Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Pantera

Vanavond Hostage, gisteravond Robots en daarvoor The Hitchhiker's guide to the galaxy.

Miranda
TAG McLaren AV192R , Krell KSA300s, Krell KSA50s
TEAC VRDS25x (SE mod.), TViX M6500A, Humax HD5000C, PSAudio PPP,
Wilson Audio Watt/Puppy (3/2), NAS Whale
JVC D-ILA RS20, Transparant Dig.Ref./ML Ref.XL/ML Ultra/MW Ref./MW, PL Ref., NBS Monitor 0 dig., XTC, Kemp groep, Callas ClampRack

molle

Net Robots gezien. Vond hem wel lachen ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Marc R

Afgelopen week weer eens Ronin gekeken. Blijft een geweldige film.

Jimmy Conway

NeonKnight

Eergisteren the house of wax (2005) en robots.
Beiden geen hoogvliegers...  :-\
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

jowi

Gister Bad Boys I in 1080i gezien, blijft toch een leuke film, en Téa Leoni in HD.... rrrrrr..... :-* Deze HD versie vond ik trouwens erg goed qua beeld. Niet super, gestoken scherp maar zeer goed kleurgebruik en zeer veel detail.

Jimmy Conway

Gisteren Banlieue 13 gezien, de Franse versie van XXX, zelfs met
een afgeslankte Vin Diesel. Snelle aktie, slap ongeloofwaardig verhaal.

Moony

Gisteren Superman maar eens gekeken, had 'm al een tijd liggen maar nog nooit gezien.

NeonKnight

Citaat van: Jimmy Conway op oktober 23, 2005, 12:46:22
Gisteren Banlieue 13 gezien, de Franse versie van XXX, zelfs met
een afgeslankte Vin Diesel. Snelle aktie, slap ongeloofwaardig verhaal.

In tegenstelling tot xXx bedoel je?  ;D
Ik vond 'm eerlijk gezegd erg sterk, vooral door de combinatie van muziek en extreme beelden.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

blackball147

net red eye gezien. viel me een beetje tegen, vrij klassiek gegeven en ook zo uitgewerkt, en bovendien vrij kort ( minder dan 90 min )

al bij al toch genoeg onderhoudend om de aandacht te bij te houden.

Romano

Citaat van: blackball147 op oktober 23, 2005, 17:59:27
net red eye gezien. viel me een beetje tegen, vrij klassiek gegeven en ook zo uitgewerkt, en bovendien vrij kort ( minder dan 90 min )

al bij al toch genoeg onderhoudend om de aandacht te bij te houden.

Ik heb hem ook gezien en ik vond hem ook niet zo spectaculair, maar hij is wel vermakelijk.

Wimpie007

Gister pulp fiction gekeken, als demo-filmpje voor paar vrienden
Altijd weer plat van het lachen ;)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

NeonKnight

Ben nog bezig met kingdom of heaven (even aan het eten).
Valt me niet tegen, hoewel ik me van tijd tot tijd afvraag waar Aragorn nu is gebleven  ;D

Erik van Voorst (in memoriam)

Vanavond Star Trek III...nog nooit GROOT gezien.....ben benieuwd (elke week kijk ik een deel)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

blackball147

Citaat van: NeonKnight op oktober 23, 2005, 20:12:31

Valt me niet tegen, hoewel ik me van tijd tot tijd afvraag waar Aragorn nu is gebleven  ;D

mss overgelopen naar de Uruk-Hai ?   ;D

astrobart

Citaat van: wimpie007 op oktober 23, 2005, 19:58:03
Gister pulp fiction gekeken, als demo-filmpje voor paar vrienden
Altijd weer plat van het lachen ;)

das toevallig ik ook>
Ik had hem nog nooit breedbeeld gezien.
Nu dus wel.
Gisteren ook nog even saw gekeken op de barco.
Het vroegere werkwoord buizen heeft toch dan wel een iets andere betekenis!!! ;)

Wimpie007

Saw heb ik hier sinds vrijdag liggen, gaat er misschien vanavond wel in, als ik niet verder aan de bekabeling aan het werken ben :)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

Atrax

Vanavond Robots gekeken.  Erg geestige animatiefilm van de makers van Ice Age.
If it doesn't kill you, it can only make you stronger...

jowi

Gisteravond 'Windtalkers' gekeken, de 1080i versie. Qua beeldkwaliteit niet je-van-het, soms zat er zelfs scherpte verschil tussen camerawisselingen tijdens een scene met een gesprek, maar jongens, wát een geweld... qua oorlogsrealisme en gruwelijkheden doen de oorlogscenes niet veel onder voor het eerste gedeelte van Saving Private Ryan...

Sjors

Citaat van: molle op oktober 12, 2005, 14:49:35
Wie zegt dat Sjors in het enkelvoud is >:D

Wat zijn we weer funny  ::)  ;D

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Raphie

4 Brothers net bekeken: Wat een goede film zeg.....  O0 echt een van de betere sinds lange tijden
JBL PRX Power!

Sjors

Citaat van: molle op oktober 25, 2005, 14:40:17
Ook net wakker geschud zeker :P >:D ;D

LOL  ;D  late reaktie inderdaad, was een week in zuid-Duitsland  ;)

Groet, Sjors

Atrax

Ik had al heel lang Eternal Sunshine of the Spotless Mind liggen....helaas nooit de moeite genomen hem te bekijken, maar afgelopen avond wel. Wat een gode film!!! Echt super!
Jammer dat ik hem mezelf niet eerder heb gegund.  ::)
If it doesn't kill you, it can only make you stronger...

astrobart

crash, echt een toppertje vindt ik dan 8)