Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Marc R

Gisteravond Final Fantasy: The Spirits Within gekeken, had hem opgenomenvan tv, voetbal ging voor :).
Ondanks dat het allemaal knap gemaakt is vond ik hem toch tegenvallen. Had meer het gevoel dat ik naar een computerspelletje zat te kijken (naar van die stukjes die altijd tussen de levels door komen) dan echt naar een serieuze film. Ook viel het op dat de bewegingen van de personen ook niet altijd even vloeiend/realistisch waren.

misteranderson

Gisteren bij onze vrienden met de Haan, Sin City gekeken...

Lang geleden, dat ik zo'n lekkere popcorn film gezien heb  ;D   ;D
Imagination is more important than knowledge...
- Albert Einstein

Kerstmanno

Citaat van: Starred op juni  5, 2005, 23:09:43
"In the bedroom"

Pfff...best een zware film.

Maar wel met de beeldschone

garmtz

Kerstmanno

Citaat van: Garmt op juni  6, 2005, 17:57:41
Beeldschoon kruisje? :)

Het gaat niet helemaal zoals het zou moeten :)

Verdorie... imdb houdt er zeker niet van om het op die manier te doen...

http://i.imdb.com/Photos/Ss/0282120/WT-Tomei.jpg

(copy/pasten in je adresbalk)

Harry HT

Citaat van: Menno-ert op juni  6, 2005, 00:18:13
Net Alien vs Predator gekeken. Heb me geweldig vermaakt!!! Maar dat was dan wel vanwege de grappen die we erover maakten. Wat een verschrikkelijk slechte film zeg. Sjongejongejongejonge..
Snapte je het verhaal soms niet ?  :D
Je had de Predator films ook niet gezien toch? Op het niveau van de Predator had ik me ingesteld, zodoende kon ik wel genieten van deze film, vooral toen de Pradator z'n "knisper " geluidje maakte.  8)

Vanavond kijk ik Gegen die Wand, de film heeft niks te maken met een aantal topics die op het forum lopen  :D

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Kerstmanno

Citaat van: Harry HT op juni  6, 2005, 20:01:24
Snapte je het verhaal soms niet ?  :D
Je had de Predator films ook niet gezien toch? Op het niveau van de Predator had ik me ingesteld, zodoende kon ik wel genieten van deze film, vooral toen de Pradator z'n "knisper " geluidje maakte.  8)
;)

Citeer
Vanavond kijk ik Gegen die Wand, de film heeft niks te maken met een aantal topics die op het forum lopen  :D

Gegroet,

Harry

Wuahahahahaha! ;D

Heb even gelezen waar het over gaat, zou best aardig kunnen zijn.

MrPink

Eerste 4 afleveringen The Office...geweldig! :)

Groetjes,
Oscar

Starred

Citaat van: Menno-ert op juni  6, 2005, 17:55:43
Maar wel met de beeldschone

Ze heeft helaas maar een bescheiden rolletje in de film

FrankB

Citaat van: Menno-ert op juni  6, 2005, 18:02:26
Het gaat niet helemaal zoals het zou moeten :)

Verdorie... imdb houdt er zeker niet van om het op die manier te doen...

http://i.imdb.com/Photos/Ss/0282120/WT-Tomei.jpg

(copy/pasten in je adresbalk)

Dude, je valt toch niet op kleine borsten? ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

robbie12345

Citaat van: MrPink op juni  7, 2005, 03:12:18
Eerste 4 afleveringen The Office...geweldig! :)

Groetjes,
Oscar

The office helemaal geweldig!!! David Brent is echt een held!
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

bmateijsen

Gisteravond Criminal gekeken... Duidelijk was de handtekening van Steven Soderbergh die de film produceerde en zijn rechterhand Gregory Jacobs heeft begeleid bij zijn regie-debuut. Verschillende cinematografische trekjes uit Ocean's 11 zijn duidelijk eruit te filteren, maar hebben wel compleet hun eigen karakter in deze film gekregen. De film springt er niet uit qua bekendheid van de cast, maar is absoluut een aanrader!

Kerstmanno

Citaat van: FrenkB op juni  7, 2005, 07:37:20
Dude, je valt toch niet op kleine borsten? ;D

Hahahah, je bent in de war met Bas. Ik heb geen cup-eisen, zeker niet bij zo'n prachtige vrouw. Nou ja, deze foto is gewoon erg mooi. Daar vallen die dikke wallen onder haar ogen niet zo op ;)

Movievault

Gisteren the Librarian gezien, goeie film maar de acteurs zijn soms niet op hun best, verstand op nul en zicht op oneindig
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

MrPink

Citaat van: robbie12345 op juni  7, 2005, 09:14:22
The office helemaal geweldig!!! David Brent is echt een held!

Inderdaad, vanavond nog 2 afleveringen gekeken. :)

Groetjes,
Oscar

JürgenW

Gisteren avond van Willy DeVille The Berlin Concerts 2002 het concert van 24-6-2002 gezien; nu loopt het concert van 21-3-2002. Het eerste was met grote bezetting en in 5.1; het tweede is alleen in dd 2.0 (klingt echter vrij aardig) en unplugged, intiemer en bevalt me veel beter.

bmateijsen

Net Eternal sunshine of the spotless mind gekeken... en ik ben er nog een beetje beduusd van...

eduard

Net de Whole ten yards gekeken. Wat een bagger film. De whole nine yards was leuk, maar deze sloeg nergens.

MrPink

Vanavond Arsène Lupin, best een aardige en onderhoudende film. :)

Groetjes,
Oscar

R

Kerstmanno

Gisteren tussen het voetbal door een paar stukjes van Loaded Weapon gezien. Wat blijft dat toch een geweldig grappige film!!! ;D ;D ;D

Sjors

Vanavand "The Slaughter"  ben benieuwd...

BOUBOU

Ik keek tijdens mijn dinner naar "The day after tommorrow"  :D

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

robbie12345

Gister met mijn vriendin red dragon gekeken. Ze was erg impressed door de barco, maar na 45min durfde ze niet meer te kijken omdat ze de film zo eng vond hahhhah

Hellaas het blijft een goede film!!!
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

GerritZ

Gisteren Hitch gezien, een keer leuk om te zien........

Gerrit