Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Dani1982

Citaat van: jowi op augustus 21, 2005, 00:56:31
Net Ocean's Eleven maar weer eens gezien, 1080i. Niet superkwaliteit maar wel een vermakelijk verhaal. En nu ga ik in mijn HT de binnenkant van mijn ogen bekijken...

Slaap jij ook in je HTruimte dan?

JürgenW

Italian for beginners:
aardige film, minder luchtig dan ik had verwacht

NeonKnight

Gisteravond gekeken:

xXx 2 - best een aardige actiefilm. Ice cube was ook wel te pruimen. Beetje een combinatie van gone in 60 seconds en xXx.

Open water - wat een ongelofelijke baggerfilm is dat zeg! Opgenomen met de videocamera van de buurman, niet gehinderd door enig verhaal, acteer- of regietalent... 77 minuten en had in 2 minuten ook verteld kunnen worden...
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

reza

Citaat van: NeonKnight op augustus 21, 2005, 11:15:43
Gisteravond gekeken:

xXx 2 - best een aardige actiefilm. Ice cube was ook wel te pruimen. Beetje een combinatie van gone in 60 seconds en xXx.

Open water - wat een ongelofelijke baggerfilm is dat zeg! Opgenomen met de videocamera van de buurman, niet gehinderd door enig verhaal, acteer- of regietalent... 77 minuten en had in 2 minuten ook verteld kunnen worden...
OOOh ik vond het net andersom, ik vond openwater wel ok, ja ze zullen geen OSCAR winnen voor het beste beeld maarja. en xxx 2 vond ik zeer waardeloos, een beetje namaak 007 (wel leuke effecten) zo zie je maar weer smaken verschillen ..........gelukkig.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

jowi

Citaat van: Reinier Gunther op augustus 21, 2005, 01:36:56
Slaap jij ook in je HTruimte dan?
Ja....  ;D mijn huis is 1 grote open ruimte, zonder aparte kamers... alleen de wc heeft een deur ;D

simonklein

'creating the lord of the rings symphony' gaat er vnaaf in :D

graafke

beunky

Vanavond komt er een groepje vrienden van mij die het huis nog niet heeft gezien, uiteraard betekent dat ook een demo van mijn setje ;D
En daarvoor maak ik onder andere gebruik van deze dvd:

Dan gaat het dies irae op... volume aardig omhoogschroeven... luvly ;D ;D ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

JürgenW

Dat is de versie met Angela Gheorgiu en Claudio Abbado.
Ben benieuwd wat je ervan vindt. Dus laat maar weten.

beunky

Citaat van: JürgenW op augustus 21, 2005, 16:25:41
Dat is de versie met Angela Gheorgiu en Claudio Abbado.
Ben benieuwd wat je ervan vindt. Dus laat maar weten.

Ik heb hem al talloze malen mogen aanschouwen ;) ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Buitengewoon goede uitvoering in mijn ogen/oren, maar er zjin nóg betere (niet veel... en zeker niet op dvd).
Qua geluid en beeld is dit ook gewoon een hele mooie dvd, goede opnames, goede surroundmix ook (gehoord bij Martin en Miranda) en naar mijn idee ook prachtig gefilmd, de kwaliteit is ook hoog van het beeld.

JürgenW

Ik heb ze al een tijdje in mijn  bezit; een keer opgezet, beviel me niet [ik heb het niet over de muziek], na korte tijd afgehaald. ;D

Hhm, als je er zo tevreden over bent, zal ik 't nog een keer proberen. ;)

beunky

Citaat van: JürgenW op augustus 21, 2005, 17:25:42
Ik heb ze al een tijdje in mijn  bezit; een keer opgezet, beviel me niet [ik heb het niet over de muziek], na korte tijd afgehaald. ;D

Hhm, als je er zo tevreden over bent, zal ik 't nog een keer proberen. ;)

Kan (juist bij Abbado) heel erg een smaakkwestie zijn hoor, neem ook bijvoorbeeld Boulez en die is voor de een (ik bijvoorbeeld) helemaal geweldig, de ander vind hem kil, zakelijk, klinisch, doods zelfs dirigeren... puur smaak... :) dat speelt naar mijn mening ook sterk bij Abbado en ook wel bij Von Karajan.

JürgenW

Ik heb twee inmiddels tamelijk oude versies op cd, die ik enkele jaren geleden heb gekocht. De ene is van Toscanini uit 1954, de andere van Karajan van 16-1-1967 van de Scala, met Pavarotti, Price, Cossotto en Chiaurov. Vooral de laatste heb ik toendertijd met plezier beluisterd.

JürgenW

Gezien: deel van Alias, second series
Blijft toch boeien.

beunky

Ik zou intuïtief voor de Toscanini gaan, maar K. was in die tijd op zijn top, Pavarotti was toen ook nog niet het typje zakdoek/jank/overdone dus dat was ook niet verkeerd, ik denk dat beide heel erg mooi zijn...

MarcoV

Vanavond eens LOTR: FOTR. Blijft toch elke keer weer de moeite waard  ;)

Marco

eduard

Net Dark City gekeken, blijft een aardige film.

Spacebass

Ga nu die verguisde 7 seconds eens kijken..tja ben nou eenmaal een Wesley fan, dus ik "moet" wel weten waar het over gaat  ;D

Arno P

jowi

Stepford Wives... yeah Nicole Kidman in HD!!! :-* Oh ja leuke film ook nog. Maar Nicole Kidman in HD!!! Toch binnenkort maar eens Eyes Wide Shut bekijken... lijkt me, afgezien van Nicole Kidman in HD toch wel een taai filmpje... ;D

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Spacebass

Tja wat kan ik zeggen...je moet Wesley ook niet zo close up nemen als hij "pijn" heeft  ;D  ;D Die man moet knokken, niet lijden, daar heeft ie duidelijk te weinig ervaring mee...

De film, niet bijzonder en ver beneden de "normale" Wesley 's

Stress!!!!!

Dear Frankie - Hele aardige snotterfilm
Ballad of Jack and Rose - sterk
Interpreter - Kidmann & Penn spelen sterk. Enkele heel aardige momenten...
Denon AVR-4311 - JVC DLA-X3 - Oppo BDR-93EU

Sjors

Citaat van: Arno P op augustus 18, 2005, 16:19:34
Hier....tis een beetje moeilijk schatten of het nu 19 of 20 graden op zolder is....fijne airco  ;)

Ja heerlijk man zo'n airco  8)

R

Gisteren incredibles gedaan. Wat een gave film blijft het toch en de soundtrack is ++ ook in stereo :P