Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

VlisChris

Vanavond weer een paar afleveringen kijken van The Sopranos denk ik :D

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

MarcoV

VlisChris

Er is geloof ik al weer een tijdje geen film gekeken :P
Dan bijt ik de spits maar af ;D
Man on Fire.
Sneak preview vlissingen.

Martin_M

Battlefield Earth.

In vele recenties is er nogal wat kritiek op deze film maar als SF-fan vind ik 'm wel vermakelijk.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Lynxxx

De playlist van afgelopen week:

Irreversible
Joy Ride
Innocence
My neighbour Totoro
Dawn of the Dead
Shaun of the Dead

vanavond:

Ghost World of The Big Lebowski :)

Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

jowi

Afgelopen weekend :

- Harry Potter & The chaimbers of secrets 1080i
- Sleepy Hollow 1080i
- The day after tommorrow DVD

Vanavond maar weer 'es Shrek 2 DVD gezien... DONKEY!!!!! Hahahaha blijft leuk!  ;D

Ben overigens nu Tears Of The Sun aan het downloaden en X-Men, beide 1080i... das voor het volgende weekend!

bmateijsen

Gisteren Once Upon a Time in Mexico gezien... het wordt tijd voor meer Salma Hayek ;) Verder niet echt een heel waardig vervolg van desperado (die ik al veel te commercieel vond t.o.v. El Mariachi.

Groet Bjorn

Rappie

Dawn of the dead net zitten kijken, maar heb enkele weken geleden shaun of the dead gezien dus was beetje voorspelbaar :)

misschien verkeerde volgorde gekeken, maar heb ik niet bij nagedacht toen ik shaun of the dead opzette ..... :)
Eigenaar van Paulthé

Martin_M

Session 9. Lekker creepy

Ik had 'm jaren geleden eens van Frank D. geleend en vond 'm toen al goed. Laatst zag ik 'm liggen in de goedkope bakken voor zo'n 6 euro. Hoewel een 2.0 track (bij navraag heeft de R1 dit ook) missen we de dedicated surroundkanalen eigenlijk niet als we 'm afspelen in PLII.

Martin

Martin_M

Grindtegel

Gisteravond in 013 in Tilburg naar Machine Head geweest. Was erg goed, ze haden er helemaal zin in!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

LocoJ

Citaat van: Grindtegel op november 19, 2004, 08:36:04
Gisteravond in 013 in Tilburg naar Machine Head geweest. Was erg goed, ze haden er helemaal zin in!

Same here! Was een mooie show. Je kon zien dat ze het naar hun zin hadden,...het publiek trouwens ook!  :D

Wou alleen dat de 013 mijn eigen HT was...  ;D
The Underground Cinema
--Epson TW9100--Marantz SR7010--JBL LSR305 (x7)--Polk Audio RC65i (x4)--SVS PB1000 (x2)--Dune HD Base 3D--AppleTV4k—PlayStation4--RUConnected HDMI/interlinks/coax

Check: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129948.0

Roland

Ik heb dezelfde band zondag in de Melkweg gezien ... feest  8)

Gister had ik een ander concertje, anders had ik ook nog wel naar de 013 gegaan  ;D

Sjors

Nieuwe Bose demo disc  ;)

Groet, Sjors

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

VlisChris

Afgelopen nacht na mijn werk lekker Aladdin opgezet. Heerlijke film is dat. Weer typisch Disney 8)

Sjors

Citaat van: Harry HT op november 19, 2004, 12:31:16

;D

Ik heb er niet de gehele avond mee kunnen 'vullen' maar het was leuk om even te zien 8)

Groet, Sjors

Martin_M

Mark S

Eerst "House Of Sand And Fog", en later op de avond, als het vrouwtje op bed ligt , "Fudoh" van Takashi.

MarcoV

Tombstone, de R1 Vista Series  8)

Marco

VlisChris

Heb net het eerste uur van Titanic gekeken maar ben niet in de mood om film te kijken of muziek te luisteren. Dus ga maar een beetje internetten :)

Sjors

Gisteravond, Blade Runner gekeken, mooie film en goede muziek (Vangelis)

Groet, Sjors

BOUBOU

Citaat van: Mark S op november 20, 2004, 15:37:33
Eerst "House Of Sand And Fog"

Hoe vondt jij deze film?
Bij mij liet het wel een diepe indruk achter.
Hoe zoiets relatief klein zo kan escaleren   :o
Ik was er stil van  :'(

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Mark S

Tijdens de film hield ik het echt niet droog. Na afloop was ik volledig uit het lood geslagen. Wat een mokerslag.
Ik wist al van horen zeggen dat het geen opbeurende film zou zijn. Maar daar hou ik op zich wel van. Requiem for a Dream, Dancer In the Dark, Dogville, Garage Olimpo, 21 Grams, noem maar op.
En The House Of Sand And Fog is net zo'n indrukwekkend monument. Diep respect voor de acteerprestaties van Kingsley en Connelly. Laatstgenoemde heeft wederom laten zien dat ze niet alleen de moeilijke rollen niet schuwt, maar deze ook nog eens zeer overtuigend weet te spelen.

Aan Takashi's bloedbad "Fudoh" ben ik die avond niet eens meer toegekomen. Leek mij een te banale stap na deze film Ik heb maar een stevige whiskey ingeschonken om The House Of Sand And Fog langzaam aan te laten bezinken.