Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Citaat van: Raphie op maart 11, 2005, 20:57:31
Meet the Fockers en Hide 'n Seek

LOL  ;D  "ontmoet de neu***s en speel verstoppertje"   ;D ;D ;D

Raphie

Tja dacht vandaag maar eens geen Taquilla X :P  (voor de sat kenners dan)  ;D
JBL PRX Power!

BOUBOU

Citaat van: Raphie op maart 11, 2005, 22:35:42
Tja dacht vandaag maar eens geen Taquilla X :P  (voor de sat kenners dan)  ;D

Voor mij wordt het "Las cronicas de Riddick"  ;D
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Raphie

JBL PRX Power!

BOUBOU

Citaat van: Raphie op maart 12, 2005, 16:56:23
Wat voor receiver heb je?

Een Dreambox 7000s met costum install  ;)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Raphie

Precies, Hydra Poseidon en Mary ;D maar nu maar weer On Topic
JBL PRX Power!

Rappie

On topic hoop ik dat zometeen een vriend van me langskomt met team america, anders wordt het een andere random actiefilm om mijn svs eens goed te testen...
Eigenaar van Paulthé

Roland

Team America: World Police is geweldig ... dus als je die gaat kijken, veel plezier  ;D 8)

Sjors

christian19

Raphie

Net SAW gezien, Wat een goede film zeg!!! echt beter dan verwacht, alleen geen DTS op de DVD
JBL PRX Power!

jowi

Vanavond hoogstwaarschijnlijk  'School of Rock', de HDTV versie dan welteverstaan ^-^

Gisteravond TombRaider II gezien, maar halverwege stopgezet. Wat een zeikfilm zeg... daar kan zelfs HDTV niets moois van maken.

Rappie

Citaat van: Roland op maart 12, 2005, 19:43:47
Team America: World Police is geweldig ... dus als je die gaat kijken, veel plezier ;D 8)
Hij is lachen inderdaad :) Ook al die bekende filmscenes die je er in terugziet, mooi gemaakt ....
Eigenaar van Paulthé

eduard

Heb net Paycheck gezien, deze film viel me reuze mee.

Sjors

BOUBOU

How to lose a guy in 10 days   :)

MvGr. BOUBOU

Movievault

We hebben op 1  week tijd de 24 sesoen 1 volledig gezien.
Is sesoen 2 ook zo spannend?
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

R

Euh, jah. Ik vond hem spannender. 3 is ook erg goed. pfft een week, dat is lang :D.

Rody

Citaat van: Ruben op maart 14, 2005, 12:52:48
Euh, jah. Ik vond hem spannender. 3 is ook erg goed. pfft een week, dat is lang :D.

Bijna elke dag 4 afleveringen van 40 min :D, is wel te doen.
Heb gisteravond de 1e 4 afleveringen van seizoen 2 gekeken en het is weer super.

Sjors

Citaat van: BOUBOU op maart 14, 2005, 11:59:54
How to lose a guy in 10 days   :)

MvGr. BOUBOU

Hoe beviel i Bouke?  en wat voor soort film is het?  :)

Groet, Sjors

Rappie

Citaat van: Sjors op maart 14, 2005, 18:11:48
Hoe beviel i Bouke? en wat voor soort film is het? :)

Groet, Sjors
Teen movie toch ? Vanavond laat ik een vriend van me uitzoeken die me SVS komt checke :)
Eigenaar van Paulthé

BOUBOU

Citaat van: Sjors op maart 14, 2005, 18:11:48
Hoe beviel i Bouke?  en wat voor soort film is het?  :)

Groet, Sjors

Ik denk niet dat iedereen het zo fijn vindt als ik hier de film ga zitten uitleggen  :)

Na zo'n uitleg is de reactie van vrienden van me is meestal "Oh, nu heb ik hem al gezien..."  ;D

Om een lang verhaal kort te maken.....
vriendinnen hebben een weddenschap dat 1 van hun binnen 10 dag een vriendje het hoofd zo gek kan maken dat hij vanzelf vertrekt.
Later wordt ze echt verlieft op hem, en kan ze het niet doorzetten  :)

Hij was vanmorgen op Canal+

MvGr. BOUBOU

Sjors

Citaat van: Rappie op maart 14, 2005, 18:15:57
Vanavond laat ik een vriend van me uitzoeken die me SVS komt checke :)

8)

Citaat van: BOUBOU op maart 14, 2005, 18:17:50

Ik denk niet dat iedereen het zo fijn vindt als ik hier de film ga zitten uitleggen  :)

Na zo'n uitleg is de reactie van vrienden van me is meestal "Oh, nu heb ik hem al gezien..."  ;D

Om een lang verhaal kort te maken.....
vriendinnen hebben een weddenschap dat 1 van hun binnen 10 dag een vriendje het hoofd zo gek kan maken dat hij vanzelf vertrekt.
Later wordt ze echt verlieft op hem, en kan ze het niet doorzetten  :)

Hij was vanmorgen op Canal+

MvGr. BOUBOU

Bedankt!  :) ik weet genoeg (in de positieve zin)

Groet, Sjors

senseless

Terminator 3.

Net een klein weekje me eerste beamertje en ik moet zeggen... GEWELDIG!

Vond T3 op TV slecht, maar nu zit ik te genieten  :D.
TW2000 | Yamaha RX-V630RDS | Kef KHT 5005 | Pioneer DVD | WD TV HD Player | xbox360

Sjors

Citaat van: senseless op maart 14, 2005, 20:40:39
Terminator 3.

Net een klein weekje me eerste beamertje en ik moet zeggen... GEWELDIG!

Vond T3 op TV slecht, maar nu zit ik te genieten  :D.

Kan ik mij voorrstellen! het is ook een goede film  O0