Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

BOUBOU

Citaat van: Mark S op november 21, 2004, 19:44:24
Tijdens de film hield ik het echt niet droog. Na afloop was ik volledig uit het lood geslagen. Wat een mokerslag.
Ik wist al van horen zeggen dat het geen opbeurende film zou zijn. Maar daar hou ik op zich wel van. Requiem for a Dream, Dancer In the Dark, Dogville, Garage Olimpo, 21 Grams, noem maar op.
En The House Of Sand And Fog is net zo'n indrukwekkend monument. Diep respect voor de acteerprestaties van Kingsley en Connelly. Laatstgenoemde heeft wederom laten zien dat ze niet alleen de moeilijke rollen niet schuwt, maar deze ook nog eens zeer overtuigend weet te spelen.

Aan Takashi's bloedbad "Fudoh" ben ik die avond niet eens meer toegekomen. Leek mij een te banale stap na deze film Ik heb maar een stevige whiskey ingeschonken om The House Of Sand And Fog langzaam aan te laten bezinken.

Gelukkig was het voor mij ook de laatste film van de avond....
Het acteren van de verschillende rollen was stuk voor stuk een top prestatie.
De enige rol die ik een beetje buiten de boot viel vallen was die van de politie instructuur, maar dit was vooral te weiten aan het script (slecht uitgewerkt)
Hij is in ieder geval zeker een aanrader qua verhaallijn  8)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Robbo

bmateijsen

Gisteren 'Maid in Manhattan' gezien, had hem blijkbaar eens in mijn lijstje van moviemile gezet.. Op zich best een aardige film... een moderne twist op cinderella..

Groet Bjorn

Martin_M

Garfield.
Als kattemens best een vermakelijke film (maar ook niet meer dan dat).

Alleen was er wat raars met de engelse soundtrack aan de hand (R2 huurversie). Het leek net of de boel uit fase stond (werd wat weggecanceled leek het wel, klonk wat 'binnenstebuiten') en het linker- en rechterkanaal waren omgekeerd.
De overige tracks (nederlands, vlaams en frans) klonken allemaal weg goed (helderder, harder en veel beter plaatsbaar).

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

VlisChris

Vandaag in de sneak in Vlissingen:

The Incredibles 8) 8) Echt een ultiem droge film. Hele mooie humor.

Rody

Afgelopen weekend 'The Recruit' gekeken. Film met Colin Farell en Al Pacino. Meesterlijk goede film, leuke plot-twists en behoorlijk spannend.
Zeker een aanrader.

sauron

Gisteren taking lives gekeken .....strakke film die A.G.  ;D

Vanavond staat Star wars deel5 op het programma may the force be with you...neighbours  >:D
you never know how strong you are, until being strong is your only choice

Kerstmanno

Citaat van: sauron op november 23, 2004, 15:22:04
Gisteren taking lives gekeken .....strakke film die A.G.  ;D

Angelina was zoals altijd weer een erg smakelijk hapje. De film was ook wel vermakelijk.
Maar het plot!  :o Dat ging echt werkelijk nergens over!  ::) Verloop van het verhaal was echt waanzinnig slecht.

VlisChris

Voetbal. Vraag me niet welke wedstrijd, maar bezoek wil graag voetbal zien :) Dan doen we dat maar ;)

Martin_M

zometeen Spider-man 2.

[edit]
Ik had het niet verwacht maar ik denk dat ik 'm beter vind dan de eerste. Daar was het vooral erg leuk hoe Peter erachter kwam wat voor krachten hij had.

Het lijkt net of het tweede deel wat beter in elkaar steekt. Doc Ock vind ik erg goed neergezet en de special effects zijn weer net wat beter/natuurlijker.

Marc R

Heb net AI gekeken. Ik had hem twee jaar geleden al eens gezien, maar ik had geen flauw idee meer waarover de film ging.

Ik moet eerlijk zeggen dat hij de tweede keer toch wel tegenviel. Hij was vooral erg traag.

Mark S

Ik vind AI niet eens zozeer traag maar vooral te lang. Met een speeltijd van 2/3e was het een veel betere film geweest.

Toewan

Citaat van: Christiaan Sauer op november 23, 2004, 17:44:29
Voetbal. Vraag me niet welke wedstrijd, maar bezoek wil graag voetbal zien :) Dan doen we dat maar ;)
Ajax is dat, ik ben blij dat ik er geen beameruren aan verspild heb, want een echt goede wedstrijd is het niet. ;)

Marc R

Citaat van: Mark S op november 23, 2004, 21:28:20
Ik vind AI niet eens zozeer traag maar vooral te lang. Met een speeltijd van 2/3e was het een veel betere film geweest.

Traag is inderdaad misschien niet helemaal het juiste woord, een hoop scènes hadden in ieder geval een stuk korter gekund, daar ben ik het mee eens.

sauron

Citaat van: Martin_M op oktober 11, 2004, 18:09:14
Gisteravond 'Michel Vailiant'. Wel vermakelijk om een keer gezien te hebben.

Martin

vermakelijk ..hou ik wel van ga hem vanavond eens bekijken...

sauron

zo net gezien die valliant  :) inderdaad een vermakelijke film geen topper maar wel leuk en ook leuk voor de buren  ;D

VlisChris

Indiana Jones and the Holy Grale.
Heerlijke film :D

Sjors

Citaat van: sauron op november 24, 2004, 22:29:47
zo net gezien die valliant  :)

Volgens mij een hele warme en comfortabele film  ;D ;D ;D

Groet, Sjors

blue-eyes

Ik heb net Goldmember met Austin Powers gekeken. Ik heb nog buikpuin van het lachen. Aanradertje, veel leuke humor, zelfs originele grappen.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Mark S

Zometeen gaat "Elephant" van Gus Van Sant er in.

Martin_M

Point7

CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Point7

Gisteren en eergisteren gekeken naar

- Shaun Of The Dead: Hier had ik teveel van verwacht. Viel een beetje tegen. Zowel de humor als de gore. De gore was nog het beste vond ik.

- Mindhunters: Deze thriller viel goed mee. Aanrader !

- Garfield: Zeer zwak verhaal, geen humor. (allez....toch niet mijn soort humor)

- SpyBound: Niets bijzonder. Zonde van de tijd. Snel vergeten.
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Marc R

Heb gisteravond weer eens Austin Powers - The spy who shagged me gekeken. Hij blijft leuk.

Roland

Net Open Water. Best aardig, zeker als je kijkt naar 't budget :)