Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

robbie12345

Citaat van: BWzes03 op september 28, 2005, 12:59:41
Robbie12345, howel ik het van de Batman / Hulk / X-men verhalen wel eens ben, zijn er naast "the Crow" toch zeker nog twee comic verfilmingen die je hier te kort doet.

Constantine en Sin City.  Deze twee films hebben het donkere karakter van de comics plus een goede verhaal lijn.
Met Sin City is het zelfs een direkte vertaling van de comic stijl, dat naar mij idee zeer goed is neergezet.
De All-star cast werkt trouwens ook..... Heb je Sin City nog niet gezien? Gelijk doen, als je een fan bent van comics, is dit een superfilm.
Mijn 2 eurocentjes...

Ik moet je hierin gelijk geven constantine heb ik inderdaad over het hoofd gezien :D en Sin City heb ik toevallig net op dvd en ga ik binnenkort kijken. Wat ik heb gezien (de 1ste vijf minuten... erg cool!!)
Ben heel erg benieuwd

Voor de rest had ik inderdaad gehoopt dat batman door Nolan kleiner gehouden had kunnen worden, minder mainstream blockbusterachtig. Ik ben er inderdaad daardoor met een verkeerde instelling heen gegaan. Ik kon bijvoorbeeld best genieten van War of the Worlds omdat dit precies was wat ik van tevoren verwachtte. Ik kon me om het einde ook niet druk maken van deze film. Omdat de aliens bijzaak waren en het meer ging om de reactie, de strijd om te overleven van de hoofdrolspelers, maar dat is weer een ander verhaal :)
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

Sjors

Citaat van: molle op september 28, 2005, 14:24:38
Blijft nog wel een goede film he :D

Ja absoluut! even als de Lift  8)  van eigen bodem hé naja voor jouw net op de grens  ;D

molle

Citaat van: Sjors op september 29, 2005, 00:46:36

Ja absoluut! even als de Lift  8)  van eigen bodem hé naja voor jouw net op de grens  ;D

Bwah, zelf naar Almere rijden viel goed mee. Had langer verwacht dan 2 uur rijden.
Zie je, Nederland ligt naast de deur ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Sjors

Citaat van: molle op september 29, 2005, 00:57:41
Bwah, zelf naar Almere rijden viel goed mee. Had langer verwacht dan 2 uur rijden.
Zie je, Nederland ligt naast de deur ;D

Wat wil je ook met zo'n Audi hé en zo veel koopel koppel  ;)

Marc R

Gisteravond laat vlak voor het slapen gaan nog effe Van Wilder gekeken. Soms echt te flauw, zo erg dat het niet eens meer lachwekkend was. Had soms meer het idee dat ze zoveel mogelijk pogingen deden om bijvoorbeeld American Pie te overtreffen, dan dat ze daadwerkelijk een film met een redelijk verhaal neer wilden zetten.

robbie12345

Vandaag Sin city gekeken. Inderdaad donker en hardboiled, goeie one-liners en visueel erg sterk. krijgt wel een 7,3 :)
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

molle

Net van de videotheek terug. Straks Million Dollar Babe of zoiets eens bekijken ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Atrax

Morgenmiddag LOTR:Return of the King Ext. Edition kijken, dan heb ik de trilogie weer eens gezien, had ze na de bios niet meer gezien :)
If it doesn't kill you, it can only make you stronger...

Arno P

Bringing out the dead...nog steeds super  ;)

molle

Million Dollar Babe was goed maar o zo triest einde :'(

R

Goede film idd.

Gisteren was het The green mile en vandaag the 25 th hour O0

Atrax

Citaat van: Ruben op september 29, 2005, 23:55:19
Goede film idd.

Gisteren was het The green mile en vandaag the 25 th hour O0

25th Hour is echt een zeer goed film, die mis ik nog in mijn collectie  :P

robbie12345

25th hour is erg cool ja!!

Wat een top acteur die Norton

remon123

vanavond vertical limit op superbit  ;D hoop dat deze qua beeld beter is als spiderman2
Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

)p(

Citaat van: Arno P op september 29, 2005, 23:42:01
Bringing out the dead...nog steeds super  ;)

Meest onderschatte Scorsese...vorige week nog gezien...heerlijk om af en toe op te zetten alleen al vanwege de fantatische beelden van de ambulance die door nachtelijk new york sjeest!  :D

peter

robbie12345

Citaat van: vpv op september 30, 2005, 09:39:26
Meest onderschatte Scorsese...vorige week nog gezien...heerlijk om af en toe op te zetten alleen al vanwege de fantatische beelden van de ambulance die door nachtelijk new york sjeest!  :D

peter

Helemaal mee eens. Schitterende sfeer wordt neergezet in die film!!

reza

Zometeen.........................House of wax kijken, en gisteren Sahara zitten kijken, is goed te doen ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

BOUBOU

Vanavond wordt het Finding Neverland  :)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

MarcoV

Gisteren Hitch gezien, leuke comedy  :)

Marco

Atrax

Vanavond heb ik Panic gekeken. Echt een verschrikkelijk goede film.
Onverwacht! Een serieuze variant op hitman bezoekt shrink, erg goed!   :)

Spacebass

jowi

- Gattaca 1080i, erg fraaie film... gave minimalistische sfeer, mooi gefilmd, goed verhaal....
- Eyes Wide Shut 1080i, erg fraai 'materiaal', Nicole Kidman :-* yeah!
- Batman and Robin 1080i... alleen de moeite waard voor Uma Thurman en Alicia Silverstone in strakke stoeipakjes... dus maar een beetje er doorheen geskipped... ;D en terug... ;D ;D

def0012

American pie......mischien ook wel alle drie  ;) blijft leuk.

groeten def.

Atrax

Vandaag nog een oude DivX gevonden en gekeken, Crocodile Dundee in LA. Voor de melige bui wel ok....kon daarna de prullenbak in  :D

eduard

Net Four brothers gekeken, vond het helemaal geen verkeerde film.