Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

"Matchstickman" met een stel vrienden inc vriendin gekeken, blijft een goede film met Cage.

Groet, Sjors

robbie12345

Assault on precint 13. Jammer dat hij niet in surround sound is maar dobly digital 2.0  :'(
Maja
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

FrankB

Citaat van: robbie12345 op april 18, 2005, 14:11:35
Assault on precint 13. Jammer dat hij niet in surround sound is maar dobly digital 2.0  :'(
Maja

Desalwelteplus een hele aardige film  8)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Marc R

Citaat van: Sjors op april 17, 2005, 23:50:12
"Matchstickman" met een stel vrienden inc vriendin gekeken, blijft een goede film met Cage.

Groet, Sjors

Deze film verrasde mij ook de eerste keer dat ik hem zag, zeker een aanrader.

Gisteravond overigens nog naar The Patriot gekeken. Viel me 100% mee. Had er zelf niet zulke hoge verwachtingen van (zal wel komen doordat me moeder hem ooit gekocht had ;) :) )

christian19

Sjors

Citaat van: Marc R op april 18, 2005, 14:24:16
Deze film verrasde mij ook de eerste keer dat ik hem zag, zeker een aanrader.

Absoluut! heel appart, maar ook humor :) en Nicolas speelt het erg goed!!

Citeer
Gisteravond overigens nog naar The Patriot gekeken. Viel me 100% mee. Had er zelf niet zulke hoge verwachtingen van (zal wel komen doordat me moeder hem ooit gekocht had ;) :) )
LOL  ;D

Ik heb hem in de Superbit uitvoering  :D

Groet, Sjors

Romano

the thin red line.

en mooie en realistiche oorlog's film

FrankB

Zojuist "Don't say a word" gezien. Lekker voorspelbaar allemaal, maar Famke is en blijft een lekker wijf   8) 8)

robbie12345

Niet gister maar net Assault on precinct 13 gekeken. Ik heb me goed vermaakt. Gewoon een goeie oldfashion actie film. Vooral de ijspegel scene, die me heel erg aan Die Hard 2 deed denken :D

Desalnietemin een aanrader voor iedereen die gewoon even een ammusant filmpje wil zien
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

Dani1982

NeonKnight

Eergisteren the motorcycle diaries gezien over de jonge jaren van Ernesto "Che" Guevara.
Wat een saaie, wannabe arthouse film zeg.
Heel erg platte personages (zeker Che die blijkbaar niet menselijk is).

Zeker geen aanrader wat mij betreft.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Marc R

Gisteravond Braveheart gekeken. Mooie film, maar wel een beetje lang, al gaat de tijd wel altijd snel bij een goede film :).

dvdripper

Ik heb net de film The house off fling daggers gezien ;D :'(

1 woord WOUW!!

Als je van dit soort films houd dan moet je deze zeker kijken :)

Goede aktie, goed verhaal (al is het in het chinees)  ;) romantiek alles komt er in voor
echt een aanrader (kreeg bijna zelf ook een traan in mijn oog :'(

mvg dvdripper

mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

MartinT

...Als je deze goed vond moet je zeker ook HERO gaan kijken, want die vind ik eigenlijk nog VEEEEL beter!

gr,Martin

dvdripper

Citaat van: MartinT op april 20, 2005, 23:28:19
...Als je deze goed vond moet je zeker ook HERO gaan kijken, want die vind ik eigenlijk nog VEEEEL beter!

gr,Martin
Hero was zeker wel
maar ik vondt dat ze in deze film iets minder overdreven vochten en er zat veel drama in. (ik had wel medeleven)
maar ik vondt deze zeker beter dan hero maar smaken verschillen gelukkig ;)

mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

Rikske

Gisteren voor het vrouwtje :Bridget Jones's Diary  ;D

Arno P

Citaat van: Rikske op april 23, 2005, 11:00:17
Gisteren voor het vrouwtje :Bridget Jones's Diary  ;D

Onmisbaar dergelijke female pleasers...altijd goed voor de volgende HT upgrade  ;)....een andere die wel op de WAF werkt: Calender Girls...maar neem voor jezelf even een plastic zakje mee... :P :-X

NeonKnight

Gisterenavond Dr. Strangelove: or how I stopped worrying and learned to love the bomb.

Hele aparte film, moet ik zeggen.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

FrankB

Gisteravond "Constantine" gekeken, ondanks enigszins voorspelbaar te zijn een hele aardige film. Ik heb me in ieder geval prima vermaakt!

Rikske

Citaat van: Arno P op april 23, 2005, 12:18:40
Onmisbaar dergelijke female pleasers...altijd goed voor de volgende HT upgrade  ;)....een andere die wel op de WAF werkt: Calender Girls...maar neem voor jezelf even een plastic zakje mee... :P :-X

;D idd niet mijn genre film maar bij bepaalde scenes moest ik toch lachen  ;D  :-[  ;)
en thx voor de tip  ;)

Starred

Monsters Ball.

Goed acteerwerk, mooie film. Zeker in HD  8)

Marc R

Gisteravond taxi 3 gekeken. Ondanks dat dit de minste van de trilogie is heb ik toch wel kunnen lachen om sommige scenes.

MrPink

Vrijdag Leon, gisteren FOTR (begin van LOTR weekend) :)

Groetjes,
Oscar

MartinT

Gisteren CRIMSON TIDE gezien met Hackman en Washington,

Errrrrug spannend! Een aanradertje!

Minpuntjes: De enorme zware bas wanneer je in een onderwatershot de sub voorbij ziet komen...(ze zijn juist zo gemaakt om GEEN geluid te maken ;D)
En de hele communicatie valt of staat met 1 VLF antenne  ???, hoezo geen redundancy...

Gr.Martin

Marc R

Net Signs gekeken. Viel me eigenlijk zwaar tegen. In het begin is de film nog wel aardig, en wordt er ook nog wel een zekere spanning opgebouwd. Helaas valt die spanning na iets meer dan de helft van de film weg en volgt een vrij slap verhaal. Zel hem in ieder geval niet snel een tweede keer opzetten.