Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

reza

Citaat van: FrenkB op november  6, 2005, 09:44:16
Vrijdagavond "War of the worlds" gezien, wat een tegenvaller. Vond het echt helemaal niks. Hoge irritatiefactor door Tom Cruise en Dakota Fanning. Ik was blij dat de film afgelopen was ...
Ik kon er wel met plezier naar kijken. Al vond ik wel voor de tweede x dat hij erg snel is afgerafeld!! Das dan weer een beetje jammer.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Cognoscere

Ik heb gisteravond Heaven's Pond gezien en vond het een zeer originele film...een van de betere die ik de laatste tijd gekeken heb :D
DENON
QUADRAL
ELAC

Dracoplasm

Net National security gekeken, aardige film, maar deze dvd heeft me toch een mooi beeld, en een aardige 5.1 track  :)
Viel me gister avond bij spider man 2 ook al op, gewoon r2 NL, met aan de zijkant het pijltje met dvd video -> PS2...

Naja, strax iets met veel geweld/oorlog/aktie kijken, of trainspotting, ook een leuke dts track  :o
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

robbiedobbie

daarnet ook trainspotting zitten kijken.

blijft wel een heftige film
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

eduard

Heb net naar Kindom of heaven gekeken, deze film viel niet helemaal niet tegen.
Ook de afgelopen dagen het vierde seizoen van Alias gekeken, niet onaardig.

Atrax

Vanavond Resident Evil gekeken. Ruige film met spetterende aktie en een super soundtrack.  :P
In tegenstelling tot het vervolg een erg vermakelijke film.
If it doesn't kill you, it can only make you stronger...

blackball147

Alone in the Dark : viel erg tegen, heeft een beetje weg van een iets beter gebudgeteerde B-film, heel onsamenhangend verhaal en slechte acteursprestaties

Batman Begins : heel goed en onderhoudend. de twee uren vliegen voorbij en vervelen geen moment, beter dan de eerste batmanfilms.

Arno P

Citaat van: Atrax op november  6, 2005, 23:38:14
Vanavond Resident Evil gekeken. Ruige film met spetterende aktie en een super soundtrack.  :P
In tegenstelling tot het vervolg een erg vermakelijke film.

Deel2 is niets?

Arno P

Citaat van: blackball147 op november  7, 2005, 16:08:47

beter dan de eerste batmanfilms.

De eerste van Tim Burton is overigens toch wel aardig he?

blackball147

Citaat van: Arno P op november  7, 2005, 17:09:34
De eerste van Tim Burton is overigens toch wel aardig he?

die was idd zeker niet slecht maar Batman Begins haalt toch wel een hoger niveau mi ( natuurlijk zijn de effecten wel ietsje meer up-to-date tov Tim burton's batman  :D )

Arno P

Citaat van: blackball147 op november  7, 2005, 17:23:33
die was idd zeker niet slecht maar Batman Begins haalt toch wel een hoger niveau mi ( natuurlijk zijn de effecten wel ietsje meer up-to-date tov Tim burton's batman  :D )

Kwijlend wachtend op de dvd....erg benieuwd  ;)

Atrax

Citaat van: Arno P op november  7, 2005, 17:08:45
Deel2 is niets?

Zeer slap aftreksel van een aktiefilm, erg over the top. Waar deel 1 nog een originele film van een succesvol computerspel was, is deel 2 een film geworden die zijn cast (Milla Jovovich) nieet waardig is.

gr.
luuk

Dru

Citaat van: Atrax op november  7, 2005, 17:34:42
Zeer slap aftreksel van een aktiefilm, erg over the top. Waar deel 1 nog een originele film van een succesvol computerspel was, is deel 2 een film geworden die zijn cast (Milla Jovovich) nieet waardig is.

gr.
luuk

Ben ik wel met je eens. Maar ik ben toch ook erg benieuwd naar het 3e deel  8)

Atrax

Citaat van: Dru op november  7, 2005, 17:42:00
Ben ik wel met je eens. Maar ik ben toch ook erg benieuwd naar het 3e deel  8)

Gek he, maar dat vind ik ook....hopende dat ie van gelijke strekking (qua kwaliteit) wordt als deel 1   :D

BOUBOU

Gisteren heeft Batman Begins de dvd speler van binnen gezien  8)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Sjors

"The Corrs live in london" vanavond, ben morgen lekker vrij  8)

Groet, Sjors

R

Mooie dvd sjors.

Hier passeert Monsters inc vanavond de revue.

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

R

Die vond ik echt bagger. Totaal niet mijn film :(

Sjors

Citaat van: Ruben op november  7, 2005, 22:53:35
Mooie dvd sjors.

Ik heb er van genoten Ruben!  :D   lekker in DTS kreeg er koude rillingen van  8)

Groet, Sjors

R

Sjors

Citaat van: Ruben op november  7, 2005, 23:36:15
De cd is nog lekkerder :P

Ik geloof je meteen! die zal ik dan eerdaags aanschaffen  ;)

Groet, Sjors

molle

Zak het weten te zeggen wat ik er van vond.
Hij komt net vers uit de slede van men PC >:D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Sjors

Citaat van: molle op november  7, 2005, 23:45:44
Zak het weten te zeggen wat ik er van vond.
Hij komt net vers uit de slede van men PC >:D

Das illegaal  >:(

;D ;D ;) ;)

Groet, Sjors

molle