrison Ford.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Bionica

Daarnet Transporter 2 gekeken

Heeft wel iets, alleen vond ik deel 1 beter
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Raphie

The Butcher, met stip de slechtste horror van 2006...... wat een ontzettende B film
JBL PRX Power!

VlisChris

The incredibles weer eens gekeken.
Afgelopen week in Disney gezeten, en daarbij een paar hele leuke foto's gemaakt bij een incredible poster, dus toen we met het disneygroepje bij mij zaten en we ons afvroegen welke film het ging worden was de keus snel gemaakt ;)

HTR

Citaat van: Jack van Dijk op juli 18, 2006, 22:13:58
16 Blocks dus ook gekeken en gekozen voor het alternatieve einde. Kan iemand me ook vertellen hoe de bioscoopversie afliep (ja, ik ben lui en had geen zin om door die versie heen te gaan)?

Jack

pm

Wimpie007

Misschien vanavond eerste poging tot HD-film kijken (tot nu toe alleen op pc getest).
Stealth maakt goeie kans (de andere films ken ik al, deze nog niet)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

Marsh

Citaat van: wimpie007 op juli 19, 2006, 12:34:18
Misschien vanavond eerste poging tot HD-film kijken (tot nu toe alleen op pc getest).
Stealth maakt goeie kans (de andere films ken ik al, deze nog niet)

stealth is een héle vette film ja!

ga ik ook maars kijken vanavond denk ik :-D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

beunky

Ik heb vannacht Hostel gekeken... wel aardig maar dat is het dan ook wel. Ik had er iets meer van verwacht...
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Wimpie007

Citaat van: Marsh op juli 19, 2006, 21:08:52
stealth is een héle vette film ja!

ga ik ook maars kijken vanavond denk ik :-D
Ik hoor der net enorm slechte dingen over... :p
Ben uiteindelijk gisteravond begonnen aan Spy Game... Na een half uur had ik pas door dat de ondertitels niet op stonden, bij nader inzien had de dvd (R1) er ook geen (nederlandse).
Ben uiteindelijk halverwege gestopt, te moe...
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

Marsh

vanavond she's the man met het meisje waarschijnlijk.  O0

SeriousCinema

HTR

die is wel leuk! gezien  in bios.. wel beetje puber film maar niet zo erg als just my luck

R

Hooligans vanavond. Heerlijke film.

kobuzz

Gisteren proefritje op de Barco met Apollo 13...

Daarna feest tot uurtje of half 6, maar thuisgekomen aardig over mn slaap heen dus T3 maar weer eens opgezet....echter halverwege toch in slaap gevallen dus vanochtend op de gewone TV maar afgemaakt...nu U571 maar die &*T&%$$#^*&(*&-Snazio liep weer eens vast toen ik hem op pauze zette, dus maar ff forum gechecked tijdens de reboot...

Zometeen verder dus met U571
Audio: Yamaha RX-V771, Sony SA-VE705, KEF Q1, KEF Q-9C, SVS 25-31 PC+
Video: Yamaha PDM-4220, BG1208s/2, Projecta electrol 1,90m 16:9, PS3, HDFuryII+Box1020

You you and you...Panic. The rest of you, come with me

NeonKnight

Gisteravond Event Horizon gekeken in 720P.
Aardige Sci-fi. Begint wel allemaal een beetje op elkaar te lijken...
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

HTR

@ ruben
mooie film heh! ik heb em ook een keer gezien, tot mijn spijt 1 keer inde bios.. wil em nog wel weer hebben!

@ marsh
wat vond je van shes the man?

jowi

Citaat van: NeonKnight op juli 23, 2006, 23:25:29
Gisteravond Event Horizon gekeken in 720P.
Aardige Sci-fi. Begint wel allemaal een beetje op elkaar te lijken...
1997... waar lijkt het dan op?

eduard

Net final destination III gezien wel aardig maar deel 1 en deel 2 waren beter.

Marsh

Citaat van: hometheatrerulezz op juli 23, 2006, 23:26:36
@ marsh
wat vond je van shes the man?

Ja, wel goed.
Beetje standaard scholieren humor, maar wel tof idd.
Grappig verhaal, dat wel.
Die voetbal scenes zijn wel vet qua geluid.

SeriousCinema

jowi

Tegenwoordig omdat het zo lang licht blijft en dus zo laat donker is, doordeweeks geen tijd over voor een hele film, dus dan kijk ik 1 of 2 afleveringen van een serie. Ben nu met Prison Break bezig. Elke avond een aflevering, soms 2. Goeie serie!

Douma

Op dit moment kijk ik bijna iedere dag en aflevering van Carnivale. Wat een fantastische serie! Ik ben een groot liefhebber van series. Alle seizoenen van 24 en Sopranos zijn al voor gegaan. En Prison Break natuurlijk ook.
"Nothing lasts, but nothing is lost."

Marsh

Gister Stir of Echoes gekeken, zooooooooooo wat een goeie film!!

Vanavond nog geen idee, iemand een tip?
Het meisje is dr ook nog vanavond, dus moet wel een goeie zijn uiteraard.  O0

SeriousCinema

Douma

Wat ik zelf een fantastische film vind is Les Invasions Barbares(http://www.imdb.com/title/tt0338135/).
"Nothing lasts, but nothing is lost."