Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

)p(

Yume weer eens gezien! Fantastisch hoe je in de dromen van Kurosawa, misschien wel de beste regisseur, mag ronddwalen. En dat met zo'n overweldigende cinematografische poezie...ik ben zo'n sucker voor mooie beelden...  Wat is het toch heerlijk dat je zo'n klassieker elk moment lekker groot kunt zien in je eigen ht en niet meer afhankelijk bent van die ene keer in de x jaar dat ie nog eens in de bios draait! :D

(ps Weet iemand wat de beste dvd versie van Ran is? De dvd die ik heb is bagger. Zou een kleine moord doen voor een hd versie van Ran! ;) )

peter

reza

Net Top Gun zitten kijken, blijft wel een leuke film ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

astrobart

ff the notebook gekeken, wel een beetje vrouwen film, maar die keken dan ook mee hehe

Jimmy Conway

The Interpreter en House of the flying daggers.

bart_nl

Citaat van: vpv op oktober  3, 2005, 22:42:46(ps Weet iemand wat de beste dvd versie van Ran is? De dvd die ik heb is bagger. Zou een kleine moord doen voor een hd versie van Ran! ;) )
Ik heb hier de "masterworks edition" uit 2003 en die is redelijk. Bij de special features op deze DVD laten ze zien hoe ze het beeld "verbeterd" hebben.  Ik heb mijn twijfels of die verbeteringen niet veel beter hadden gekund omdat nu vooral kontrast lijkt te zijn verhoogd. 
Goede nieuws is dat er eind november een Criterion release komt en dat zijn normaliter technisch heel mooie DVDs.

blackball147

electra: mja, geen topper, maar onderhoudend

op het programma: hostage  en the 14th patient. laatste film is mij onbekend, maar het vrouwtje is er om geweest, zodoende......lijkt me zo een beetje de betere tvfilm

Marc R

Gisteren Alexander gekeken. Viel helaas een beetje tegen. Was wat traag en zat weinig spektakel in. Niet echt wat ik er van verwacht had.

)p(

Citaat van: bart_nl op oktober  8, 2005, 18:10:54
Ik heb hier de "masterworks edition" uit 2003 en die is redelijk. Bij de special features op deze DVD laten ze zien hoe ze het beeld "verbeterd" hebben.  Ik heb mijn twijfels of die verbeteringen niet veel beter hadden gekund omdat nu vooral kontrast lijkt te zijn verhoogd. 
Goede nieuws is dat er eind november een Criterion release komt en dat zijn normaliter technisch heel mooie DVDs.

Ah dat is inderdaad erg goed nieuws, alleen een hd versie zou nog beter nieuws zijn :) Maar dat duurt nog wel een tijd, dus die criterion versie zal ik zeer waarschijnlijk proberen!

peter

Atrax

Gisteren "The Forsaken" uit 2001 gekeken. Slap aftreksel van een vampierfilm  ::)
If it doesn't kill you, it can only make you stronger...

blackball147

hostage met een trillende bruce willis, het is eens iets anders. best een goeie en spannende film.

voor vananvond staat 'de indringer' op het menu met oa koen de bouw, mi 1 van de betere vlaamse acteurs naast jan decleir.

reza

viawise

Below gaat er zo in. Even plaats nemen in de onderzeeer en griezelen maar...
Omdat je HT nooit af is...:)

reza

Forrest Gumb- even een traantje weggepinkt :'( blijft een mooie film.
en net The Amnivill Horror gekeken, moet zeggen wel Creepy :P

molle

Ga nu Saw in de lade leggen :) Het is er het uur voor om zulke films te zien ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Sjors

Citaat van: molle op oktober 10, 2005, 23:32:36
Ga nu Saw in de lade leggen :) Het is er het uur voor om zulke films te zien ;D

Als je nou een beetje had doorgewerkt vandaag, dan had je beneden kunnen kijken  O0 ;)

molle

Citaat van: Sjors op oktober 10, 2005, 23:40:16

Als je nou een beetje had doorgewerkt vandaag, dan had je beneden kunnen kijken  O0 ;)

Funnymen :P
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Jimmy Conway

Sjors, ik stel voor om Molle zijn dvd's in beslag te nemen, totdat
zijn HT klaar is.  ;D

molle

Zal ik voorstellen dat jullie allemaal een beetje komen helpen ;D

Jimmy Conway

Citaat van: molle op oktober 11, 2005, 13:33:51
Zal ik voorstellen dat jullie allemaal een beetje komen helpen ;D

Wil je prutswerk?  ;D

Romano

ik ga vanvond maar de matrix kijken.

molle

FrankB

Gisteravond "Kingdom of heaven" zitten kijken. Op zich wel aardig, maar Orlando Bloom is toch niet helemaal opgewassen tegen z'n rol. Jammer.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

NeonKnight

Citaat van: FrenkB op oktober 11, 2005, 15:02:58
Op zich wel aardig, maar Orlando Bloom is toch niet helemaal opgewassen tegen z'n rol. Jammer.

Dat probleem heeft 'ie m.i. helaas wel vaker (bijv. in Troy)  :-\
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

FrankB

Citaat van: NeonKnight op oktober 11, 2005, 19:35:14
Dat probleem heeft 'ie m.i. helaas wel vaker (bijv. in Troy)  :-\

Klopt! Daar vond ik Pitt ook niet erg overtuigen overigens. Te modern voor de tijd waarin de film speelt.

Orlande Bloom is natuurlijk wel briljant als Legolas in LOTR  8)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

NeonKnight

Citaat van: FrenkB op oktober 11, 2005, 21:01:14
Klopt! Daar vond ik Pitt ook niet erg overtuigen overigens. Te modern voor de tijd waarin de film speelt.
Ben ik wel met je eens. Desalniettemin vond ik 'm veel beter dan het muur-Bloompje  ;D

Citaat van: FrenkB op oktober 11, 2005, 21:01:14
Orlande Bloom is natuurlijk wel briljant als Legolas in LOTR  8)
Maar dat zijn eigenlijk films die niet zo sterk om de acteurs draaien, net als bijvoorbeeld the Matrix.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers