Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

christian19

Gisteravond, Rocky1.

Vanavond, Tron.

Arno P

Net  Underworld gekeken....vind dat Engels maar niets....Beeld was geweldig....film slapje...M.Jackson nivo...geluid was slecht... :-\

Hoekstra

Gisteravond Hitch gekeken, wel een leuke film.

MrPink

Gisteren TT, vanavond ROTK ter completering. :)

Groetjes,
Oscar

bmateijsen

Gisteravond The Machurian Candidate gekeken... tja.. wat zal ik er van zeggen, het verhaal op zich geeft natuurlijk overal kriebels, zeker nu er in werkelijkheid zo'n onwijze clown op de presidentstoel zit in de US... Echter deze remake is niet compleet denderend... deels ligt dat gewoon in het verhaal ingebakken, maar ook de keuze van de regisseur qua knippen van materiaal, heeft daar weldegelijk mee te maken.

Groet Bjorn

FrankB

Vanavond Team America: world police kijken. Ik heb 'm een tijd terug al gezien maar nog een keer is wel cool  8)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Sjors

Citaat van: MrPink op april 24, 2005, 12:04:03
Vrijdag Leon

Groetjes,
Oscar

Die heb ik al meerdere malen gezien.. maar blijf hem goed vinden! hij neemt alijd z'n plantje mee :)

Groet, Sjors

Rappie

Gisterenavond SAW zitten kijken .... best een mooie film (al hou ik persoonlijk niet zo van dat genre)
Eigenaar van Paulthé

Marc R

Gisteravond the Time Machine gekeken. Vond hem maar matig. Het had iets weg moeten hebben van een advonturen film maar ik vond het meer een niet samenhangend geheel van losse scenes, met uiteindelijk een even bar einde.

FrankB

Citaat van: Marc R op april 26, 2005, 15:45:39
Gisteravond the Time Machine gekeken. Vond hem maar matig. Het had iets weg moeten hebben van een advonturen film maar ik vond het meer een niet samenhangend geheel van losse scenes, met uiteindelijk een even bar einde.

Eens, ik vond alleen de sfeer erg leuk.

Vanavond bij Bas Jansen:

AC MILAN - PSV[/size][/color]
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Romano

ik ook cker geen film om te kopen.

Roeland

Citaat van: FrenkB op april 26, 2005, 15:56:09
Eens, ik vond alleen de sfeer erg leuk.

Vanavond bij Bas Jansen:

Hier ook

Rappie

Citaat van: Roeland op april 26, 2005, 19:10:52
Hier ook

Hier ook volgens mij, mijn HT word geclaimed door wat vrienden vanavond :D Dus heb weinig keus .....
Eigenaar van Paulthé

Romano

ik heb net Minority Report gekeken zeker een aanrader.

Jan-Willem

Citaat van: Romano op april 29, 2005, 19:19:39
ik heb net Minority Report gekeken zeker een aanrader.

aan welke genre zit het?

Jan-Willem
I love my S8 :-)

Starred

christian19

Ik vond hem niet zo denderrend, maar hij is zeker niet slecht.
(Het blijft een spielberg 8))

ik kijk vanavond Rocky?, weet nog niet welke ;D

christian19.

Rappie

Floris nu opstaan, lekker makkelijk voor mijn zusje en een vriendin, geen ondertitels volgen enzo :)
Eigenaar van Paulthé

Marc R

Gisteravond The Terminal gekeken. Ondanks dat er eigenlijk vrij weinig in de film gebeurd is ie best vermakelijk.

Lynxxx

Zojuist Lost in Translation gekeken. Ga nu Appleseed opzetten..

Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

Marc R

Gister nog even naar Dodgeball gekeken. Komische film, maar niet meer dan dat :).

MarcoV

Vanavond The Bourne Supremacy eindelijk af kunnen kijken, daarna The 13th Warrior.

Marco

Starred

Sexy Beast.
Weet eigenlijk niet wat ik er van denken moet. Vond het eigenlijk meer een toneelstuk dan een film  :-\

jowi

Pfff.... League of extraordinary gentlemen in 1080i ... halverwege maar stop gezet :( Niet mijn film. Morgen beter!

Erik

6 manga dvds van Bubblegum Crisis (tokio 2040), maar dat ga ik echt niet in 1 avond kijken ;D
Best wel een vermakelijke serie, de meeste manga's zijn niet echt geweldig meer na twee afleveringen. Maar van deze serie heb ik al 20 episodes zitten en het wordt steeds spannender :)  Kijk ondertussen al 4 dagen dus niet alleen vanavond
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill