Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Roland

Net Cars gekeken, ik vond 'm echt supercool :D

reza

effe zitten spelen met de Snazio en wat HD voorbij zien komen.
Maar het is echt niet te harden boven, ongeveer 38 gr.
En toen ik de beamer uitzette ging het lampje branden van TEMP ::)
Dus maar effe wachten totdat ik weer wat ga kijken.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

NeonKnight

Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Rikske

Gisteren Two for the Money gezien, leuke film

Roland

LittleNinja

R

Ik vond hem slechter dan beiden. :(

Roland

Citaat van: LittleNinja op juli 26, 2006, 06:05:22
Beter dan 2, slechter dan 1?

Citaat van: Ruben op juli 26, 2006, 08:52:55
Ik vond hem slechter dan beiden. :(

Zeker slechter dan deel 1 en ik denk ook slechter dan deel 2, maarrrr wel erg vermakelijk ... een echter 'popcornfilm'  :)

jaco

James bond marathon, vanavond de 3e: goldfinger aan de beurt.
9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable

bmateijsen

Citaat van: jaco op juli 26, 2006, 09:07:55
James bond marathon, vanavond de 3e: goldfinger aan de beurt.

Hoe zijn die HD-transfers??

jaco

Citaat van: bmateijsen op juli 26, 2006, 09:11:45
Hoe zijn die HD-transfers??
Tja.. Dr No was matig, From russia with love al wat beter. Het is natuurlijk materiaal uit 1963/1964. Het is minder qua scherpte dan nieuwere films, maar verder wel heel goed te bekijken. Ik heb geen DVD als vergelijk verder.
9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable

Roland

bmateijsen

Citaat van: Roland op juli 26, 2006, 16:34:08
Clerks gekeken, geweldig  ;D

Dat definieert de uitdrukking snowballing nog eens ;) 8)

reza

Gisteren : Beowulf & Grendel. Tja :-\ slechte aftrek van the 13th Warrior. Maar wel goed te doen.

Vandaag: Running scared, erg snelle film, er gebeurt van alles en nog wat. Redelijke film.

eduard

Heb gisteren Naqoyqatsi gekeken, langste screen saver die ik ooit gezien hebt, de muziek is wel goed. Vreemde dvd :)

tiptop

Citaat van: eduard op juli 26, 2006, 20:02:52
Heb gisteren Naqoyqatsi gekeken, langste screen saver die ik ooit gezien hebt, de muziek is wel goed. Vreemde dvd :)
Volgens mij is dat het laatste deel van een trilogie van de componist Philip Glass. Het is bedoeld als hedendaagse kunst met muziek en beeld.

De eerdere delen heten Koyaanisqatsi en Powaqatsi. ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Bass

Gisterenavond naar "Sky Fighters" gekeken. Een franse film met geweldig mooie lucht-gevechts-scenes. Zeg maar een moderne versie van Top Gun maar dan met veel mooiere beelden (zowel in de lucht als van de "babes" :-).

Een film die gewoon vraagt om op een zo groot mogelijk doek afgespeeld te worden. Ook het geluid is heel goed (voor zover ik dat op mijn stereo-installatie kan beoordelen). Echt een aanrader!

Het is een recente dagfilm uit de videotheek (movie max) dus vast ook elders te krijgen.

Bas.
Samsung UE55HU7500LXXN | Dune Smart D1 | W7-NAS | Logitech Squeezebox Receiver / Boom / Radio |  Samsung Galaxy S3 Remote | Harmony 895 Remote | Humax iHD-5050c | NAD C372 | Newtronics Speakers (stereo).

reza

eduard

Citaat van: tiptop op juli 26, 2006, 20:10:34

De eerdere delen heten Koyaanisqatsi en Powaqatsi. ;)
Heb ik gelijk ook maar besteld :)

Dru

Derailled

Hele spannende film! Zat tot het einde op het puntje van m'n stoel  O0

Raymen

Net Genoten van Slither.

Geweldige pulp horror.

Beetje in de stijl van
blob en deep rising.

En de humor van lake placid en eight legged freaks.

Gaaf om een keer lekker te genieten va een vet gore gehalte.

8/10

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Roland

Taxi (2004) ...waardeloze remake  :-X ... gelukkig compenseert de aanwezigheid van Gisele Bundchen in de rol van bankrover dit enigszins  :-* ;D

Roland

Jay and Silent Bob Strike Back weer eens gekeken, blijft tof  ;D

Daarna Final Destination 3, welke vrij matig was. Zeker de minste van de 3.

eduard

Heb net 16blocks gekeken, vond het best wel een aardige film.

LittleNinja

Dit weekend gekeken naar Final Fantasy ( The Spirit Within )... ( bedankt Oracle!  ;) )

Blijft een mooie en bijzondere productie!!