Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Spacebass

Spacebass

Overigens een hele  8) film. Hij heet voluit Banlieue 13  ;)

Zoals altijd niet voor iedereen, maar ik vond hem qua actie/acrobatiek waanzinnig  8) om te zien  :-*
Typisch een franse film waar Luc Besson zijn vinger in heeft mogen roeren  O0

blue-eyes

De originele Planet of the Apes gekeken. Beetje apart, maar eenmaal in het verhaal is het leuk om weer eens te zien. Een kijken of ik de 5 andere delen ook te pakken kan krijgen.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Sjors

Citaat van: Jimmy Conway op augustus 29, 2005, 10:38:28
Der Untergang van Bose?  ;D

>:( :(  ;)

Citaat van: reza op augustus 29, 2005, 18:59:58
Vanochtend toen het nog niet zo warm was op zolder heb ik gekeken..............Boogyman, ik vond het wel een spannende film, met veel schrik effecten :o

Vanmiddag toen het zo heet was buiten, lekker in mijn HT bij 20c Léon gekeken  8)

Word het niet eens tijd voor een airco Reza?  :)

Groet, Sjors

R

Vanavond: Flight of the Phoenix. Best aardige film, maar de sound was top, wat een sfeer zat erin.

reza

Word het niet eens tijd voor een airco Reza?  :)

Groet, Sjors
[/quote Ja eigenlijk wel ja!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

bmateijsen

Gisteravond Around the World in 80 days gekeken... op zich best geinig als je van Chan houdt. Ik vond het verhaal wat magertjes... ::)

molle

Gisterenavond nog eens de SE van Hellboy gezien ;D
De soundtrack en de geluidseffecten slaan me telkens weer om de oren. >:D
De SVS heeft ook weer duidelijk zijn werk gedaan, dat heb ik mogen horen van de vrouw en de klanten beneden in de winkel :-[
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

reza

Citaat van: molle op augustus 30, 2005, 11:49:27
Gisterenavond nog eens de SE van Hellboy gezien ;D
De soundtrack en de geluidseffecten slaan me telkens weer om de oren. >:D
De SVS heeft ook weer duidelijk zijn werk gedaan, dat heb ik mogen horen van de vrouw en de klanten beneden in de winkel :-[
Mooi spul he!!!!!!!!! SVS. hihi

BOUBOU

Citaat van: Ruben op augustus 30, 2005, 00:47:06
Vanavond: Flight of the Phoenix. Best aardige film, maar de sound was top, wat een sfeer zat erin.

Vooral die zandstorm  :o, wat een druk om je heen, dit was de eerste film waarbij mijn vrouw niet vroeg of het wat zachter kon  :D

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Marc R

Afgelopen dagen gekeken:

- Open Water. Na alle kritieken deze film toch maar gekeken. Gebeurd inderdaad niet veel in :).

- Skycaptain and the world of tomorrow. Aardige science-fiction. Niet teveel verhaal maar gewoon lekkere simpele actie. Kan soms heerlijk zijn. Wat ik wel jammer vond was dat het soms wel heel duidelijk te zien was dat het een en ander op de pc gerenderd was (vooral omgeving). Verder wel redelijk.

- Cellular. Vermakelijke popcorn film. Niet echt een bijster intilligent verhaal, maar er zit wel aardig wat vaart in. Einde was wat minder :).

JürgenW

2 Aziatische films:

China Force Strike: saai, verhaal: niets

Naked Weapon: 1e helft niet gek, 2e helft: te veel zoetzappig cliché-gedoe

Raymen

Eergisteren Interpeter gezien...
Goede spannende thriller met nicole kidman...8/10

Urban legend 3 stond gisteren op het menu
deze ging wel,niet zo goed als deel 1,maar veel beter als deel 2..
6/10

En miss conginiality deel 2 ook nog gezien.
Nou echt 3 keer niks.
3/10

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Stress!!!!!

Vrijdagavond "the Skeleton Key". De gasten vonden hem geweldig, ik vond het helemaal niks!
Zaterdag "Eulogy" gekeken. Die vond ik dus echt heel leuk! Wat een geflipte famile...
Denon AVR-4311 - JVC DLA-X3 - Oppo BDR-93EU

FrankB

Gisteravond "Hitch" gekeken, te flauw maar wel gelachen af en toe ...
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

blackball147

eergisteren birth gezien met nicole kidman.

een beetje rare film, heel traag in opbouw, en eigenlijk anders dan ik hem had verwacht. meer ' actie' ala forgotten of iets dergelijk, het blijkt uiteindelijk meer psychologische uitdieping te zijn.

een vreemd geval.......

reza

FrankB

Carlito's way gekeken, lekkere maffiafilm met Al Pacino  8)

Jimmy Conway

En met snuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiffffffffffffffffffffff  Sean Penn  8)

FrankB

Spacebass

Afgelopen week:

The Life aquatic (hele weirde film  ;D )
Tarzan 2 The legend begins
Predator 2
Ocean's eleven

beunky

Zometeen maar weer eens een klassieker er in drukken: Silence of the lambs. Blijft uitstekende film! Hoewel het boek beter is...
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Arno P

Vanavond The usual suspects...blijft goed  ;)

beunky

Citaat van: Arno P op september  5, 2005, 21:58:57
Vanavond The usual suspects...blijft goed  ;)

En vanaf de tweede keer is ie op een heel andere manier leuk dan de eerste keer ;D ;D ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"