Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

supermuis

heb net de manchurian candidate gekeken,wat een goeie film is dit,weer 9 euro verdient :-*

blacklotus

Vandaag heerlijk lang uit op de bank de  volgende films bekeken  ::) ::)

Becool >>Tja was toch nie wat ik er van verwachte
The Last samurai>> Zeer goede sound track
Runaway Jury >> was wel aardig om nog een keertje te bekijken
Versterker  :Duson PA-75
Tuner       :Duson T 100
Cd speler   :Duson CD 150
Luidspreker :Usher CP-6311

molle

Net nog Lost Highway gezien. Blijft toch wel indrukwekkend :)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

patrick_vdb

Citaat van: molle op september 11, 2005, 21:20:41
Net nog Lost Highway gezien. Blijft toch wel indrukwekkend :)

Die heb ik eergisteren ook nog bekeken, machtig mooie film O0 Binnekort Blue Velvet nog maar eens bekijken...

mvrg

Patrick

blackball147

assault on precinct 13: best spannende remake, beetje voorspelbaar, maar goed....

the grudge, nu op het eigen systeem ( eerst in de bioscoop): het blijft voor mij toch 1 van de betere, hoewel ik nu weet wat er gebeurt, komen de haren in mijn nek nog steeds omhoog, en kijkt mijn vrouw nog steeds met de handen voor het gezicht mee  :D

heb even getwijfeld over electra, iemand een mening? is het de moeite om de ht mee te bevuilen?

molle

Mmm, Blue Velvet ken ik niet. Zal ik maar eens gaan huren zeker, als ze hem in de videotheek nog hebben want dateert al uit 1986 :-\
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

patrick_vdb

Hi Molle,

Blue Velvet is net zo'n heerlijk Lynch-werk als Lost Highway...gewoon aanschaffen die hap ;)

mvrg

Patrick

molle

oud_account_1

Net weer eens Deep Impact gekeken, om te kijken of mijn dvd-speler echt regiovrij is :)
(en het is een betere film dan dat stuk prut van Bruce W.)
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Jimmy Conway

Vandaag From Dusk Till Dawn nog maar eens een keer gezien.  >:D

beunky

Vanmiddag O Brother Were Art Thou gekeken, geniale film, geweldige humor :D ;D ;D ;D ;D ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Arno P

Citaat van: patrick_vdb op september 11, 2005, 21:44:23
Hi Molle,

Blue Velvet is net zo'n heerlijk Lynch-werk als Lost Highway...gewoon aanschaffen die hap ;)

mvrg

Patrick

En als je dan een beetje aan Lynch begint te wennen...Mulholland Drive.... >:D ;)

Spacebass

Hotel Rwanda...
De realiteit kijkbaar gemaakt...

toch ff een edit:
Ik wilde deze film eigenlijk niet zien..heb het al weken uitgesteld, maar vandaag kwam het er toch van..

beunky

Zojuist Wimbledon gekeken... wat een matige film...
Afgezien van het verhaal klopt er van het hele tennis maar weinig ;D
Het positiespel is matig tot zeer slecht te noemen, soms zelfs op een niveau waarvoor de betere amateur zich zou schamen... je ziet die Peter Colt soms tijdens het spel tussen de baseline en de serviceline staan te wachten of hem veel te laat terug zien gaan naar het midden, lijkt er gewoon niet op... de tennisballen die ze gebruiken zijn van Penn en niet van Slazenger (die op Wimbledon al sinds 1902 worden gebruikt...), meer van dat soort missers (Hammonds service is extreem hard voor Wimbledon-begrippen, de shirts van de ballenjongens zijn groen en niet, zoals al sinds 1996, paars, er staat zelfs een vrouw tussen in een of andere vage combinatie die compleet niets met het origineel te doen heeft), echt matig zoiets. Doet voor mij zeker afbreuk aan de kwaliteit van de film. Maar afgezien daarvan, het is een vrij clichématig verhaal dus een afrader.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Hanky Panky

Citaat van: beunky op september 11, 2005, 22:34:14
Vanmiddag O Brother Were Art Thou gekeken, geniale film, geweldige humor :D ;D ;D ;D ;D ;D

En goede muziek, heb de soundtrack cd (geen kopie  >:D ) destijds gekocht. Nu de DVD nog ...
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

Roland

Net klaar met The Dukes of Hazzard (2005). Objectief gezien vrij rampzalig, maar toch was 'ie best vermakelijk  ;D

Jimmy Conway

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

reza

Heb Hostage zitten kijken, wel wel een ok film :P
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

Net Electra gekeken, maar ik vond het niet zo bijzonder, ik moet eerlijk zeggen dat het een tijd geleden is geweest dat ik echt een GOEIE film heb gekeken.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Spacebass

Citaat van: reza op september 17, 2005, 11:01:32
Heb Hostage zitten kijken, wel wel een ok film :P
Gisteren gezien en wie een bange Bruce aka "trillip" wil zien moet hem zeker huren  ;D  ;D

NeonKnight

Afgelopen dag gekeken:
- Fabeltjeskrant
- Shrek
- Bolke de beer
- Finding Nemo

...aangezien mijn nichtje van 3 hier dit weekend logeert  :)
Raar om die oude kinderseries weer terug te zien.
Ik kan me niet herinneren dat Bolke de beer zo'n uitvreter was eigenlijk...  :-\
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

oud_account_1

net weer eens gekeken: Pulp fiction.
zometeen: 12 monkeys.
(maar eerst wachten op een signaal uit de keuken, er moet wel gesnacked worden O0)
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

GPO

gisteren Gothika gekeken voor de 2e keer....

voor vanavond "Vet Hard" gehuurd. Lijkt me echt lachen.  :)

GPO
Epson EH-QB1000B | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVC-A10H | Denon DBT-1713UD | Panasonic DP-UB424 | Dune BD Prime 3.0 | 5.1.2 Dolby Atmos setup : Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW - Teufel Reflekt (aan het plafond) | RUconnected + Krüger&Matz kabels | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | Xbox One | Google TV streamer

GPO

Citaat van: GPO op september 18, 2005, 16:21:00
gisteren Gothika gekeken voor de 2e keer....

voor vanavond "Vet Hard" gehuurd. Lijkt me echt lachen.  :)

GPO

"Vet Hard" wordt morgen gekeken ipv nu...

:)

GPO
Epson EH-QB1000B | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVC-A10H | Denon DBT-1713UD | Panasonic DP-UB424 | Dune BD Prime 3.0 | 5.1.2 Dolby Atmos setup : Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW - Teufel Reflekt (aan het plafond) | RUconnected + Krüger&Matz kabels | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | Xbox One | Google TV streamer