Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Lynxxx

Gisteren RRRRRRRRrrrt (ofzoiets) gezien, van de makers van Asterix & Obelix, met o.a. Gerard Depardieu. Zeeeer flauwe film. Even leuk, maar niet anderhalfuur lang.

Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

MrPink

Gisteren La Cité des Enfants Perdu (City of Lost Children) weer gezien, blijft goed! :)

Groetjes,
Oscar

BOUBOU

Ik heb vanavond "Das boot" maar weer eens gekeken.

't blijft een lange film....  ;D
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Marc R

Gisteravond The Punischer gekeken. De film had eigenlijk wel een heel simpele verhaallijn, maargoed, had al meerdere minder positieve reacties gehoord over deze film dus ik had al niet te veel verwachtingen :).

Rikske

Gisteren Le Grand Bleu gekeken, mooie film

VlisChris

Vanavond Big Fish eens opzetten als alles meezit 8)

Rappie

National treasure zitten kijken, mooie film ! (ik zal verder niks van het plot verklappen :D )
Eigenaar van Paulthé

Romano

vandaag Behind Enemy lines gekeken.

NeonKnight

Daarnet "Old boy" gezien.
Behoorlijk geschifte film, maar wel (waarschijnlijk daardoor) erg goed.
Je moet wel een beetje tegen vreemd kunnen, maar dan is het zeker een aanrader.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

graafke

afgelopen donderdag "white noise" gekeken op een orginele DVD  ;D

en gisteren "ice age"

Marc R

Gisteravond de remake van Dawn of the Dead gekeken. Leuk zo net voor het slapen ;) .

Rappie

Net even elektra zitten kijken ..... had haar graag meer in dat strakke pakje gezien :) Maar toch een aardige film ...
Eigenaar van Paulthé

Romano

vandaag (ja alweer) TQRQUE en U-571 gekeken >:D

Raymen

voor straks national treasure.

heb hem al gezien,maar vondt hem toch wel heel goed.

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Arno P

Net overgekocht van Frank...ben benieuwd.. ;)

Roland

Zojuist Blade: Trinity gekeken. Over het geheel gezien geen slechte film, maar af en toe iets te simpel/'flauw'. Sommige dingen zijn wel aardig gerenderd, maar soms is het ook totaal niet realistisch.
Maar goed ... toch bijna 2 uur kijkplezier.

westergas

Citaat van: NeonKnight op mei  1, 2005, 22:49:30
Daarnet "Old boy" gezien.
Behoorlijk geschifte film, maar wel (waarschijnlijk daardoor) erg goed.
Je moet wel een beetje tegen vreemd kunnen, maar dan is het zeker een aanrader.

*applaus*
Jongens, dit is echt een aanrader. Zien!
Anata wa soko ni imasu ka

Marc R

Gister Twisted gekeken. Opzich wel een aardige Thriller met een redelijk verrassend einde.

Starred

The Yards.

Mooie kleine film met klassiek thema en goede acteurs

Marc R

Nadat ik afgelopen week The Bourn Identity (op tv :-X ) had gekeken, gisteren voor de tweede keer The Bourn Supremacy gekeken. Deze film werd meteen een stuk duidelijker nadat ik vlak daarvoor z'n voorganger had gekeken :).

MarcelS

gisteren The Incredibles gekeken.  Vond het wel een leuke film.  ;D
www.DutchRacingLeague.com de beste en grootste online f1 challenge simracing league van NL

Rikske

Martin_M

Gisteravond 'Lola rennt' want die hadden we op één of andere manier nog nooit gezien. Een goede film.
Vanavond 'The Eye'. Geweldig lekkere soundtrack. Hierdoor weet je weer waarom je speakers om je heen hebt staan. Ik heb me met het verhaal ook uitstekend vermaakt.

Jurjen, bedankt voor het lenen ;)

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

jowi

Collateral 1080i... niet helemaal wat ik ervan verwachtte, maar daarom prima vermaakt!

Marc R

Gisteren Fargo gekeken. Aparte, soms ietswat bizarre film, maar zeker geen onaardige film.