Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Vande en 1 gast bekijken dit topic.

Steven Coymans

Gisteren Sin City.
Vond hem eigelijk wel tegenvallen.
Denk dat ik ergens iets gemist heb, want kan het de eerste 1 uur  niet aan de rest van de film linken.
Volgende keer op pauze zetten wanneer ik nog eens de koelkast induik op zoek naar lekkers.
Krijgt nochtans een hoge rating op IMDB.
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

Marc R

Gisteravond The Manchurian Candidate gekeken. Redelijke thriller.

Rody

Citaat van: Riddle op juli 10, 2005, 16:44:56
Gisteren Sin City.
Vond hem eigelijk wel tegenvallen.
Denk dat ik ergens iets gemist heb, want kan het de eerste 1 uur  niet aan de rest van de film linken.
Volgende keer op pauze zetten wanneer ik nog eens de koelkast induik op zoek naar lekkers.
Krijgt nochtans een hoge rating op IMDB.

Als ik het goed heb schijnen het aparte verhaallijnen te zijn die onderling niet veel met elkaar te maken hebben, behalve dat ze zich alledrie in Sin City afspelen. Ik vond het in het begin ook raar, maar desondanks wel een goede film, niet zozeer het verhaal maar de manier waarop deze film is gemaakt.

Citaat van: Marc R op juli 11, 2005, 09:22:48
Gisteravond The Manchurian Candidate gekeken. Redelijke thriller.

Idd Redelijk, redelijk tot goed.

jantje112

Gister maar eens 20000 leagues under the sea gekeken. De special laserdiscversie, dat maakt de kwaliteit op het grote scherm er niet beter op :) Wel een goede verfilming van deze voor zijn tijd toch wel indrukwekkende film.

Vanavond heb ik besloten maar te gaan marathonnen met Die Hard 123, die ook al een jaar niet in mijn speler hebben gelegen :)

Marc R

Gister The Incredibles gekeken. Had eerst m'n twijfels over deze film, maar hij viel me echt 100% mee. Komische film die ook voor de wat oudere jeugd leuk is om naar te kijken :).

wil

Gisteravond 11:14 gekeken. Mwoah... er zijn betere in dit genre.
Vanavond maar eens De Dominee zien,
heb ik meer vertrouwen in  8)

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

wil

Citaat van: Marc R op juli 12, 2005, 09:24:23
Gister The Incredibles gekeken. Had eerst m'n twijfels over deze film, maar hij viel me echt 100% mee. Komische film die ook voor de wat oudere jeugd leuk is om naar te kijken :).
Tja, ik vond hem toch wat minder. Ik had me er meer bij voorgesteld vooral omdat de grappen wat obligaat waren.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

Bolle

Citaat van: Marc R op juli 12, 2005, 09:24:23

Ben zowiezo een Pixar fan, maar deze is echt geweldig. Een aanrader! Schijnt ook heel wat spectaculaire bas in te zitten voor de sub bezitters... (ik helaas nog even niet  :P)
Woonkamer 5.1.2 'budget' HT: Nvidia Shield Pro (2019) / Denon AVR-X3600H / Argon Audio Alto5Wall LCR / Argon Audio Alto 5 Mk2 rear / B&W CCM362 height / SVS SB1000 / LG 65G1 OLED
Studeerkamer: Raspberry Pi 4 / IQaudio DigiAmp+ / Monitor Audio Silver RX1 Slaapkamer: Squeezebox Radio
Servers: UnRaid + Jellyfin & Logitech Media Server
Mijn HT Geschiedenis

Marc R

Citaat van: Bolle op juli 12, 2005, 10:33:20
Ben zowiezo een Pixar fan, maar deze is echt geweldig. Een aanrader! Schijnt ook heel wat spectaculaire bas in te zitten voor de sub bezitters... (ik helaas nog even niet  :P)

De bas was inderdaad lekker gemixed. Helaas dat ik vrij laat deze film zat te kijken, en dat ik daardoor niet voluit kon spelen  O0. Wil m'n buren graag te vriend houden :).

Marc R

Gisteravond 15 minutes gekeken. Had hem al eens gezien dus was vrij voorspelbaar ;). Maar het blijft een redelijke en toch best realistische thriller.

astrobart

zodrekt even the jacket , gisteren sahara, vondt ik geen snars aan, maar was doodmoe en heb een stuk gemist toen ik in slaap was gedummeld ;D

Wimpie007

Gisteravond stukje van Triple X gekeken, en kleine stukjes van gothika, the italian job, troy, gladiator en alexander (HD trailer) om projector te testen -> het HT gevoel zit al goed ;)
misschien vanavond een volledige film kijken, afhankelijk van hoe de planning zit (visite en zo)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

reza

Net even Resident Evil Apacolips gekeken volume HARD,DTS power, best een waardeloze film, maar wat een geluid en wat een EFECTEN, zeker als ze in de kerk belanden, voor de geluidsfreaken onder ons ECHT EEN AANRADER :o
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Marc R

Gisteravond Avenging Angelo gekeken. Heb hem na een uur maar af gezet en dat had ik eigenlijk al veel eerder moeten doen. Wat een miskleun van een film. Op de een of ander manier moest deze film grappig zijn, maar dat kwam totaal niet over. Nee, zeker geen aanrader.

reza

Citaat van: Marc R op juli 14, 2005, 15:34:52
Gisteravond Avenging Angelo gekeken. Heb hem na een uur maar af gezet en dat had ik eigenlijk al veel eerder moeten doen. Wat een miskleun van een film. Op de een of ander manier moest deze film grappig zijn, maar dat kwam totaal niet over. Nee, zeker geen aanrader.
absoluur mee eens, ik zet niet gauw een film uit maar dat heb ik bij hem ook gedaan.

wil

Citaat van: wil op juli 12, 2005, 09:24:39
Vanavond maar eens De Dominee zien,
heb ik meer vertrouwen in  8)

wil
Gisterenavond uiteindelijk De Dominee gekeken. Toch wel een goede film... zeker als je bedenkt dat de makers niet al te veel het verhaal van Klaas Bruinsma wilden romantiseren. Enne, Chantal Janzen doet leuk mee als het meisje-van.
Geluidskwaliteit is overigens heel goed (DTS), aanrader!

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

reza

Ben ik mee eens was een hele goeie nederlandse film ;D

Marc R

Citaat van: reza op juli 15, 2005, 11:00:33
absoluur mee eens, ik zet niet gauw een film uit maar dat heb ik bij hem ook gedaan.

Grappig, alweer iemand die ook niet echt enthausiast is over deze film. Ben nog iemand tegen gekomen op de web die wel te spreken was over deze film :).

eduard

Net naar Saw gekeken, was zeker geen slecht film maar zo bijzonder was hij ook weer niet/

René4u

Net de film Dead Birds gezien. Erg goede horror film.  :)
De cursus rietdekken is afgelast...Riet is ziek.

Sjors

Vanavond "Turks Fruit" gekeken  ;D had een maat van me van het net getrokken.

Paul1967

Heb The Dark Crystal (nieuwe remaster uitgave) gekeken. Prachtige fantasy film van Jim Henson (Muppets).
Zag deze classic afgelopen weekend eindelijk liggen in de winkel. Vanavond dus gekeken met mijn ogen wijd open van verwondering. Prachtig gemaakt deze poppenfilm met intigrerend verhaal. Goed! ;)

Marc R

Gisteravond Bad Boys gekeken. Behoeft weinig uitleg denk ik :). Lekkere actiefilm, gewoon verstand op nul en kijken.

Movievault

Gisteren XXX2 gezien state of the union.
Wat een vaart heeft die film, en gave effects.
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>