Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

R

Net ice age 2 gezien in de bios. Vermakelijke film hoor. Een aanrader voor mensen die van subgeweld houden...

Sjors

Citaat van: Ruben op maart 31, 2006, 18:53:55
< Knip > Een aanrader voor mensen die van subgeweld houden...

Bedankt voor de tip Ruben :)

Groet, Sjors

El Penumbra

Hitch

(Dan is m'n ega ook weer blij... ;))
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

Bionica

Het word of Alexander,

Of ik ga op avontuur met Jumanji :P
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

molle

Men in Black I en II nog eens gezien :D
De effecten van in die tunnel  :o O0
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

GerritZ

Into The Blue met Jessica Alba  O0

Opzich wel een leuke film om een keer te zien en de effecten zijn erg leuk (het net of je zelf onder water bent)

Bionica

Citaat van: Bionica op maart 31, 2006, 20:08:31
Het word of Alexander,

Of ik ga op avontuur met Jumanji :P

Het is dus toch Alexander geworden, wat een boeiende film zeg, alleen die veranderingen van tijd lopen een klein beetje door mekaar, dat is jammer
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Grindtegel

Citaat van: GerritZ op april  1, 2006, 09:26:05
Into The Blue met Jessica Alba  O0

Opzich wel een leuke film om een keer te zien en de effecten zijn erg leuk (het net of je zelf onder water bent)

IK heb hem ook gezien maar geen idee van effecten of waar de film over ging  8)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Bionica

Citaat van: Grindtegel op april  1, 2006, 12:21:48
IK heb hem ook gezien maar geen idee van effecten of waar de film over ging  8)

Dat heb je he met een mooie vrouw in de film :P

Edtbonep

Panasonic TH42PV60, Sony STR-DA2400ES, Sony DVP-NS930 QS, Sony RDR-HX725S, Sony CDP-XB920 QS, Sony MDS-JE530, Philips DCC 730, Thorens TD-280 MKII, Pied Piper, Mordaunt Short 902.

reza

Ik heb gisteren Dirty gekeken. Prima film ;)
Cuba jr speelt de perfecte rol voor hem. Was ook een waanzinnig beeld trouwens.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Edtbonep

Make my day punk....
Het mooie is dat die revolver helemaal geen 44 Magnum was, het model was nog niet gereed en onze Harry moest het daarom met een iets lichter model doen......
Panasonic TH42PV60, Sony STR-DA2400ES, Sony DVP-NS930 QS, Sony RDR-HX725S, Sony CDP-XB920 QS, Sony MDS-JE530, Philips DCC 730, Thorens TD-280 MKII, Pied Piper, Mordaunt Short 902.

graafke

voor straks staan er 2 op het programma:

reza

The Island is echt een goeie film. Althans dat vind ik. ;)

graafke

Citaat van: reza op april  2, 2006, 18:29:17
The Island is echt een goeie film. Althans dat vind ik. ;)

ik MOET hem zien aangezien ik Chrysler verkoop en veel mensen tegen mij zeggen dat er veel 300C's in mee spelen  ;D

eduard

vandaag Duplex en Identity gezien vooral die laaste vond ik wel een aardig film.

graafke

Rikske

Dit weekend Rules of Engagement gezien, niet een top film maar wel leuk om kijken.

reza

net klaar met Bladerunner HD ;D voor een oude film zag hij er nog goed uit.

Grindtegel

Net klaar met King Kong. Wauw, wat ben ik blij dat ik bij deze film heb besloten om hem af te wachten op dvd en niet naar die waardeloze k.u.t. bioscoop in Oss te gaan. Wat een aktie, wat een geluid en het beeld is ook helemaal top. Pfff, lang geleden dat ik fysiek moe ben van een film kijken,sjappoo!! Alleen jammer dat het aapje weer dood moet, ik hoopte dat ie in deze derde verfilming wel zou ontsnappen  ;)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

reza

AndreF

Gisteravond:
WARLORD

o nee hij heeft LORD OF WAR

Met Nicolas Cage

Indrukwekkende film
SAMSUNG LE40M86BDMARANTZ SR 5002 /
KEF Q7 / KEF Q10C / KEF Q-Compact / KODI OPENELEC  / Harmony One+

Dracoplasm

Superbit: Gladiator.

Superbit: Leon. (nu bezig)

Moet toch ergens mijn nieuwe ab mee uitproberen  8)
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Bionica

Net klaar met Hannibal

Blijft gruwelijk goed

robbiedobbie

daarnet 'four brothers' gekeken.

matig
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player