Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Raymen

Nu anacondas....

En straks op TV The Southern Comfort(rete goede oorlogsfilm)...

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

robbiedobbie

zojuist The interpreter en The truth about love gezien. 1e ok, 2e viel wel mee.
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

Marcel_T.

Citaat van: Raymen op oktober 16, 2005, 20:47:18
En straks op TV The Southern Comfort(rete goede oorlogsfilm)...

Sow! En wat drink je daarbij??? Juist!!
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Starred

Monster
Lekker ding Charlize Theron is letterlijk en figuurlijk veranderd in een monster. Onherkenbaar. Oscar dubbel en dwars verdiend!

Romano

NeonKnight

Vanavond alone in the dark en cursed gekeken.

Alone in the dark is een slechte tomb raider/ resident evil kloon.
Cursed een slechte teen wolf/ ginger snaps kloon.

Oftewel: was niet veel aan te beleven, maar ja ik moest even de nieuwe versie van TheaterTek proberen (dat werkt prima).
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Roland

Gisteravond Bullitt gekeken, een niet-onaardige film uit 1968 met jawel ... Steve McQueen :)
Best bizar trouwens dat je iemand (Robert Vaughn in dit geval) in een 37 jaar oude film herkent, maar deze persoon niet kan plaatsen en er dan later achter komt dat je hem uit BASEketball kent  ;D

blackball147

net house of wax achter de kiezen.

mja, zoals dertien in een dozijn, maar af en toe toch ff schrikken, en een paal door het hoofd van paris hilton is ook niet zo een slecht idee     >:D

BWzes03

Net Jaws 1 (Special 30th Anniversary edition) zitten kijken.....
John Williams rules !!!
HT: Rotel RSP-1098|RMB-1075|Marantz Ma-500|QED Qunex4S|75 Signature|Pana BD50|WD HDTV-Live|Epson TW700ISF|B&W DM603|LCR600|DM601|ASW-675
ST: Rotel RC-1090|RB-1092|RT-1080|RCD-1072|Pro-Ject Debut III Esprit|Ortofon 2M Blue|Pio N-50A-s|Pio DV-989Ai-S|Nordost Red Dawn|Monster M2.2s|B&W N802|ASW-700
Pana TH-42PY70

Erik van Voorst (in memoriam)

Citaat van: BWzes03 op oktober 18, 2005, 22:19:17
Net Jaws 1 (Special 30th Anniversary edition) zitten kijken.....
John Williams rules !!!

Eigenlijk Debussy La Mer rules........ :P maar laten we het er maar ophouden dat hij de themaatjes geleend heeft...ik vind hem in ieder geval ook de beste filmcomposer... 8)

Vanavond voor mij pas de eerste keer................Shawshank Redemption......ben benieuwd wat voor film!!!!
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

blackball147

bij mij staat er ook al een oudere op het programma, maar 1ntje waar ik al veel positieve dingen over heb gehoord, nl house on the haunted hill, ben benieuwd....

BWzes03

Citaat van: Erik van Voorst op oktober 19, 2005, 19:55:30
Eigenlijk Debussy La Mer rules........ :P maar laten we het er maar ophouden dat hij de themaatjes geleend heeft...ik vind hem in ieder geval ook de beste filmcomposer... 8)

Oh? Weer wat geleerd......

Citeer
Vanavond voor mij pas de eerste keer................Shawshank Redemption......ben benieuwd wat voor film!!!!

Whoa.. je gaat genieten.. zeker weten.
Shawshank Redemption, samen met the Green Mile een van mijn favouriete Stephen King films, en eigenlijk favouriet in het algemeen...
HT: Rotel RSP-1098|RMB-1075|Marantz Ma-500|QED Qunex4S|75 Signature|Pana BD50|WD HDTV-Live|Epson TW700ISF|B&W DM603|LCR600|DM601|ASW-675
ST: Rotel RC-1090|RB-1092|RT-1080|RCD-1072|Pro-Ject Debut III Esprit|Ortofon 2M Blue|Pio N-50A-s|Pio DV-989Ai-S|Nordost Red Dawn|Monster M2.2s|B&W N802|ASW-700
Pana TH-42PY70

BernHardN

vanavond deel 2 van Der untergang op dld-1
gister deel 1 gezien, best lastig zonder ondertietels en dialect

grt,
Bernhard

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

R

Vin_cent

Citaat van: Erik van Voorst op oktober 19, 2005, 19:55:30

Onlangs ook voor het eerts gezien. :-[ Prachtig gewoon. :o
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

VlisChris

Gister Der Untergang op dvd gekeken (was ook op de ARD) en daarna Gladiator.
Twee lange films dus ;D
Vanavond in ieder geval Million Dollar Baby die ik vandaag net gekocht heb. En misschien nog wel een tweede titel. Maar voor hetzelfde geld ga ik net zo makkelijk biertjes drinken in de stad na afloop ;D

reza

Net de FIRM gekeken ;D was even vergeten wat een goeie film dat is O0
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

blackball147

cursed op het programma.

house on the haunted hill vond ik nog verrassend goed, een mix van the haunting met 13ghosts en een hele goeie soundtrack met gefundeerd laag en enorm veel gebruik van de rears.

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Wimpie007

Woensdagnamiddag de allereerste film in de HT -> Jurassic Park 1 :D
M'n broer is het moment Saw aan het kijken, en ik heb daarstraks beetje Linkin park - live in texas zitten kijken.
Vanavond misschien ook nog iets, 'k weet nog niet wat :)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

Raphie

Net bekeken: The Island, Sin City, RedeYe, AmittyVille 2005, en StarWars III

Allemaal wel aardig.
JBL PRX Power!

blackball147

cursed: viel wel mee, uitmate voorspelbaar en herkenbaar, wednesday is groot geworden.........

net in de bioscoop: brothers Grimm, had er iets meer van verwacht, is zo een beetje sleepy hollow-achtig sfeertje waarin verschillende sprookjeselementen worden verweven in 1 groot sprookje. toch kon het me niet echt boeien, een beetje aan de drukke en onaansamenhangende kant.

Atrax

Citaat van: Raphie op oktober 21, 2005, 17:51:37
Net bekeken: The Island, Sin City, RedeYe, AmittyVille 2005, en StarWars III

Allemaal wel aardig.

Ik vind Sin City echt een meesterwerk....weer eens een film die boven de algmene standaard uitspringt.
If it doesn't kill you, it can only make you stronger...

Raphie

Net Serenity gezien, lekkere vage SciFi  film...
JBL PRX Power!